Älkää nyt sitten pettykö uudesta valmentajasta. Ja voin sanoa, ei ole Tamminen.
Heitä nyt nimi pöytään, kun selvästi tunnut asian jo tietävän. Ei hulluja sovi liikaa jännityksessä pitää.
Älkää nyt sitten pettykö uudesta valmentajasta. Ja voin sanoa, ei ole Tamminen.
Tätä onkin jo odotettu! Eiköhän Uramalla ollutkin jo kaikki paukut käytettynä - joulutauon aikana sai vielä näyttömahdollisuuden ja tulosta ei syntynyt, joten ovesta ulos vaan.
EDIT: Jahas, Iltasanomien mukaan Rajala myöntää valmentajanvaihdoksen olevan harkinnassa, mutta Urama ei ole hänen mukaansa saanut vielä kenkää. Vähän ristiriitaista.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2011123015019928_jk.shtml
Ettei olisi Elo..
Saarela?
Aikaisemmin sanoin, että se on ihan sama kuka tulee tilalle ja niinhän se vähän on, mutta toivottavasti ei Elo nyt kuitenkaan. Manneria toivon itse, jos tuo on ensi kaudeksi tulossa muutenkin valmentamaan? Tosin aika erikoistahan se olisi, että mies olisi tällä kaudella ykkösvalmentaja ja ensi kaudella kakkonen.Ettei olisi Elo..
Vanhatalo!!!
Tai miksei Rajala itse hyppää haalareihin? Näyttäisi miten sille ketulle oikein pelataan.
Nyt vaan jäädään jännittämään että kuka on se uusi valmentaja...
Vain The Pentti pystyisi tähän, olisikohan kiinnostunut?
Täältä toivomus ja peukku: Pentti Matikainen
Kaikki nyt sinne Prisman valoihin kyttäämään, josko sitä Penaa siellä näkyisi?
Kun nyt tämä kausi on jo pitkälti perseilty toukokuusta lähtien ja panokset sekä pelimerkit ovat luultavasti ensi kaudessa, niin Kettumainen ehdottaa villeimmätkin mielikuvituksen rajat rikkovaa nimeä...Petteri Sihvonen!!
Voi kun se olisikin Petteri... Ihan oikeasti, olen tässä viime vuosina palanut halusta nähdä Sihvosen SM-liigajoukkueen penkin takana. Vaarana toki olisi että karsintoihin mentäisiin, mutta en mä siihen tällä pelaajamateriaalilla ainakaan vielä usko ja olisihan tuo nyt viihdyttävää.Kun nyt tämä kausi on jo pitkälti perseilty toukokuusta lähtien ja panokset sekä pelimerkit ovat luultavasti ensi kaudessa, niin Kettumainen ehdottaa villeimmätkin mielikuvituksen rajat rikkovaa nimeä...Petteri Sihvonen!!
Kun nyt tämä kausi on jo pitkälti perseilty toukokuusta lähtien ja panokset sekä pelimerkit ovat luultavasti ensi kaudessa, niin Kettumainen ehdottaa villeimmätkin mielikuvituksen rajat rikkovaa nimeä...Petteri Sihvonen!!
No siinä mielessä että tämä räksyttäjä voisi sitten näyttää miten homma hoidetaan. Kova on aina ollut haukkumaan Uramaa.