Suonenveto ehkä, mutta Vainio on muutenkin pelannut ruutunsa helvetin hyvin. Pitäisin ehdottomasti, jos mahdollista.
Mielestäni Vainiolle ei jää paikkaa kokoonpanoon kun Nemecek + Heinola/X tulee kokoonpanoon.
Suonenveto ehkä, mutta Vainio on muutenkin pelannut ruutunsa helvetin hyvin. Pitäisin ehdottomasti, jos mahdollista.
Mathew Maione saanut kenkää Kunlunista. Sanoisin, että vahvistaisi joukkuetta ja kelpaa mulle.
Kai mä saan kirjoittaa UNELMIA, UNIA JA UTOPISTISIA HAAVEITA osioon mitä ikinä haluan ja mun ei pitäisi joutua miettimään tuleeko joku toinen palstalainen hiekkaa pympyssään sanomaan miten naurettava ideani oli?
No mitäs jos vaikka kirjoittaisit niistä unelmista ja haaveista etkä vain marttyroisi ja jauhaisi paskaa?
Itelle kelpaisi Palli Ololan "kotiinpaluu" Kunlunista ja Heinola lainalle Jetsistä. Taitaa vaan Jets pitää Villen siellä, jotta saa palloteltua häntä NHL/AHL välillä.
Käytännössä Jasu olisi pelaajatyyppinä juuri se mitä tarvitaan hyökkäykseen. Puolustukseen sopisi kyllä yksi vahvistus, jolloin Vainion palatessa Ilvekseen, puolustus olisi:Pakistoon pitäisi saada pelaaja, joka pelaa 20-24minuuttia riittävän kovalla tasolla Liiga-finaaleihin asti. Tämä on ehdoton!
Hyökkäyspäätä voisi myös vahvistaa kokeneella, monipuolisella sentterillä. Jos kilpaa halutaan varustella.
Marttyroisi ja jauhaisi paskaa? Pystytkö tarkentamaan?
Käytännössä Jasu olisi pelaajatyyppinä juuri se mitä tarvitaan hyökkäykseen.
TuTon Erik Embrichin voisi ottaa try-outille meidän "Jasuksi"... Kyseessä suht nuori (1997) ja ihan miehen kokoinen (184/84) sentteri, jolla kokemusta myös Liigasta (ja pari peliä KHL:äkin päälle).
Eri juttu sitten miten irtoaisi TuTosta, kun on kuitenkin ihan ykköskorin jätkä siellä.
On sulla kans unelmat, kukin saa tietysti unelmoida mistä haluaa. Itse toivon tässä kohtaa vahvistusta en leveyttä.
Voisi kokeilla try-outilla = unelma?
Taidat olla niitä kavereita kenet isä on heittänyt lapsena kolme kertaa ilmaan ja ottanut kaksi kertaa kiinni.
Ei muuta kuin Heikkisestä haaveilemaan. Kaikki muu on väärin.
Palstan taso on jo tarpeeksi heikko ilmankin näitä hiekkaperseitä, vauvan heittelyitä sekä elämänkoululaisia, niin turhaan tästäkin on lukukelvotonta paskaa tehdä, vaikka mielipiteet ovatkin kukin kullakin vahvat ja erinlaiset.
Virmanen toi Liigaan try-outit, mutta Tipi ja Kalle saisivat tuoda vanhan liiton "trade alertin", missä kerrotaan Lukon ja Sportin vaihtaneen päittäin Koivistoisen ja Vidgrenin. Valitettavasti Eetu näyttää siltä samalta sählääjältä, kuin Liiga-uran alussa ja juuri nyt heikentää jokaisen kanssa pelaajan peliä kentällä. Toivottavasti nousisi liekkeihin tämän palautteen myötä.
Mielipiteitä on joo erilaisia, mutta sun mielestä oli ihan ok tulla unelmia, unia ja utopistisia haaveita osioon vittuilemaan mulle, että puhuminen esim Mcquaidista on ihan naurettava ja huumoritasoinen heitto? Hedmanista ja Kutcherovista sun puolestasi saa kuitenkin ihan rauhassa haaveilla.
Jos nyt tauon aikana sitten jotain pelaajaliikennettä kenties?