Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 558 099
  • 9 490
Vainio on Ilveksen valmentajan Myrrän luottomies ja kapteeni A-junioreista.
Saattaa olla, että haluaa miehen takaisin Tampereelle.

Ei Lukon menestys keväällä ole kuitenkaan riippuvainen tippaakaan tästä asiasta.
Mieluummin yksi kunnon hankinta tai Heinola sisään.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mathew Maione saanut kenkää Kunlunista. Sanoisin, että vahvistaisi joukkuetta ja kelpaa mulle.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mathew Maione saanut kenkää Kunlunista. Sanoisin, että vahvistaisi joukkuetta ja kelpaa mulle.

Kiinassa kehuttiin pojan lihonneen kesän aikana ja että joukkueen huonoin kunto. Siirtymässä ruotsiin. Sen Majoneesin joka oli liigassa tai viime kaudella Minskissä ottaisin heti.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Pakko varmistaa, että oliko niin että tänne unelmia, unia ja utopistisia haaveita ketjuun ei saa kirjoittaa mitä itse haluaa?

Pitääkö omaan kirjoitukseen pyytää tietyltä palstalaiselta lupa ensin?

Kirjoitin tänne jokin aika sitten, että siellä on vapaina agentteina Brian Boylea ja Adam Mcquaidia, seuraavaksi huomaan että eräs palstalainen täällä on kertomassa millainen fantasiamanageri olen ja että miten naurettava ja huumoritasoinen ehdotukseni olikaan ja hänen oma ehdotuksensa on paljon realistisempi kuin minun.

Myöhemmin sama henkilö kirjoitti ”Kyllä tänne saa kirjoittaa vaikka Kutcheroveista ja Hedmaneista, minä vain kerroin mielipiteeni kuinka realistisena pidän Mcquaidin pelaamista Lukossa”

Aika jännä.

Kai mä saan kirjoittaa UNELMIA, UNIA JA UTOPISTISIA HAAVEITA osioon mitä ikinä haluan ja mun ei pitäisi joutua miettimään tuleeko joku toinen palstalainen hiekkaa pympyssään sanomaan miten naurettava ideani oli?
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Kai mä saan kirjoittaa UNELMIA, UNIA JA UTOPISTISIA HAAVEITA osioon mitä ikinä haluan ja mun ei pitäisi joutua miettimään tuleeko joku toinen palstalainen hiekkaa pympyssään sanomaan miten naurettava ideani oli?

No mitäs jos vaikka kirjoittaisit niistä unelmista ja haaveista etkä vain marttyroisi ja jauhaisi paskaa?

Itelle kelpaisi Palli Ololan "kotiinpaluu" Kunlunista ja Heinola lainalle Jetsistä. Taitaa vaan Jets pitää Villen siellä, jotta saa palloteltua häntä NHL/AHL välillä.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
No mitäs jos vaikka kirjoittaisit niistä unelmista ja haaveista etkä vain marttyroisi ja jauhaisi paskaa?

Itelle kelpaisi Palli Ololan "kotiinpaluu" Kunlunista ja Heinola lainalle Jetsistä. Taitaa vaan Jets pitää Villen siellä, jotta saa palloteltua häntä NHL/AHL välillä.

Marttyroisi ja jauhaisi paskaa? Pystytkö tarkentamaan?
 
Pakistoon pitäisi saada pelaaja, joka pelaa 20-24minuuttia riittävän kovalla tasolla Liiga-finaaleihin asti. Tämä on ehdoton!

Hyökkäyspäätä voisi myös vahvistaa kokeneella, monipuolisella sentterillä. Jos kilpaa halutaan varustella.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pakistoon pitäisi saada pelaaja, joka pelaa 20-24minuuttia riittävän kovalla tasolla Liiga-finaaleihin asti. Tämä on ehdoton!

Hyökkäyspäätä voisi myös vahvistaa kokeneella, monipuolisella sentterillä. Jos kilpaa halutaan varustella.
Käytännössä Jasu olisi pelaajatyyppinä juuri se mitä tarvitaan hyökkäykseen. Puolustukseen sopisi kyllä yksi vahvistus, jolloin Vainion palatessa Ilvekseen, puolustus olisi:
Sevänen-Press
Nemecek-Heinola (koodinimi)
Klok-Reunanen

Jolloin yksi loukkaantuminen ei olisi vielä katastrofi, eikä kaksikaan olisi kuitenkaan maailmanloppu.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Marttyroisi ja jauhaisi paskaa? Pystytkö tarkentamaan?

Suomeksi; Kirjoita ketjun aiheesta. Ei ketään kiinnosta edellä nähdyn kaltaiset vuodatukset. Jos on mennyt herne nenään jollekin nimimerkille niin laita hänelle yksityisviestiä, kiitos.

Käytännössä Jasu olisi pelaajatyyppinä juuri se mitä tarvitaan hyökkäykseen.

TuTon Erik Embrichin voisi ottaa try-outille meidän "Jasuksi"... Kyseessä suht nuori (1997) ja ihan miehen kokoinen (184/84) sentteri, jolla kokemusta myös Liigasta (ja pari peliä KHL:äkin päälle).
Eri juttu sitten miten irtoaisi TuTosta, kun on kuitenkin ihan ykköskorin jätkä siellä.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
TuTon Erik Embrichin voisi ottaa try-outille meidän "Jasuksi"... Kyseessä suht nuori (1997) ja ihan miehen kokoinen (184/84) sentteri, jolla kokemusta myös Liigasta (ja pari peliä KHL:äkin päälle).
Eri juttu sitten miten irtoaisi TuTosta, kun on kuitenkin ihan ykköskorin jätkä siellä.

On sulla kans unelmat, kukin saa tietysti unelmoida mistä haluaa. Itse toivon tässä kohtaa vahvistusta en leveyttä.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Viesti johtanut pelikieltoon
On sulla kans unelmat, kukin saa tietysti unelmoida mistä haluaa. Itse toivon tässä kohtaa vahvistusta en leveyttä.

Voisi kokeilla try-outilla = unelma?

Taidat olla niitä kavereita kenet isä on heittänyt lapsena kolme kertaa ilmaan ja ottanut kaksi kertaa kiinni.

Ei muuta kuin Heikkisestä haaveilemaan. Kaikki muu on väärin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Voisi kokeilla try-outilla = unelma?

Taidat olla niitä kavereita kenet isä on heittänyt lapsena kolme kertaa ilmaan ja ottanut kaksi kertaa kiinni.

Ei muuta kuin Heikkisestä haaveilemaan. Kaikki muu on väärin.

Eiköhän tämä kommentti kerro kirjoittajasta kaiken, jatka vain samalla linjalla.

Kukin elämänkoululainen tavallaan...

Minun Lukkooni mahtuisi Heikkinen ennen unelmoimaasi Tuto sentteriä, tykkäät siitä tai et.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Palstan taso on jo tarpeeksi heikko ilmankin näitä hiekkaperseitä, vauvan heittelyitä sekä elämänkoululaisia, niin turhaan tästäkin on lukukelvotonta paskaa tehdä, vaikka mielipiteet ovatkin kukin kullakin vahvat ja erinlaiset.

Virmanen toi Liigaan try-outit, mutta Tipi ja Kalle saisivat tuoda vanhan liiton "trade alertin", missä kerrotaan Lukon ja Sportin vaihtaneen päittäin Koivistoisen ja Vidgrenin. Valitettavasti Eetu näyttää siltä samalta sählääjältä, kuin Liiga-uran alussa ja juuri nyt heikentää jokaisen kanssa pelaajan peliä kentällä. Toivottavasti nousisi liekkeihin tämän palautteen myötä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En yleensäkään ymmärrä keskustelupalstojen henkilökohtaisuuksiin menemistä. Täällä kirjoitellaan nimimerkeillä ja sit yritetään päästä ihon alle anonymiteetin taakse... Ristus... Vielä vähemmän ymmärrän sen otsikolla haaveilut ja muut utopiat. Jos on henkilökohtaisuuksia niin sitä varten on mahdollisuus hlökohtaisesti laittaa viestiä että nyt hiertää. Ei meitä muita oikeasti kiinnosta. Paskoo vaan koko palstan.

Toki mun elämää on helpottanut suuresti että on laittanut yhden nimimerkin tältä palstalta pimentoon. Aina välillä on pakko katsoa kun joku vastaa kyseiselle nimimerkille fiksusti että tuliko sieltä oikeasti ihan fiksu kysymys. 90% joutuu pettymään...

Mutta että ei nyt olla ihan aiheesta ulkopuolella. Ite haaveilen, että Heinola palaisi Raumalle ja sitten pitäydyttäisiin siinä tasaisemmassa peluutuksessa ja pelattaisiin rinta rottingilla oman joukkueen logo rinnassa. Ellei se riitä kuten eile niin sitten vasta miettisin sopivaa sopeutusta joukkueeseen.

Eilinen oli koko joukkueelta jostain syystä fiasko. Juu KK pelasi hyvin yhtään mitään pois ottamatta, mutta kyllähän Lukko antoi tuohon myös mahdollisuuden jo ekan jäähyn aikana ja jotenkin sitten Virta painoi paniikkinappulaa, että josko ne luottoratsut kääntäis kelkan. On toiminu jotenkin aikaisemmilla kerroilla, mutta ei se toimi joka kerta ja asialla on kerrannaisvaikutuksia. Pitää löytää ne keinot muualta kuin aina laittamalla vaan parhaat (1/4 joukkueesta) kentälle. Kyllä ratkaisijoita pitää löytyä myös muusta osasta tai muutoin unelmointi on melko turhaa.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Palstan taso on jo tarpeeksi heikko ilmankin näitä hiekkaperseitä, vauvan heittelyitä sekä elämänkoululaisia, niin turhaan tästäkin on lukukelvotonta paskaa tehdä, vaikka mielipiteet ovatkin kukin kullakin vahvat ja erinlaiset.

Virmanen toi Liigaan try-outit, mutta Tipi ja Kalle saisivat tuoda vanhan liiton "trade alertin", missä kerrotaan Lukon ja Sportin vaihtaneen päittäin Koivistoisen ja Vidgrenin. Valitettavasti Eetu näyttää siltä samalta sählääjältä, kuin Liiga-uran alussa ja juuri nyt heikentää jokaisen kanssa pelaajan peliä kentällä. Toivottavasti nousisi liekkeihin tämän palautteen myötä.

Mielipiteitä on joo erilaisia, mutta sun mielestä oli ihan ok tulla unelmia, unia ja utopistisia haaveita osioon vittuilemaan mulle, että puhuminen esim Mcquaidista on ihan naurettava ja huumoritasoinen heitto? Hedmanista ja Kutcherovista sun puolestasi saa kuitenkin ihan rauhassa haaveilla.

Ei siinä, minä menetin noista malttini, sain viikon pelikieltoa joka on kärsitty ja elämä jatkuu.
 
Kyllähän varmaan jokainen Lukkoa kannattava uneksii juuri nyt siitä, että Heinola-niminen kultakimpale palautuisi vielä Raumalle.
Heinolan paluu mahdollistaisi myös oikeasti sen, että voisi alkaa unelmoida mestaruudesta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielipiteitä on joo erilaisia, mutta sun mielestä oli ihan ok tulla unelmia, unia ja utopistisia haaveita osioon vittuilemaan mulle, että puhuminen esim Mcquaidista on ihan naurettava ja huumoritasoinen heitto? Hedmanista ja Kutcherovista sun puolestasi saa kuitenkin ihan rauhassa haaveilla.

Kuten varmaan olettaa sopii, niin Kucherov ja Hedman oli aivan huumoriviesti ja heitetty vain ja ainoastaan pilke silmäkulmassa. Oletin, kun pistit näiden pelaajien nimet esille, että ainakin jossain määrin olit vakavissasi, mihin kerroin oman mielipiteeni. Ehkä turhan kärkkäästi asian ilmaisin, mutta ei tarkoitukseni ollut tuottaa mitää mielipahaa taikka halveksuntaa, jota nyt tarkoittamatta taisin antaa. Pyydän siitä anteeksi, kuten sanoin jokainen saa kirjoittaa mitä tahansa nimiä ja vastedes koitan olla reagoimatta muiden pelaajiin tässä ketjussa, ainakaan kyseisellä tavalla. Omalta osaltani tämä oli tässä ja mielestäni turha tästä sen enempää on ruveta enää vääntämään. Eiköhän pystytä olemaan ihan sulassa sovussa, vaikka mielipiteet joistain asioista kannattamaamme seuraa kohtaan poikkeavat paljonkin. Tämä hiekkalaatikko on kuitenkin aivan väärän paikka näihin vääntöihin ja yleisestikin varmaan aika raskasta luettavaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harras toiveeni/unelmani on, että ei pudota taas tällä kaudella Tapparaa vastaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jos nyt tauon aikana sitten jotain pelaajaliikennettä kenties?

En sano että olisin vastaan, mutta tämän päivän pelin perusteella ei liene pakottavaa tarvetta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös