Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 606 102
  • 9 733
"Älä nyt ota ittees hyvä mies."

En ole sulle @Via Dolorosa mikään hyvä mies. En sinne päinkään. Mikset jätä mua ja viestejäni rauhaan vaan päämäärätietoisesti jahtaat ja maalitat mielipiteitäni jatkuvasti ?
Sekö on sulle tämän palstan idea ? Laitoit muuten jo kerran pääsi pantiksi. Ja mitä omaan biologian tuntemukseeni tulee, niin jokaisella on vain yksi.
Lupaan pyhästi olla kommentoimatta vittuillen tai millään muullakaan tavalla ainuttakaan sun viestiäsi. Toivon sinulta samaa. Onko se liian vaikeaa? (Yritin pyytää tätä yksityisviestillä, mutta olet minut blokannut, niin en pysty. Olet siis blokannut viestini, mutta edelleen kirjotat minusta ja viesteistäni ja keskityt koko tarnollasi niiden haukkumiseen. Ja koko viestisi sisällöllä naureskelemaan ja vittuilemaan. Aika velikulta.)
 
Viimeksi muokattu:

RobarinMitja

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaumanLugu, Florida Panthers
Oot kyllä mielenkiintonen jantteri :D Vaikka et oliskaan mikä hyvä jantteri mulle, et sinne päinkään. Ja toi jatkuvasti on aika huvittava ilmaisu. Ehkä on jäänyt sitten vaan paremmin mieleen muiden kirjoittamien kommenttejen lomassa :)
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
(Yritin pyytää tätä yksityisviestillä, mutta olet minut blokannut, niin en pysty. Olet siis blokannut viestini, mutta edelleen kirjotat minusta ja viesteistäni ja keskityt koko tarnollasi niitä alistamaan. Aika velikulta.)
Oi herranjumala.

Mulla ei ole yhtäkään nimimerkkiä estoissa täällä. Olen estänyt yksityisviestien lähettämisen minulle.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oot kyllä mielenkiintonen jantteri :D Vaikka et oliskaan mikä hyvä jantteri mulle, et sinne päinkään. Ja toi jatkuvasti on aika huvittava ilmaisu. Ehkä on jäänyt sitten vaan paremmin muiden kirjoittamien kommenttejen lomassa :)

Jatkuva pelko pelaajien siirtymisistä muihin Liigaseuroihin aiheuttaa jatkuvan sanan viljelyä.

Jollekin pelaajien liikkuminen aiheuttaa enemmän tunteita kuin seuran suoritukset jäällä. Sitä on vaikea ymmärtää. Toisaalta tiedän kavereita, jotka kannattavat pelaajia eivätkä mitään seuraa. Aistin tässä jo vähän samoja viboja.

Mulle on ihan sama pelaako Lukon ykkösketjussa Möttönen Töttönen vai Saarela, jos Lukko voittaa. Aina on tietysti plussaa, jos joukkueessa saadaan pidettyä pelaajia, jotka ovat tehneet vahvan siteen kannattajiin kuten Liedes, Tukonen jne.

Unelmoin, että mitkään Panu Miehot ei tule viemään esim Niemisen, Sunin, Ylitalon ja Päivärinnan peliaikaa. Kuitenkaan hänellä ei olisi mitään annettavaa tulevaisuudessa Lukolle.
 
Oi herranjumala.

Mulla ei ole yhtäkään nimimerkkiä estoissa täällä. Olen estänyt yksityisviestien lähettämisen minulle.
Siihen on varmasti hyvä syy.
Sopiiko sulle siis, että lopetetaan tämä?
Minä lupaan, etten ikinä vastaa viestiisi tai kommentoi sanomisiasi yhtään mitenkään. Pystytkö tekemään saman? Mua ei kiinnosta yhtään vitun tippaa mitä sä tänne kirjoitat tai sille naureskelu tai vittuilu. Anna mennä mitä mieleen tulee. Mutta lopeta mun viestien sisältöjen nälviminen ja kommentointi.

Se oli siis pyyntöni. Pystytkö vastamaan mitään muuta kuin "oi herranjumala" ?
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Siihen on varmasti hyvä syy.
Sopiiko sulle siis, että lopetetaan tämä?
Minä lupaan, etten ikinä vastaa viestiisi tai kommentoi sanomisiasi yhtään mitenkään. Pystytkö tekemään saman? Mua ei kiinnosta yhtään vitun tippaa mitä sä tänne kirjoitat tai sille naureskelu tai vittuilu. Anna mennä mitä mieleen tulee. Mutta lopeta mun viestien sisältöjen nälviminen ja kommentointi.

Se oli siis pyyntöni. Pystytkö vastamaan mitään muuta kuin "oi herranjumala" ?
Eikö tää olekaan keskustelupalsta? Kommentoidaan vaan jos on samaa mieltä?

Mitvit?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sopiiko sulle siis, että lopetetaan tämä?
Minä lupaan, etten ikinä vastaa viestiisi tai kommentoi sanomisiasi yhtään mitenkään. Pystytkö tekemään saman? Mua ei kiinnosta yhtään vitun tippaa mitä sä tänne kirjoitat tai sille naureskelu tai vittuilu. Anna mennä mitä mieleen tulee. Mutta lopeta mun viestien sisältöjen nälviminen ja kommentointi.
Lopetaan mikä, keskustelu?

Ei minun kanssa tarvitse olla samaa mieltä ja on hyväkin, että on eriäviä mielipiteitä, että sen suhteen saat minulle vastailla ihan rauhassa jatkossakin jos olet eri mieltä, en minä siitä vedä herneitä nenään.

Usko pois, en minä sinua solvaa, en vain ole kanssani jostain asioista samaa mieltä. Ei siitä tarvitse pillastua taikka olettaa, että sinua nälvitään.
 
Katso nyt ensin kuka sinulle edes vastasi.

Edit. Ihan samalla tavalla minäkin täällä mielipiteitä kerron kuin sinä. Ei kannata kaikkea ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä, jos ei ole samaa mieltä.
Minä en puutu mielipiteisiisi. En laita "päätäni pantiksi" siitä, että joku on mulkku huijari, joka puhuu pelaajista, joita ei ole ikinä nähnyt. Sinä olet sellainen. Viestien sisältö täynnä toisen kirjoittajan mustamaalaamista. Ei se ole mielipiteiden kertomista. Pyydän vain, että jätä minut, mielipiteeni ja kirjoitukseni rauhaan. Sulla ei ole mitään aitoa halua käydä minkäänlaista keskustelua. Sun motiivit on ihan muualla.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pyydän vain, että jätä minut, mielipiteeni ja kirjoitukseni rauhaan. Sulla ei ole mitään aitoa halua käydä minkäänlaista keskustelua. Sun motiivit on ihan muualla.
No kyllä minä jatkossakin ajattelin kirjoittaa tänne omia mielipiteitä tyyliä muuttamatta ja nimimerkkiin katsomatta. Jos modet kokee sen sitten jonkunlaisena muulla tavalla, niin varmasti antavat lippua banaanisaarille.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Minä en puutu mielipiteisiini. En laita "päätäni pantiksi" siitä, että joku on mulkku huijari, joka puhuu pelaajista, joita ei ole ikinä nähnyt. Sinä olet sellainen. Viestien sisältö täynnä toisen kirjoittajan mustamaalaamista. Ei se ole mielipiteiden kertomista. Pyydän vain, että jätä minut, mielipiteeni ja kirjoitukseni rauhaan. Sulla ei ole mitään aitoa halua käydä minkäänlaista keskustelua. Sun motiivit on ihan muualla.

Olisko hetki ottaa happea ja vaikka katsoa mitä ulkona tapahtuu?

Tuut mun seuraks seurailee reenejä joku kerta niin katsotaan miltä se kiekkomaailma näyttää pelien ulkopuolelta?
 
Lopetaan mikä, keskustelu?

Ei minun kanssa tarvitse olla samaa mieltä ja on hyväkin, että on eriäviä mielipiteitä, että sen suhteen saat minulle vastailla ihan rauhassa jatkossakin jos olet eri mieltä, en minä siitä vedä herneitä nenään.

Usko pois, en minä sinua solvaa, en vain ole kanssani jostain asioista samaa mieltä. Ei siitä tarvitse pillastua taikka olettaa, että sinua nälvitään.
Eli sun mielestä mulla ei ole oikeutta kirjoittaa tälle palstalle ilman, että sä kerrot naureskellen "laittavasi pääsi pantiksi, etten ole nähnyt pelin peliä Finkelstainilta" tai että sä tulet kertomaan mikä on oikea syy olla jostakin pettynyt ? Onko tämä sinusta ohan ok "keskustelua" - mitä vittua ?

Pyydän, että lopetat mun viesteihin liittyvän ikävän nälvimisen ja kun luet kirjoitukseni, niin pidä sitä vaikka hullun puheina. Ei niihin tarvitse mitään ylipäällikön ylivittuilua antaa. Jätät vaan rauhaan ja annat olla.
 
No kyllä minä jatkossakin ajattelin kirjoittaa tänne omia mielipiteitä tyyliä muuttamatta ja nimimerkkiin katsomatta. Jos modet kokee sen sitten jonkunlaisena muulla tavalla, niin varmasti antavat lippua banaanisaarille.
Asia selvä. Antaa palaa sitten.
Olet muuten ihan saatanan hauska ihminen. (Toivottavasti joku lähipiirissäsi ajattelee oikeasti niin.)
Minäkin alan piristää päiviäsi tästä lähtien.
Enkä todellakaan päästä haaveilemasta Finkelsteineista tai ihan mistä vaan ikinä keksin haaveilla.
Miekat esiin ja munanmittausvitamiinia aamuin illoin.
Ei tässä kannata hyvää tyyliä muuttaa.

"Nahkurin orsilla tavataan."
-Paavo Lipponen-
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minäkin alan piristää päiviäsi tästä lähtien.
Enkä todellakaan päästä haaveilemasta Finkelsteineista tai ihan mistä vaan ikinä keksin haaveilla.
No ihan rehellisesti sanottuna, niin minulle on se ja sama, eikä minua sinun listaukset haittaa, kuten olen jo aikaisemmin kertonutkin. Kunhan ihmettelin ykköspariin sijoittamista pakkia jostain farmin farmista.
Miekat esiin ja munanmittausvitamiinia aamuin illoin.
Ei tässä kannata hyvää tyyliä muuttaa.
Yllättävän paljon tuntuu keskustelupalsta aiheuttavan tunteita. Minulle ei tämä sentään ole mitään miekkataistelua, vaan ainoastaan yksi palsta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sieluni silmin näen jo miten tämä homma tulee etenemään. Eli perinteiseen tyyliin:

1. Pelaajaa X huhutaan Suomeen.
2. Lukko-osiossa innostutaan ja nimi löytyy jo fantasiarostereista
3. Joku muu Liigajoukkue sainaa kaverin. Luultavasti Ässät.
4. Paha olo Lukko-osiossa kasvaa eksponentiaalisesti. Vittuilua ja uhriutumista enemmän kuin Eduskunnan kyselytunnilla.

Ja salainen kohta 5: Lukko ei missään vaiheessa ole ollut edes kyseisen pelaajan perässä.
Kaava ei ole täydellinen, välillä kohta 3 saatetaan skipata.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tässä vähän harrastanut ajatusleikkimistä. En oikein osaa muotoilla ajatuksiani, joten seuraava saattaa olla ulkopuolisen silmin täysin käsittämätöntä horinaa. Yritetään silti.

Käsittääkseni Jatkoajan(kin) Lukko-kannattajien keskuudessa on jonkinlainen konsensus siitä, että ainakin yksi laatupelaaja olisi vielä hyvä lisätä rosteriin, jotta keväällä ollaan iskussa. Kausi on mennyt hyvin, mutta silti pitäisi vahvistua.

Sitten siihen ajatusleikkiosuuteen. Oletetaan, että Jere Karjalainen ei (vielä) pelaisi Rauman Lukossa. Lukko ei välttämättä olisi kärkipaikalla, mutta niin merkittävä Karjalaisen panos ei ole ollut kokonaisuuteen, etteikö Lukko silti olisi tukevasti Top3:ssa (tai voi joku eri mieltäkin olla, mutta minä oletan vahvasti näin). Kannattajat olisivat varmasti tyytyväisiä kauden siihenastiseen kulkuun, koska ennen kautta Lukkoa ei ihan kärkipäähän juurikaan veikkailtu.

Nyt tähän kohtaan Lukko hankkii Jere Karjalaisen, tuon Liigassa tasonsa todistaneen tähtipelaajan. Hehkutettaisiinko me täällä kuorossa että jes, nyt ollaan valmiita kevääseen! Vai olisiko joukkue edelleen keskeneräinen?

Se mitä tässä haen takaa, niin minusta tuntuu välillä, ettemme kannattajina arvosta aina tarpeeksi niitä jo joukkueeseen hankittuja kovia pelaajia. Toisin sanoen, kuinka suurta roolia tässä kiimassa lisävahvistuksille näyttelee se, että siitä tulee helkkarin hyvä fiilis kun #Poterovartio trendaa, ja kuinka paljon niille vahvistuksille on pelillisesti tarvetta? Enkä nyt osoittele ketään yksittäistä kirjoittajaa sormella, paitsi ehkä itseäni. Lisäksi, kuinka paljon vahvistusten janoamiseen vaikuttaa se, että muut joukkueet tekevät hankintoja ja ollaan kateellisia, kun heidän poteroistaan näkyy liikettä. Vaikkeivat ne muiden(kaan) hankinnat mitään sateentekijöitä ole.

Toki on heitäkin, joiden mielestä joukkuetta pitäisi vahvistaa vielä jopa kolmella pelaajalla. Heihin tämä ei oikein päde.

En tiedä, löytääkö kukaan tästä horinasta sitä pointtia mitä yritin tuoda esille, tuskin. Mutta kirjoitin nyt ainakin, kun on päässä pyörinyt jo muutaman päivän.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tässä vähän harrastanut ajatusleikkimistä. En oikein osaa muotoilla ajatuksiani, joten seuraava saattaa olla ulkopuolisen silmin täysin käsittämätöntä horinaa. Yritetään silti.

Käsittääkseni Jatkoajan(kin) Lukko-kannattajien keskuudessa on jonkinlainen konsensus siitä, että ainakin yksi laatupelaaja olisi vielä hyvä lisätä rosteriin, jotta keväällä ollaan iskussa. Kausi on mennyt hyvin, mutta silti pitäisi vahvistua.

Sitten siihen ajatusleikkiosuuteen. Oletetaan, että Jere Karjalainen ei (vielä) pelaisi Rauman Lukossa. Lukko ei välttämättä olisi kärkipaikalla, mutta niin merkittävä Karjalaisen panos ei ole ollut kokonaisuuteen, etteikö Lukko silti olisi tukevasti Top3:ssa (tai voi joku eri mieltäkin olla, mutta minä oletan vahvasti näin). Kannattajat olisivat varmasti tyytyväisiä kauden siihenastiseen kulkuun, koska ennen kautta Lukkoa ei ihan kärkipäähän juurikaan veikkailtu.

Nyt tähän kohtaan Lukko hankkii Jere Karjalaisen, tuon Liigassa tasonsa todistaneen tähtipelaajan. Hehkutettaisiinko me täällä kuorossa että jes, nyt ollaan valmiita kevääseen! Vai olisiko joukkue edelleen keskeneräinen?

Se mitä tässä haen takaa, niin minusta tuntuu välillä, ettemme kannattajina arvosta aina tarpeeksi niitä jo joukkueeseen hankittuja kovia pelaajia. Toisin sanoen, kuinka suurta roolia tässä kiimassa lisävahvistuksille näyttelee se, että siitä tulee helkkarin hyvä fiilis kun #Poterovartio trendaa, ja kuinka paljon niille vahvistuksille on pelillisesti tarvetta? Enkä nyt osoittele ketään yksittäistä kirjoittajaa sormella, paitsi ehkä itseäni. Lisäksi, kuinka paljon vahvistusten janoamiseen vaikuttaa se, että muut joukkueet tekevät hankintoja ja ollaan kateellisia, kun heidän poteroistaan näkyy liikettä. Vaikkeivat ne muiden(kaan) hankinnat mitään sateentekijöitä ole.

Toki on heitäkin, joiden mielestä joukkuetta pitäisi vahvistaa vielä jopa kolmella pelaajalla. Heihin tämä ei oikein päde.

En tiedä, löytääkö kukaan tästä horinasta sitä pointtia mitä yritin tuoda esille, tuskin. Mutta kirjoitin nyt ainakin, kun on päässä pyörinyt jo muutaman päivän.

Löysin pointtia. Heräsi itselleni kysymys, että keneltä se peliaika lopulta otetaan pois, jos hommattaisiin hyökkääjä esimerkiksi. Tähän mennessä olen nähnyt oikeastaan vain puhetta Piipposen liikaminuuteista, eikä Piipponen edes pelaa niitä minuutteja, jolloin haetaan tulosta taululle. Ja tämän kaltaista pelaajaa palstalla on huudeltu. Oletus kuitenkin on se, että tämä megalohi pelaa 16-20 minuuttia ottelua kohden.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hyvällä kiekollisella vahvistuksella saataisiin esim.
- Ikonen sellaiseen rooliin ja kenttään, missä hän on omimmillaan.
- Mahdollisesti Kestnerille samaan kenttään kaveri helpottamaan maalintekoa. Muutenhan Kestnerin suoritukset ovat olleet mielestäni positiivisia.
- Piristystä ja juonikkuutta ylivoimaan.

edit. Ja keneltä se peliaika otetaan pois tai mistä peliaikaa siunaantuu?
- Hoida hommasi hyvin, niin pysyt kokoonpanossa.
- Normi rotaation kautta. Lepoaikaa sitä tarvitsevalle.
- Olet viltissä, jos homma ei kulje.
- Jos toinen pelaaja loukkaantuu tai on sairas.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja nythän Lukolla on pelaamassa aina joku seuraavista, eli Ylitalo, Suni, Nieminen tai Päivärinta, oli loukkaantumisia tai ei. Eli käytännössä ainoa kierrätys kokoonpanossa tapahtuu tällä erää näiden kanssa ilman loukkaantumisia ja loput 11 hyökkääjää pelaavat aina kun pystyvät. JVDT:n aikana kokoonpanossa oli leveyshyökkääjinä V.Petman, M.Petman, Ruotsi, Ylitalo sekä Possler ja mestaruus joukkuessa eniten kierrossa tai 13. hyökkääjänä olivat M.Petman, Koivisto ja Ylitalo. Viime kautta tähän on aika turha edes laittaa kun hyökkääjiä kokoonpanossa kävi kaikenkaikkiaan 24 eri ukkoa, eli 2-3 ketjullista enemmän kuin Virran kahdella viimeisellä kaudella.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Internetissä tulee sieluun usein paha olo.

Tahtoisin muistuttaa että meidän ja Lukon ongelmat ovat aika pieniä. Joukkue kirmaa taulukon kärjessä eikä me ehditä nauttia edes siitä kun sitä perkeleen lohta ei tule.

Vahvistuksen tai pari otan itsekin vastaan mielellään mutta kun ottaa otokseksi vaikka viimeiset 25 vuotta niin meidät on viitinenä viime kautena hemmoteltu pilalle tuloksen kannalta. Ennen tuli ukkoja ovista ja ikkunoista. Nyt tulee pisteitä.

Ja tämä on täysin vapaa areena. Allekirjoittanutkin on täällä saanut laukoa omia älyttömyyksiäni ääneen.

Joten odotellaan rauhassa että koho uppoaa ja katsotaan mitä tulee.
Jatkakaa :)
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
"Älä nyt ota ittees hyvä mies."

En ole sulle @Via Dolorosa mikään hyvä mies. En sinne päinkään. Mikset jätä mua ja viestejäni rauhaan vaan päämäärätietoisesti jahtaat ja maalitat mielipiteitäni jatkuvasti ?
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala @Parry Sound rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Tämä menee välillä tragikomiikan puolelle, mutta menkööt.

Osa minusta toivoisi esimerkiksi Royn tai Finkelsteinin saapuvan Lukkoon ja floppaavan aivan totaalisesti, koska olisi mielenkiintoista nähdä, millaista sisältöä palstalle sitten tulisi. Tietysti vika olisi todennäköisesti Markossa.
 

Suihkunudisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Torakat
Taitaa tämä Roy intensiivisesti kilpailuttaa tarjouksia, kun vielä ei ole mitään kuulunut. Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että Kalle on usein aika nopeasti antanut jonkun kommentin julkisuuteen, kun joku yksittäinen vapaana oleva pelaaja on esim. tällä palstalla herättänyt näinkin paljon keskustelua. Ja tämä siis niissä tapauksissa, kun perässä ei olla oltu. Ehkä sitä kautta voi nähdä jotain toivonkipinää yrittämisen suhteen, kun niin kovin hiljaista on.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taitaa tämä Roy intensiivisesti kilpailuttaa tarjouksia, kun vielä ei ole mitään kuulunut. Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että Kalle on usein aika nopeasti antanut jonkun kommentin julkisuuteen, kun joku yksittäinen vapaana oleva pelaaja on esim. tällä palstalla herättänyt näinkin paljon keskustelua. Ja tämä siis niissä tapauksissa, kun perässä ei olla oltu. Ehkä sitä kautta voi nähdä jotain toivonkipinää yrittämisen suhteen, kun niin kovin hiljaista on.
Ei kai Sahlstedt sentään yksittäisiä pelaajia kommentoi, ilman että on ihan selkeää linkkiä Lukkoon. Äkkiä tuli mieleen, että viime kaudella Morozovia kommentoi kun häntä huhuttiin Suomeen ja tällä kaudella sitä ihme Voyeria, kun Mäkeläinen itse kysyi siitä, oletettavasti kun kaveri oli alkanut Lukkoa seuraamaan Instagramissa.

Että sikseen en näe mitään järkeä kommentoida jonkun Royn saapumisia taikka saapumatta jättämisiä, kun ei miestä ole huhuttu (ainoastaan veikattu) missään vaiheessa Suomeen. Muutoinhan tämä olisi loputun suo kun kaiken maailman vitun matti möttösistä pitäisi saada tieto onko Lukko perässä vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös