Parry Sound
Jäsen
Varmasti olet ammattimies suosittelemaan sitä(kin). (Mistä muuten tunnistit noi oireet/häiriöt vs diagnoosi noin hyvin?)Veikkaan alkoholismia ja/tai hepatiittia yhdistettynä verenkierron häiriöihin. Suosittelen lääkärikäyntiä.
Varmasti olet ammattimies suosittelemaan sitä(kin). (Mistä muuten tunnistit noi oireet/häiriöt vs diagnoosi noin hyvin?)Veikkaan alkoholismia ja/tai hepatiittia yhdistettynä verenkierron häiriöihin. Suosittelen lääkärikäyntiä.
Kieltäydyn vastaamasta vedoten itsekriminointisuojaan.Varmasti olet ammattimies suosittelemaan sitä(kin). (Mistä muuten tunnistit noi oireet/häiriöt vs diagnoosi noin hyvin?)
Onko Aki Seitsonen muuten Lukon kuuluisin hankinta ikinä? Ainakin siihen viitataan eniten ja vuodesta toiseen.
Puhutuin ainakin, vaikka kukaan ei edes muista miestä nähneensä kentällä. Sen verran hyvä se oli.Onko Aki Seitsonen muuten Lukon kuuluisin hankinta ikinä? Ainakin siihen viitataan eniten ja vuodesta toiseen.
Eikä tää niin vakavaa oo. Tää on vaa hokia.Pidän tavastasi ajatella.
Hymynkare huulillani luin tekstisi ja tarjoan virtuaalipalstapystygaffet. Vaatii todella sinikeltaista kikkeliä olla "Jukan takahiukset" ja asettua heikomman/vähemmistön puolelle.
Itse asiatakin ollaan samalla linjalla. Luotan vahvasti Kallen ammattitaitoon ja asenteeseen kääntää/kaivaa kaikki mahdollisuudet.
All in.
Eihän täällä ole kukaan muu haukkunut ketään kuin sinä itse. @Via Dolorosa esitti mielipiteensä listaasi ja ilmeisesti samaa mieltä olivat monet muutkin. Hän myös esitti vaihtoehdon, eli jos ei ketään tarpeeksi hyvää löydy, ei ketään hankita.On vaan helppo tuomita ja saada lampaiden päät nyökkäämään, kun tuomitsee, haukkuu ja ei itse esitä yhtään mitään ratkaisua/vaihtoehtoa.
Tai Straka...Vieläkö Petruzalek pelaa? Tai Justin Morrison? Olisi tällä hetkellä ihan yhtä hyödyllisiä kuin Vainio, Erholz tai kuka tahansa Ässistä. No isolla ehkällä Barach. Jos ensi kaudella jatkaisi. Kolmosen laitaan.
Kyllä mä vaan muistan hyvinkin, kun Seitsonen yhden kerran tuli kiekon kanssa yli keskiviivan. Liekö ainoa kerta kun Lukossa pelatessaan kiekkoon edes koski.Puhutuin ainakin, vaikka kukaan ei edes muista miestä nähneensä kentällä. Sen verran hyvä se oli.
Tuo viimeinen värssy ei oikein sovi rakkaaseen seuraamme. Konkurssi ei uhkaa, ikinä.Lukuunottamatta Maksimovin siirtoa Jukureihin tapaninpäivänä, ei viimeisimpien korona rajoitusten julkistamisen jälkeen ole siirtoja ulkomailta Suomeen ollut. Väkisinkin tulee mieleen onko seuroilla jonkinlainen herrasmies sopimus ettei liigan sisäisiä siirtoja lukuunottamatta hankita ketään. Samaan aikaan kun veronmaksajilta huudetaan tukea ja uhkaillaan konkursseilla, on kohtuullisen riskialtista julkisuutta hankkia kovan rahan miehiä ulkomailta.
Kyllä sitä ukkoa lappasi viime kaudellakin sisään vaikka samaan aikaan haettiin valtion tukia ja lomauteltiin valmennuksia.Ei se Lukkoa uhkaakaan, mutta kaikki seurat olivat silti mukana valtiovallalle lähetetyssä vetoomuksessa. Näyttää kohtuullisen kummalliselta jos ensin vingutaan valtiolta rahaa ja sitten sillä ostetaan vahvistuksia kannujahtiin. Veikkaan että tämä on ymmärretty liiga-seuroissakin.
Ei se Lukkoa uhkaakaan, mutta kaikki seurat olivat silti mukana valtiovallalle lähetetyssä vetoomuksessa. Näyttää kohtuullisen kummalliselta jos ensin vingutaan valtiolta rahaa ja sitten sillä ostetaan vahvistuksia kannujahtiin. Veikkaan että tämä on ymmärretty liiga-seuroissakin.
Väitän että olin paikalla samassa pelissä, toista kertaa vastaavaa ihmettä ei taatusti tapahtunut.Kyllä mä vaan muistan hyvinkin, kun Seitsonen yhden kerran tuli kiekon kanssa yli keskiviivan. Liekö ainoa kerta kun Lukossa pelatessaan kiekkoon edes koski.
Seitsonaattorin tulo kun julkistettiin niin ensin olin silmät ymmyrkäisinä ja sitten taisi päästä pieni naurukin. Rajalan kanssa kun silloin juttelin ja kyselin seitsonaattorista ni hän sanoi että:" ei ollu oikke kettä muit"Onko Aki Seitsonen muuten Lukon kuuluisin hankinta ikinä? Ainakin siihen viitataan eniten ja vuodesta toiseen.
Miettikääs Uraman ilmettä kun Tipi on lyönyt faktat ja hankinnan pöytään. Haetaan vahvistusta TOP-6 hyökkääjiin (huhuissa pitkin Joulu -ja Tammikuuta Pihlströmejä ja Hedströmejä ym.) ja sit tulee seitsosaki ku ei ollu muit. Seuraavalla kaudella sitten haetaan viikkotolkulla kovaa pakkia ja saadaankin viime sekunneilla Krstev, mut paskanahan sekin oli ja jätettiin sit ottamatta. Kyllähän tässä nyt eletään Lukko-fanin kannalta ihan eri maailmassa, vaikka ketään joukkueeseen ei enää tulisikaan. 5-15 vuotta sitten oli yleensä kelvolliset tai helvetin hyvät kaksi kentällistä ja max. kohtuullinen kolmonen ja siihen päälle TOP-5 ykköskassari ja kakkosta ei pahemmin maaliin laitettu. Viimeiset 3-4 kautta on ollut helvetin tasokkaat 1-3 ketjut, Liigan TOP-4 pakisto, TOP-4 nelonen ja kaksi ykköskassaria. Nykyinen nelonen ei ehkä ihan vielä ole Liigan TOP-4 mutta helvetin hyvin pojat pelaavat.Seitsonaattorin tulo kun julkistettiin niin ensin olin silmät ymmyrkäisinä ja sitten taisi päästä pieni naurukin. Rajalan kanssa kun silloin ja juttelin ja kyselin seitsonaattorista ni hän sanoi että:" ei ollu oikke kettä muit"
Ilman yleisöä pelaaminen vaikuttaa kaikkiin joukkueisiin myös Lukkon, liikevaihto putoaa ja jokainen peli tuottaa vain kuluja.Ei se Lukkoa uhkaakaan, mutta kaikki seurat olivat silti mukana valtiovallalle lähetetyssä vetoomuksessa. Näyttää kohtuullisen kummalliselta jos ensin vingutaan valtiolta rahaa ja sitten sillä ostetaan vahvistuksia kannujahtiin. Veikkaan että tämä on ymmärretty liiga-seuroissakin.
Kyllä mä vaan muistan hyvinkin, kun Seitsonen yhden kerran tuli kiekon kanssa yli keskiviivan. Liekö ainoa kerta kun Lukossa pelatessaan kiekkoon edes koski.
Ei käynyt.Entä muistatko, kävikö Bartek koskaan ilman kiekkoa oman siniviivan alapuolella?