Onko kysymys siitä, että he laittavat itsensä peliin, vai siitä, että heistä tehdään sirkuseläimiä, joita voi tuijottaa? Jos lavalle laitettaisiin kääpiöitä, joilla ei ole ajattelukyvyllisiä heikkouksia ja jotka siksi pystyvät tekemään perusteltuja valintoja, tilanne olisi erilainen, mutta minulle ei tästä tapauksesta tule mieleen, että tässä autettaisiin vammaisia. Enemmän tämä tuntuu siltä, että ihmiset tahtovat kerätä itselleen "hyvyyspisteitä".
Minulla on jäänyt tämä huippumediaspektaakkeli UMK lähes täysin seuraamatta, mutta PNK:n vedon kävin "kuuntelemassa", musiikkikilpailunhan tämän pitäisi olla. Dead Kennedysin yksi levy on minulla vieläkin, mutta en ollut punkkari muinoin. Kuuntelin P,Floydia, S.Quota, D.Straitsia ja ok: E.Normaalia.
Minua ei kiinnosta paskan vertaa voittaako Suomi euroviisut vai ei. Itseasiassa enemmän rahaa jäisi urheilutuotantoihin kuin voitettaessa ei, heh heh.
Minua ei tämä PKN:n '"Aina mun pitää" innosta. Melodia mitään sanomaton, oikeastaan olematon.
Suurimmalle osalle suomalaisista sanat "aina mun pitää nousta ylös" viittaa työhön.
Ei tunnu hyvältä, kun sanoja mutustelee lähemmin, Töissä ei nykyään ehdi tosin laulujen sanoja miettimäänkään, mutta
"Aina mun pitää" euroviisuvoittaja Ylen kanavien ketjusoittona demoralisoisi ainakin minut, pienipalkkaisen nykertäjän.
@Byvajet muotoili hyvin "hyvyyspisteiden" keräämisen. Enhän minä voi olla äänestämättä vammaisia, ne (he) tarvitsevat minun (normaalin) olion tukea.