UMK ja Euroviisut 2025

• 176 945
  • 2 667

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Joopa joo sanonpahan vaan. Ulkoiset pinnat sekä lavaesiintyminen näköjään merkitsee eniten.

Goldie ois ollu jeppis, paras ääni ehdottomasti Viivillä! Mut Erikalla mennään, iso PLAAH!

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Voi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista tekemistä.

Mä häpeän.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Tämähän meni täysin oikein ja peli oli selvä samantien kun tuo biisi julkaistiin. Tää ilta oli lähinnä muodollisuus.

Helvetin hieno juttu!

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Voi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista teknistä.

Mä häpeän.
Häpeä vaan.

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt lukemaan iltapäivälehtien kommenttiosiota, kuinka saadaan taas hävetä silmät päästä!

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paskin biisi voitti. Eikä lavashowkaan ole riittävän erikoinen että voisi menestystä odottaa. Positiivista tässä että nyt ei tarvitse tätä teennäistä tyyppiä katsella nöissä kisoissa tulevina vuosina

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Voi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista teknistä.

Mä häpeän.
Kyllä nuo ihan aidot on. Silikonit ei pompi tuolla tavalla juostessa. Toki naamaan on vedetty pari botox-annosta.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Mä häpeän.
Mahtaa olla rankkaa, jos häpeää tämän kaltaisia asioita.

Suomi uskaltaa olla erilainen. Vitut muista. Erika menee heittämällä viisufinaaliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy