Paskakin vitsi paranee, kun sitä toistaa ja toistaa ja toistaa... Ei tämä nyt niin vakavaa ole.Jos joku vanha läppä on paska, niin ei kai sitä kannata toistaa.
Paskakin vitsi paranee, kun sitä toistaa ja toistaa ja toistaa... Ei tämä nyt niin vakavaa ole.Jos joku vanha läppä on paska, niin ei kai sitä kannata toistaa.
Mä jotenkin rakastan että Suomi lähtee nykyään aina viisuihin sellasella "mitä vittua Suomi"-asenteella. Ei tää oo niin vakavaa hei...
Hyvä strategia tiktok-aikakaudellaMä jotenkin rakastan että Suomi lähtee nykyään aina viisuihin sellasella "mitä vittua Suomi"-asenteella. Ei tää oo niin vakavaa hei...
Ja sama viisufinaalissa joka vuosi.Sama viimekin vuonna
Saako ottaa talteen. Jää alkueräänErika tulee olemaan top vitosessa Euroviisuissa.
Ei kai tämä mikään ryyppyralli ole? Aika kaukana siitä itse asiassa.Itseä alkaa väsyttää tämä ryyppyralli vitsi. Se toimi kerran. Se juna meni jo.
Häpeä vaan.Voi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista teknistä.
Mä häpeän.
Pieni veto asiasta? Ei nimittäin varmasti ole. Sijat 20-30 on Erikan mestaruus.Erika tulee olemaan top vitosessa Euroviisuissa.
Kyllä nuo ihan aidot on. Silikonit ei pompi tuolla tavalla juostessa. Toki naamaan on vedetty pari botox-annosta.Voi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista teknistä.
Mä häpeän.
WAU!Arvasinpa muuten koko kuusikon täysin oikein...
Mahtaa olla rankkaa, jos häpeää tämän kaltaisia asioita.Voi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista teknistä.
Mä häpeän.
Ja kyllähän nyt tarvitaan jotain muuta kun nyyhkytystä. Tällaisena maailmanaikana. Saisi olla vähän enemmän Erika Vikmaneja.Hyvä strategia tiktok-aikakaudella