Nojoo.. Tän vuoden isoin pettymys kun poets ei olekkaan mukana.OML oli kiva yllätys mutta kyl mä vähän petyin että Poets ei sitten osallistukaan.
OEL tiedän, se on se ruotsalainen puolustaja, mutta OML ei kyllä sano yhtään mitään.OML oli kiva yllätys mutta kyl mä vähän petyin että Poets ei sitten osallistukaan.
No se on tämä One Morning Left joka hetki sitten paljastettiin.OEL tiedän, se on se ruotsalainen puolustaja, mutta OML ei kyllä sano yhtään mitään.
OML = Oh my lord.OEL tiedän, se on se ruotsalainen puolustaja, mutta OML ei kyllä sano yhtään mitään.
Katsotko sä tätä YLEn lähetystä? OML on yksi UMK-kilpailija.OEL tiedän, se on se ruotsalainen puolustaja, mutta OML ei kyllä sano yhtään mitään.
Saa yllättää :D 2021 oli kans samanlaista plääh kunnes bändi josta ikinä ollut kuullutkaan veti maton jalkojen alta. Laitan odotukset one morning leftsiin.Nyt täytyy sanoa että oon pettynyt tähän kattaukseen. Saa yllättää, mutta kiinnostus on lähinnä nollissa nyt.
En oo ikinä kuullutkaan mistään One Morning Lefteistä, kuulostaa joltain päivältä murmelina jolloin yhtäkkiä herääkin kommunistina.No se on tämä One Morning Left joka hetki sitten paljastettiin.
Onko pakko käyttää tämmösiä sekavia kirjainsotkuja? Sanoisit kunnon perinteisellä suomen kielellä mitä nuo kirjainsotkut tarkoittaa, ei me aikuiset ymmärretä noita teidän jonnejen sekavuuksia.Katsotko sä tätä YLEn lähetystä? OML on yksi UMK-kilpailija.
Niin siis MJT?Kyllä olis Matti ja Teppo pitänyt olla
Eikös Blind Channeliakin sanottu BC:ksi?Onko pakko käyttää tämmösiä sekavia kirjainsotkuja? Sanoisit kunnon perinteisellä suomen kielellä mitä nuo kirjainsotkut tarkoittaa, ei me aikuiset ymmärretä noita teidän jonnejen sekavuuksia.
Kyllä olis Matti ja Teppo pitänyt olla, ja Popeda.
Ite tykkään One Morning leftistä. Tätä michael jacksonin coveria tuli aikanaan kuunneltua suht paljon