Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jes One Morning Left! Tää on Suomen Electric Callboy.
Okei tää kuulostaa ihan lupaavalta!Jes One Morning Left! Tää on Suomen Electric Callboy.
KoneellisempaaOdottaako oikein rokkia rokkia vai koneellisempaa rokkia.
Siis eikö koskaan ole tullut vastaan mediassa Costee tai Markus Nurmen puoliso VIIVI?Kaikki on ihan nevahöördejä paitsi Nelli Matula, ja Nelli Matulankin kohdalla olisi parempi jos hän olisi nevahöörd.
Minä olen syntynyt ennen milleniumia.Siis eikö koskaan ole tullut vastaan mediassa Costee tai Markus Nurmen puoliso VIIVI?
Pari biisiä kuuntelin joskus kuukausia sitten, ihan kivaa hyvän mielen musiikkia.Muutaman biisin klipit kuuntelin, iha nevöhööd tää bändi, vaikutti ihan hauskalta. Mitäs tää olis, diskoheviä.
Kirjoittelit sen ajan jatkoaikaan nuolenpääkirjoituksella.Minä olen syntynyt ennen milleniumia.
Goldielocks. Mitä tuosta nyt voi odotella.
Joo Kiekkopesään kirjottelin nimimerkillä Dale.Kirjoittelit sen ajan jatkoaikaan nuolenpääkirjoituksella.
Siis molemmistahan on ollut kyllä juttu mediassa (HS, YLE, IL, IS). Aidosti pohdin miten ei ole tullut otsikkotasolla koskaan muka vastaan. VIIVIn USA-kappale oli 2021 yksi kovimmista bängereistä Suomessa, ja se soi useammalla kanavalla.Minä olen syntynyt ennen milleniumia.
Kuka tää nyt on?