UMK ja Euroviisut 2025

• 175 796
  • 2 651

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Tämä Irlannin Laika Party on muodostumassa uhkaavasti tämän vuoden guilty pleasureksi :D Tästä tulee hyvällä tavalla mieleen ysärin eurodance-artistit mm. Dazen ja Hit'n'Hiden johdolla, mahtavan nostalginen fiilis. Pieni ero on tosiaan viime vuoden edustajaan :)

Julkaistuista itselle on toimineet myös Espanja ja Luxemburg. Jälkimmäisen edustuskappale La poupée monte le son on ilmeisesti 60 vuotta sitten voittaneen Poupée de cire, poupée de sonin jatko-osa, jos olen oikein ymmärtänyt. Nostetaan nyt vielä Belgia tämän hetken omalle top-listalle. Ihan lupaavasti on alkanut tämän vuoden viisukaruselli, eiköhän nämä jos jonkinlaista settiä taas tarjoa omille monipuolisille soittolistoille.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eipä tuota Erikan esitystä tartte muuten muuttaa, paitsi hieman hienosääntöä. Ainakin jos tuo lopun iso mikkiteline päätetään jättää mukaan itse Baselin Euroviisuesitykseen, niin siinä kohtaa pitäisi kuvata Erikan nousemista siihen mikkitelineeseen, eikä yleisöä. Onneksi noita Euroviisuesityksiä harjoitellaan monta kertaa ennen itse H-hetkeä, niin on aikaa viilata homma pakettiin.

Tästä tuli mieleen, että näin yhden kaverin videon nokia arenalta, jossa oli pätkä juuri tuosta kohtaa biisiä. Jos oikein havaitsin, niin jotkut avustajat nostivat Erikan siihen mikin päälle ja sillä aikaa telkkariin kuvattiin yleisöä.

Ehkä siis Erika ei omin avuin pääse sen mikin päälle?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy