Täysin samaa mieltä! Ne kolme muuta olivat aikamoista kuraa omille korvilleni.Barbit, Sandhja ja Tuuli tämän semin parhaimmat.
Kyllä kansa tietää.Barbit, Sandhja ja Tuuli tämän semin parhaimmat.
Muistetaan. Siinä biisissä on se shokeeraava kolmisen sekuntia kestävä alku joka on kuon jotain Skrillexia ja on ihan eri tyyliä kuin Yohannan hienosti laulettu balladi. Ajoittain tuo on kuuntelussa edelleenkin.Muistaako kukaan Yohannan is it trueta? Se oli mallisetti viisuksi muualta.
Barbien tilalle poikabändi, muuten sama lista. Tuo Gusani Brothersin biisi kuulosti juuri siltä sympaattiselta viisubiisiltä, joista tuolla pidetään. Barbit taas oli ihan hyvä biisi, mutta tuollaisella rockilla käytäisiin vain floppaamassa kisoissa, ei tuo sinne sovi.Barbit, Sandhja ja Tuuli tämän semin parhaimmat.
Lieminen oli toistaiseksi paras esitys tämän vuoden UMK:ssa. Vielä kun laulaisi vähän paremmin.
Otetaan talteen. Mä nimittäin veikkaan, että Ace pärjää ok, mutta jää finaalissa jalkoihin, ainakin toinen ennakkosuosikki Molly Sanden menee omissa kaavailuissani korkeammalle pallille. Ja joka tapauksessa kisasta ei tule mitään ylivoimaa, vaan suht tiukka...
Sivumennen sanoen, betsausmielessä Mollyn ja Acen kertoimet näyttävät olevan about samoja.
En näe Sandenia suurena voittajasuosikkina ennakkoklipin perusteella, mutta 107% varmasti finaalissa. Jos joku on varmaa, on Melodifestivalenin finaalista tulossa järkyttävän hyvä, jonka lisäksi hyvin todennäköisesti äänet yleisön ja tuomariston välillä menee ristiin. Pidän silti edelleen Acesta kiinni ja villinä korttina nostaisin Isan suosikiksi. 8) Oma TOP3-listaan mahtuu vielä huomenna esiintyvä Dolly Style, joka klipin perusteella vaikuttaa viiden tähden esitykseltä. Täysin erilainen vuosi MF:lla kuin mitä oli 2013. Silloin tarjolla oli lähinnä heikkoja esityksiä jopa finaalissakin, nyt luvassa huikeata tykitystä alusta loppuun asti vaikka isännöivätkin viisuja.Sanden näemmä ainakin betseissä noussut suosikiksi voittamaan Melodifestivalenin...
Sitten on Eini, joka on kyllä edelleen noin seksuaalisessa mielessä minun kuppini teetä. Mutta suomen kielellä ei vaan ole mitään järkeä lähteä kisoihin. Kuitenkin kun olen noita Youtuben viisufanien listauksia katsellut, niin yllättävän korkealla Eini pyörii ulkomaalaisten viisuilijoiden charteissa.
Tämä! Mulla ei ole mitään Saara Aaltoa vastaan, mutta onhan tuo biisi nyt aivan hirveä. A+K tai Saari Tukholmaan, niin olen tyytyväinen.Ps. A+K tai Saari Tukholmaan, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Pelkään tosin pahaa, että joutuu todistamaan parin vuoden takaista vittukristauusintaa eli Oksennusaalto voittaa, Saari on toinen ja A+K kolmas. Ei suomalaiset ymmärrä hevonvittua kansana siitä mitä tonne pitäisi lähettää ja mitä ei. Nytkin on Euroopassa kuuleman mukaan ihailtu suuresti Saaren viisua. Nähdäänkö se Tukholmassa? No ei tietenkään.