Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Joo kyllä joo. Tulkitsin vähän väärin tuon viestisi enkä tajunnut noiden a-b kohtien olevan toisiinsa linkittyneitä, pahoittelut siitä.Enkös mä tossa just niin sanonut?
Joo kyllä joo. Tulkitsin vähän väärin tuon viestisi enkä tajunnut noiden a-b kohtien olevan toisiinsa linkittyneitä, pahoittelut siitä.Enkös mä tossa just niin sanonut?
Luulen että suurin este menestykselle on ollut jääräpäinen asenne tehdä biisit itse. Varsinkin kun tekee sellaista teatraalista Disney-musaa.Ville Valolle soittoa, tarpeeksi rahaa pöytään ja vuoden 2019 euroviisu voitto on meidän.
Finaaliin Aalto menee, voittoon en usko. En edelleenkään näe hänessä mitään potentiaalia isoksi staraksi. Vaikkei asialla mitään merkitystä mulle ole, niin toivottavasti osoittaa luuloni vääräksi.
Olen jo jonkun aikaa ihmetellyt tuota housutonta tyyliä.Ite toivon vaan että Saaralla olis jotain jalassa. Housut tai hame, ihan sama.
Monsters meni ohi, mutta hämmentävää sanoa että jopa tykkäsin Domino-biisistäDomino 100x parempi livenä kuin Monsters.
Tuure ens vuoden edustaja Tuure Boelius - Eikö sua hävetä (Official Music Video) - YouTubeMikä helvetin virka näillä tubettajilla taas on?
On. Joka biisin kohdalla...Onko Ylellä jotakin ongelmia äänentoiston kanssa näissä Saaran esityksissä? Kuulostaa ainakin siltä.