Domino pääs yllättämään livessä. En oikein tykännyt musavideoversiosta - ainoa kuuntelukerta jäi keskenAika tasasta raatien äänien jakautuminen tällä hetkellä Dominon ja Monstersin välillä.
Onkos siinä Ruotsin Euroviisukarsinnassa vastaava pistelasku muuten käytössä, toki sillä erolla että siellä niitä artisteja on siellä Melodifestivalin finaalissa vähän enemmän kuin yksi?
Nyt pääsin vasta telkkarin ääreen kun pitihän se käydä livenä todistamassa kun Jukurit tuhos Ipan jatkopelihaaveet tältä keväältä ja olin että mitäshelvettiä mun tv:ssä tapahtuu. Fiksua toki ottaa ääniä myös ulkomailta sen suhteen mitä kannattaisi pistää viisuihin soimaan.
Joo ilmeisesti oli aika rajattu kattaus ulkomaita äänestämässä. Olisi kannattanut toki valita ne mitkä äänestävät Suomea alkukarsinnassa mutta voihan se olla että nää piti valita ennen kuin lohkojako julkistettiin. Kai tämä jotain järjestelyä on vaatinut kuitenkin myös niissä äänestäjämaissa.Oisivat vaan saaneet ottaa jonkun maan tuolta itäisemmästä Euroopasta, esim. tyyliin Armenia, Azerbaidzhan, Kypros tai Kreikka.
Tämä oli myös Aallon kilpailuhistorian ylivoimaisesti paras tulos. Pisti kaikille muille dunkkuun. Sama pelikirja itse viisuihin?
Kaksi kaljaa ja taksi.Paljonkohan muuten Mel C:lle maksettiin tuosta esiintymisestä? Meinaan vaan kun kävi melkein 20 vuotta vanhalla biisillä heittämässä muutaman minuutin esiintymisen loppuunmyydyssä hallissa, on tuossa voinut liksa ihan kohdallaan olla.
po. "loppuunmyydyssä"... vielä tällä viikolla yrittivät tyrkyttää lippuja ilmaiseksi tuonne :-Dloppuunmyydyssä hallissa,
Saara heitti itsekin tuossa voittobiisin selvittyä että "kerrankin mä voitin!" että kyllä se ilmeisesti osaa myös heittää huumoria tuosta historiastaan. En kyllä oikein jaksa tajuta itse tuota ilkkumista, olisiko se sitten parempi jos ei olisi ollut edes lähellä voittoa missään skabassa?No shit Sherlock.