UMK 2018 ja Euroviisut 2018

  • 59 157
  • 422

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vielä ylistävät tuota Dominoa. Laskelmoitua?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mel C ottanut jotain täytettä naamaansa?

Pelottavaa että muistan about ulkoa tämän biisin vaikka en koskaan ole kuunnellu Spice Girlssiä tai Mel Ctä
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aika tasasta raatien äänien jakautuminen tällä hetkellä Dominon ja Monstersin välillä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkos siinä Ruotsin Euroviisukarsinnassa vastaava pistelasku muuten käytössä, toki sillä erolla että siellä niitä artisteja on siellä Melodifestivalin finaalissa vähän enemmän kuin yksi?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Monsters voittaja raatiäänillä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt pääsin vasta telkkarin ääreen kun pitihän se käydä livenä todistamassa kun Jukurit tuhos Ipan jatkopelihaaveet tältä keväältä ja olin että mitäshelvettiä mun tv:ssä tapahtuu. Fiksua toki ottaa ääniä myös ulkomailta sen suhteen mitä kannattaisi pistää viisuihin soimaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt pääsin vasta telkkarin ääreen kun pitihän se käydä livenä todistamassa kun Jukurit tuhos Ipan jatkopelihaaveet tältä keväältä ja olin että mitäshelvettiä mun tv:ssä tapahtuu. Fiksua toki ottaa ääniä myös ulkomailta sen suhteen mitä kannattaisi pistää viisuihin soimaan.

Oisivat vaan saaneet ottaa jonkun maan tuolta itäisemmästä Euroopasta, esim. tyyliin Armenia, Azerbaidzhan, Kypros tai Kreikka.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Oisivat vaan saaneet ottaa jonkun maan tuolta itäisemmästä Euroopasta, esim. tyyliin Armenia, Azerbaidzhan, Kypros tai Kreikka.
Joo ilmeisesti oli aika rajattu kattaus ulkomaita äänestämässä. Olisi kannattanut toki valita ne mitkä äänestävät Suomea alkukarsinnassa mutta voihan se olla että nää piti valita ennen kuin lohkojako julkistettiin. Kai tämä jotain järjestelyä on vaatinut kuitenkin myös niissä äänestäjämaissa.

Ja nyt on että onneksi kävin paluumatkalla kaljakaupan kautta, se ois sitten Krista feat. CatCat ja Bye bye baby...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitenköhän tässä valittaisiin biisi, jos pisteet olisivat tasan kahden biisin välillä? Kummalle annetaan päätäntävalta, raati-vai yleisöäänille?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tunnen sen vihan jo muualla Euroopassa, jos Suomi ei valitse Monstersia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä tää nyt kaiketi Monstereille menee, koska Domino sai yleisöäänistä vain viisi pistettä enemmän mitä Queens.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aika selkeellä erolla Mosters viisuihin. Ihan oikein.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Monsters voitti, ihan hyvä. Suomi on voittanut viisut Monstereilla ennenkin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Monsters voittoon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paljonkohan muuten Mel C:lle maksettiin tuosta esiintymisestä? Meinaan vaan kun kävi melkein 20 vuotta vanhalla biisillä heittämässä muutaman minuutin esiintymisen loppuunmyydyssä hallissa, on tuossa voinut liksa ihan kohdallaan olla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tämä oli myös Aallon kilpailuhistorian ylivoimaisesti paras tulos. Pisti kaikille muille dunkkuun. Sama pelikirja itse viisuihin?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tämä oli myös Aallon kilpailuhistorian ylivoimaisesti paras tulos. Pisti kaikille muille dunkkuun. Sama pelikirja itse viisuihin?

No shit Sherlock.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
No shit Sherlock.
Saara heitti itsekin tuossa voittobiisin selvittyä että "kerrankin mä voitin!" että kyllä se ilmeisesti osaa myös heittää huumoria tuosta historiastaan. En kyllä oikein jaksa tajuta itse tuota ilkkumista, olisiko se sitten parempi jos ei olisi ollut edes lähellä voittoa missään skabassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös