Cartman-Costanza Kramer
Jäsen
greatLeo kirjoitti:Toki sellainen pelko kummittelee väkisinkin takaraivossa. Mutta pitää myös muistaa, että Couture lopetti tavallaan huipulta, eikä varmasti halua ryhtyä miksikään kehäraakiksi. Luulisi, että kun kerran paluun tekee, niin on kanssa kunnossa ja valmiina. Shamrock sen sijaan on näytellyt kehäraakin roolia jo pidemmän aikaa, en kyllä ymmärrä syitä siihen. Toinen ero on siinä, että Couture on melko puhtaasti painija/vääntäjä, joiden kohdalla ikä ei ole niin paha hidaste.
Kun Couture voitti ei hänellä ollut mitää muuta todistettavaa enää, kuin Liddell.
Tosin myös mies oli vasta alkanut myös tienaamaan oikein kunnolla, miksi itse aikalailla ihmettelinkin hänen vetäytymistään, tosin pisteet silloin "Captain Americalle" ettei jäänyt rahastamaan. Mieshän uhosi ennen Ortiz vs Liddell matsia palaavansa, jos Ortiz voittaisi. Nyt miehelle näyttäisi riittävän ainakin aluksi Sylvia, mikä tuntuu kuitenkin pieneltä itsemurhalta, kun ottaa huomioon, ettei mies ole ottellut vähään aikaan. Toisaalta rahaa mies ainakin paluulla saa ja samalla Sylvia saa paljon kaivattua uskottavuutta, jos voittaa Couturen.
Shamrock taas, voivoivoi.. Toivottavasti tajuaa pysyä poissa, mies on kuitenkin legenda. Extra bonus jos vie velipuolensa mukanaan.
greatLeo kirjoitti:Liddelliä seuratessa olen monesti miettinyt, että onko se oikeasti vaan niin saatanan kova, vai onko kyseessä jonkinlainen kupla. Mies kun tuntuu ottavan voittonsa suht helpolla joka kerta. Varsinkin Babalu jäi pahasti jyrän alle, suurimmaksi osaksi kyllä oman pelikirjansa heikkouden takia. Icemanin kimppuun huitoen rynniminen päättyy hyvin nopeasti tähtikuvioiden katseluun kun counter-punch iskeytyy hyökkääjää vastapalloon. Jotenkin tuntuu siltä, että kukaan ei oikein yritä laittaa Liddelliä mattoon, jossa tämä kuitenkin on heikoilla. Toki takedown-puolustus on huippuluokkaa, mutta kai sen nyt jotenkin pystyy ohittamaan? Ehkäpä Rampage kokeilee seuraavaksi.
Olin itse suhteellisen varma, että Babalu josta pidän hyvin paljon olisi hoitanut homman, mutta ei. Itse uskon, että kyseessä on molempia hypeä, johon vastustajat uskovat ja se on oikeasti saatanan kova. Varsinkin Babalulla olisi ollut omilla vahvuuksillansa hyvät saumat voittaakin, mutta mies innostui vähän liikaa siitä yhdestä osumasta, jonka sai perille ja sitten tulikin nukkumatti. Esim. Wanderleille kävisi varmasti kylmät Liddelliä vastaan juuri tämän tuulimylly taktiikan johdosta. Itse toivoisin joskus näkeväni Liddelin ottavan Ricardo Aronan tapaisen painijan kanssa ottelun, silloin vasta todella nähtäisiin mitä hänen takedown-puolustus oikeasti on.