Lesnar on siis tällä hetkellä ilmeisesti sekä WWE:n että UFC:n sopimuksen alainen ja huhut kertovat, että Miocic vs Cormier -parin voittaja tulisi häntä vastaan. Enpä oikein tiedä mitä ajattelisi, siis muuta kuin että tukkaan tullee joka tapauksessa.
Puhdasta paskaa tuon douppaajan palkitseminen millään isolla ottelulla. Rahapula ja pula tähdistä on kyllä sokaissut UFC:n johdon ja kohta viimeisetkin urheilullisuuden rippeet voi raapia pois tuota viihdetuotteesta, jota joskus pystyi pitämään urheiluna.
Onhan se niin, että Lesnar kesällä täyttää 41, joten viimeiset hetket alkavat UFC:n suhteen olla käsillä. Kai äijällä jäänyt hampaankoloon noiden sairasteluiden (ja, heh, kärähtämisen) takia. Vaikka on ukolla kyllä WWE: n ja UFC:n suhteen tietty "aura" karissut ympäriltä. Saas nähdä, teurastetaanko Laser sinne häkkiin , vai vieläkö Bork siellä pärjäisi.
Erikoinen episodi kaikenkaikkiaan, eikä kyllä ollut järjestetty.
Itse kyllä veikkasin että Mir voittaa ja pistää Fedorin eläkkeelle lopullisesti. Eipä ole hetkeen aikaan tuntunut yhtä hyvältä olla väärässä. Fedor on CroCopin kanssa varmasti yksiä kaikkien aikojen suosikkiurheilijoitani ja ehdottomat suosikit MMA:n saralla. Siinä on kaksi jannua jotka hoitavat hommansa eivätkä turhia jauha paskaa. Ameriikassa ei tykätä kun "ei nää oo hyvää viihdettä". Paskat siitä mitä kehässä tapahtuu jos pressissä ei keskisormet heilu ja penkit sekä perkeleet lentele. Ei oo hyvää viiiiihdettä.Fedor-Mir, oli niinkuin voisi olettaa.
Yksi isompi lyönti osuma, ja toinen näistä mma legendoista olisi ulkona bellador heawy weight sarjasta.
Toisaalta mielenkiintoisia otteluita jälleen tulossa, mutta Mitrione lienee uusi vyön haltija.
No katsotaan..
Eikös se ole jossain Irlannissa nyt kohtuu tanakasti treenannut? Miälenkiinnolla odotellaan...Muutto jonnekin britteihin olisi varmasti ensimmäinen askel, saisi edes kunnon treenivastustajia.
Itse näen tämän helppona varjonyrkkeilyotteluna Wonderboylle. Tuskin Till tulee montaa kertaa edes osumaan, mutta olisin iloinen ollessani väärässä. Kuten sanoit, WW-divari kaipaisi vähän säpinää. Muutenhan Wonderboylle pitäisi taas antaa tittelimatsi Woodleyn kanssa.Liverpoolin Main Fight on kyllä TOP3 odotetuin matsi tänä vuonna. Ei noiden kahden paremmuudesta voi etukäteen olla selvä, vaikka kuinka miettisi. Itse toivon kyllä Wonderboytä voittajaksi, mutta Tillin voitto aiheuttaisi varmasti enemmän säpinää painoluokassa.
Joo, ilmeisesti keskittynyt pääosin nyrkkeilyyn. Mutta ei toi treenaminen pelkästään auta, pitäisi olla enemmän matseja. Arvostamani juutuub-analyytikko Weasle (tsekatkaa muuten hänen Main Figh-analyysinsä) on esim. sitä mieltä että Maku voittaa matsin. Ja eihän noi yleiset vedonlyöntikertoimet hirveätä etua Knightille anna. Itse taas näen, että Jason on pelkästään kokemuksensa perusteella edellä Makua.Eikös se ole jossain Irlannissa nyt kohtuu tanakasti treenannut? Miälenkiinnolla odotellaan...
Näköjään Amirkhani on ilmottanut UFC:lle kansallisuudekseen "Kurdistan". Pitäkää hyvänänne.
Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.Oletko varma, että ottelija, tai taustaryhmä ilmoittaa nämä itse? Itse olen ollut siinä uskossa, että virallisen synnyinpaikan mukaan nuo on merkattu. Muistaakseni Kuivasenkin tiedoissa oli Viro, koska mies on sattunut siellä syntymään.
Aina Makulla on ollu molemmat liput esillä voiton jälkeen?Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.
Suomi oli ainakin ennen ottelua ja ottelun aikana. En tiedä miten nuo asiat tuolla menee? Onko ne otteluaikaiset maat sen hetkisiä asuinpaikkoja, kotimaa tai jotain muuta?Näköjään Amirkhani on ilmottanut UFC:lle kansallisuudekseen "Kurdistan". Pitäkää hyvänänne.
Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.
Aina Makulla on ollu molemmat liput esillä voiton jälkeen?
Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.