Ultimate Fighting Championship ja muut kamppailulajit

  • 915 966
  • 5 073

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Lesnar on siis tällä hetkellä ilmeisesti sekä WWE:n että UFC:n sopimuksen alainen ja huhut kertovat, että Miocic vs Cormier -parin voittaja tulisi häntä vastaan. Enpä oikein tiedä mitä ajattelisi, siis muuta kuin että tukkaan tullee joka tapauksessa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Lesnar on siis tällä hetkellä ilmeisesti sekä WWE:n että UFC:n sopimuksen alainen ja huhut kertovat, että Miocic vs Cormier -parin voittaja tulisi häntä vastaan. Enpä oikein tiedä mitä ajattelisi, siis muuta kuin että tukkaan tullee joka tapauksessa.

Puhdasta paskaa tuon douppaajan palkitseminen millään isolla ottelulla. Rahapula ja pula tähdistä on kyllä sokaissut UFC:n johdon ja kohta viimeisetkin urheilullisuuden rippeet voi raapia pois tuota viihdetuotteesta, jota joskus pystyi pitämään urheiluna.
 

J.Petke

Jäsen
Puhdasta paskaa tuon douppaajan palkitseminen millään isolla ottelulla. Rahapula ja pula tähdistä on kyllä sokaissut UFC:n johdon ja kohta viimeisetkin urheilullisuuden rippeet voi raapia pois tuota viihdetuotteesta, jota joskus pystyi pitämään urheiluna.

Kyllä, koska tuossa organisaatiossa on nollatoleranssi! Eikun...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jos en väärin muista, niin Lesnarilla on kait puoli vuotta bänniä jäljellä tuosta Hunt- matsin kärystä. Tosin monessa lähteessä on aina vähän eri tietoja, joten vaikea sanoa. Varmaan Dana ja Brock itse ainoat, jotka koko totuuden tietävät. Eikös Lessun pidä olla taas mukana USADAn testauksissa. Jotkut ovat sitä mieltä, että äijä olisi douppaamisen lopettanut, johan se WWE- matseissakin näyttää jo muutaman minuutin jälkeen olevan sippi.

Onhan se niin, että Lesnar kesällä täyttää 41, joten viimeiset hetket alkavat UFC:n suhteen olla käsillä. Kai äijällä jäänyt hampaankoloon noiden sairasteluiden (ja, heh, kärähtämisen) takia. Vaikka on ukolla kyllä WWE: n ja UFC:n suhteen tietty "aura" karissut ympäriltä. Saas nähdä, teurastetaanko Laser sinne häkkiin , vai vieläkö Bork siellä pärjäisi.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Onhan se niin, että Lesnar kesällä täyttää 41, joten viimeiset hetket alkavat UFC:n suhteen olla käsillä. Kai äijällä jäänyt hampaankoloon noiden sairasteluiden (ja, heh, kärähtämisen) takia. Vaikka on ukolla kyllä WWE: n ja UFC:n suhteen tietty "aura" karissut ympäriltä. Saas nähdä, teurastetaanko Laser sinne häkkiin , vai vieläkö Bork siellä pärjäisi.

Lesnar on kuitenkin kunnossa joka tapauksessa, joten miksi ei siis hakea paria miljoonaa dollaria sillä, että käy vähän aikaa häkissä heilumassa. Sivuduunista pari miljoonaa, kelpais varmaan muillekin. Eikä haittaa jos jää doupista kiinni, koska ei kukaan niitä rahoja vie. Sopimuksessa ei varmasti ole tälläkään kertaa voittobonusta tämän takia.

UFC taas tietää, että Lesnar houkuttelee turistikatsojia ostamaan PPV -lähetyksen. Oikean fanipohjan mielipiteet eivät tässä tunnu kauheasti painavan, kun on mahdollisuus tehdä tiliä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Palataan nyt tähän kohua nostaneeseen tapahtumasarjaan.

Itse en ehtinyt siihen ollenkaan mukaan tahi realiajassa seuraamaan. Muutaman videon näin ilmeisesti hotellin käytäviltä kuvattuna missä Khabib joukkoinen messusi Artem Loboville jotain ja videon lopussa niskasta Lobovia kiinni pitävä Khabib läpsäisee Artemia. Minä käsitin että tämä käynnisti tuon "yhteenoton", kun Conor sitten kuuli tästä ja puolusti kaveriaan.

Ainakin Nathan Diaz antoi Twitterissä palaa Conoria puolustaen ja muutama muukin. Erikoinen episodi kaikenkaikkiaan, eikä kyllä ollut järjestetty.
 

Stigu

Jäsen
Ihan hyvä Fight Night tai mikä tuo nyt olikaan oli taas viime yönä.

Gaethjen matseja on kyllä kiva katsoa, kun tietää että saa taattua väkivaltaa. Kaveri ei ilmeisesti tule tyyliään muuttamaan, ja katsojan kannalta ihan hyvä niin. Gaethjen onneksi hänellä on tuo UFC:n murhaavin Leg kick, joka tekee oikeastaan jokaisesta matsista mielenkiintoisen aikaansaaden kysymyksen: Kumpi kestää enemmän: Gaethjen pää vai vastustajan jalat? Nytkin oli ilmeisesti todella lähellä, etttei Poirierin jalat breikanneet ennen Gatehjen päätä. Vaikka Poirierista diggaankin, niin on vaikea nähdä hänen lyövän ketään noista TOP 3-tyypistä (Ferguson, Khabib, McGregor). Kuitenkin, en näkisi matsia jopa Khabibia vastaan mahdottomana, sillä Ferguson lienee poissa koko loppuvuoden , samoin McGregor.


Natural Born Killerin UFC-ura taisi olla siinä, ainakin toivon niin. Tämä mini- Jon Jones taasen ei oikein vakuuttanut matsillaan italialaista vastaan. Oli toki hyvä, mutta eikaiken hypen arvoinen.
 

Rankkari

Jäsen
Fedor-Mir, oli niinkuin voisi olettaa.
Yksi isompi lyönti osuma, ja toinen näistä mma legendoista olisi ulkona bellador heawy weight sarjasta.
Toisaalta mielenkiintoisia otteluita jälleen tulossa, mutta Mitrione lienee uusi vyön haltija.
No katsotaan..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fedor-Mir, oli niinkuin voisi olettaa.
Yksi isompi lyönti osuma, ja toinen näistä mma legendoista olisi ulkona bellador heawy weight sarjasta.
Toisaalta mielenkiintoisia otteluita jälleen tulossa, mutta Mitrione lienee uusi vyön haltija.
No katsotaan..
Itse kyllä veikkasin että Mir voittaa ja pistää Fedorin eläkkeelle lopullisesti. Eipä ole hetkeen aikaan tuntunut yhtä hyvältä olla väärässä. Fedor on CroCopin kanssa varmasti yksiä kaikkien aikojen suosikkiurheilijoitani ja ehdottomat suosikit MMA:n saralla. Siinä on kaksi jannua jotka hoitavat hommansa eivätkä turhia jauha paskaa. Ameriikassa ei tykätä kun "ei nää oo hyvää viihdettä". Paskat siitä mitä kehässä tapahtuu jos pressissä ei keskisormet heilu ja penkit sekä perkeleet lentele. Ei oo hyvää viiiiihdettä.

Nyt kun legendaarisista dinosauruksista on puhuttu, niin nyrkkeilylegenda Oscar de la Hoya on laajentamassa promorepertuaariaan MMA:n puolelle ja perustamassa Golden Boy promotions MMA-lafkaa. Chuck Liddell on jo aiemmin ilmoittanut tekevänsä comebackin ja Asseri on ilmeisesti kiinnittämässä häntä tiimiinsä. Ette varmaan ikinä arvaa ketä sielä suunnitellaan vastustajaksi...

Oscar de la Hoya starting Golden Boy MMA

Linkki MMAmanian uutiseen.
 

Stigu

Jäsen
Liverpoolin Main Fight on kyllä TOP3 odotetuin matsi tänä vuonna. Ei noiden kahden paremmuudesta voi etukäteen olla selvä, vaikka kuinka miettisi. Itse toivon kyllä Wonderboytä voittajaksi, mutta Tillin voitto aiheuttaisi varmasti enemmän säpinää painoluokassa.

Ja näköjään meidän oma Makhwarkin ottelee Liverpoolissa, on saanut kyllä vähän liian kovan vastuksen Jason Knightista. Tämän tappion jälkeen Maku toivottavasti miettii, mitä oikein haluaa UFC-uraltaan ja tekee tarvittavat johtopäätökset. Yksi mikä on varmaa on, ettei noilla ottelumäärillä nousta millään edes TOP15 joukkoon. Muutto jonnekin britteihin olisi varmasti ensimmäinen askel, saisi edes kunnon treenivastustajia.

Liput ja matka on varattu UFC227:aan, taas kerran Las Vegasiin. Toivottavasti tuossa Eventissä ei tule viime hetken vetäytymisiä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Muutto jonnekin britteihin olisi varmasti ensimmäinen askel, saisi edes kunnon treenivastustajia.
Eikös se ole jossain Irlannissa nyt kohtuu tanakasti treenannut? Miälenkiinnolla odotellaan...
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Liverpoolin Main Fight on kyllä TOP3 odotetuin matsi tänä vuonna. Ei noiden kahden paremmuudesta voi etukäteen olla selvä, vaikka kuinka miettisi. Itse toivon kyllä Wonderboytä voittajaksi, mutta Tillin voitto aiheuttaisi varmasti enemmän säpinää painoluokassa.
Itse näen tämän helppona varjonyrkkeilyotteluna Wonderboylle. Tuskin Till tulee montaa kertaa edes osumaan, mutta olisin iloinen ollessani väärässä. Kuten sanoit, WW-divari kaipaisi vähän säpinää. Muutenhan Wonderboylle pitäisi taas antaa tittelimatsi Woodleyn kanssa.
 

Stigu

Jäsen
Eikös se ole jossain Irlannissa nyt kohtuu tanakasti treenannut? Miälenkiinnolla odotellaan...
Joo, ilmeisesti keskittynyt pääosin nyrkkeilyyn. Mutta ei toi treenaminen pelkästään auta, pitäisi olla enemmän matseja. Arvostamani juutuub-analyytikko Weasle (tsekatkaa muuten hänen Main Figh-analyysinsä) on esim. sitä mieltä että Maku voittaa matsin. Ja eihän noi yleiset vedonlyöntikertoimet hirveätä etua Knightille anna. Itse taas näen, että Jason on pelkästään kokemuksensa perusteella edellä Makua.

Ja JDB:n kommenttiin tuossa yllä: Kyllähän toi Woodley on jotenkin nolo vyön haltija. Vaikka on helvetin hyvä, niin käytöksellään vie kaiken glorian itseltään. Vaihtaisi vaikka painoluokkaa ylemmäs, niin saataisiin molempiin painoluokkiin sutinaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Näköjään Amirkhani on ilmottanut UFC:lle kansallisuudekseen "Kurdistan". Pitäkää hyvänänne.
 

Stigu

Jäsen
No olipas ihan sairaan tylsä tuo pääottelu. Till ja Wonderboy läpsivät tosiaankin enemmän ylävitoisa toisilleen, kuin löivät toisaan ihan vahingoittamismielessä. Woodley-Wonderboy-matsit olivat tapahtumarikasta ja räiskyvää actionia tuohon eiliseen verrattuna. Ja kaiken lisäksi Wonderboy oli tappion jälkeen ihan tyytyväisen oloinen. Perkele, ei voi kuin syyttää itseään siitä, että ryssii nämä tiukat matsit järjestään. Ei puolustamalla voi voittaa.

Maku sai erittäin tärkeän voiton Knightista, en olisi ikinä uskonut hänen siihen pystyvän. Paljon pitää kuitenkin Makun tehdä töitä, jos mielii TOP10:n joukkoon. Nyt niitä matseja vaan enemmän alle, pari kolme vuodessa, niin saaa kokemusta.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Makulle meinasi käydä kehnosti, mutta hyvin nousi vielä voittoon. Joskin eipä tuo nyt mitään ihmeitä esittänyt. Pystyssä meinasi juosta siihen uppercuttiin aika monta kertaa, mutta painissa voitti ritarin.

Thompson vs. Till matsi on sarjassamme Dana Whiten pää räjähtää, kun main event on ihan puhdasta paskaa. Wonderboy ei kyllä faneja saa näillä otteluillaan. Siellä kehässä pitää oikeasti yrittää voittaakin.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Näköjään Amirkhani on ilmottanut UFC:lle kansallisuudekseen "Kurdistan". Pitäkää hyvänänne.

Oletko varma, että ottelija, tai taustaryhmä ilmoittaa nämä itse? Itse olen ollut siinä uskossa, että virallisen synnyinpaikan mukaan nuo on merkattu. Muistaakseni Kuivasenkin tiedoissa oli Viro, koska mies on sattunut siellä syntymään.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Oletko varma, että ottelija, tai taustaryhmä ilmoittaa nämä itse? Itse olen ollut siinä uskossa, että virallisen synnyinpaikan mukaan nuo on merkattu. Muistaakseni Kuivasenkin tiedoissa oli Viro, koska mies on sattunut siellä syntymään.
Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.
Aina Makulla on ollu molemmat liput esillä voiton jälkeen?
Näköjään Amirkhani on ilmottanut UFC:lle kansallisuudekseen "Kurdistan". Pitäkää hyvänänne.
Suomi oli ainakin ennen ottelua ja ottelun aikana. En tiedä miten nuo asiat tuolla menee? Onko ne otteluaikaiset maat sen hetkisiä asuinpaikkoja, kotimaa tai jotain muuta?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jossain näin kuvan, missä hän oli ainakin kietoutunut Kurdistanin lippuun ottelun jälkeen.

Makulla oli alkuun Suomen lippu johon hän kietoitui. Taustajoukot pitivät tässä vaiheessa Kurdistanin lippua esillä taustalla. Aivan normaalia käytöstä Makulta tai keltä tahansa maahanmuuttajataustaiselta, että mukana on molemmat liput, kun molemmat valtiot/kansallisuudet ovat tälle tarkeitä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mitenkäs porukka on mieltä Till vs. Wonderboy tuomiosta? Mä ihmettelen suuresti että melkein suurin osa YouTube miehistä ja monet asiantuntijat pitivät Wonderboyta voittajana. Wonderboy juoksi enemmän taaksepäin ja oli enemmän häkkiä vasten. Lisäksi Tillillä oli octaconin keskusta hallussa. Lisäksi totta kai knockdown ja sentään sai jotain damagea vastustajan jalkaan. Mulle ainakin oli selvä Tillin voitto ja kaverit samaa mieltä. Ihmetellään kyllä syvästi ihmisten mieltä Wonderboyn voitosta. Taidan olla kiero silmä sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös