Ei tääkään kortti menetyksiltä jäänyt. Gastelum jätti saapumatta punnituksiin ja kehui vain twitterissä ettei päässyt painoihin. Paskat housuun taisi tulla h-hetkellä. Vituttaa kun Cowboy ei nyt pääse irti. Mites muut on mieltä, että miten kortti menee? Tosi lujaa on vyöt vaihtunut ja uskon että vaihtuu huomennakin.
- Alvarez vs. Conor. Tää menee omissa mutuiluissa Eddielle, mutta aika usein Notoriuous on mun väitteet vääriksi todistanut. Eddie on vain vahva painijässikkä joka jaksaa kyllä vääntää. Mutta äkkiä se Conor napautta ne parit lasertarkat vasurit ja pelin tulos muuttuu.
- Woodley vs. Wonderboy. Wonderboy on suosikki omissa kirjoissa. Toki Woodleylla se räjähtävyys ja voima sieltä löytyy, että voiton nappaisi yhdellä osumalla, mutta Wonderboy kyllä pitää hyvin etäisyyttä ja napsii kovia tarkkoja osumia. Woodley on vähän sellainen, että jos vastustaja pääsee päälle niin menee täysin lukkoon. Tästä syystä Wonderboylle voitto ja titteli.
- Joanna vs. Karolina. Puolan tytöt iskee. Molemmat on hyviä pystyssä, mutta näen että Joanna on kovempi iskijä. Lisäksi Joanna voi olla jopa matossakin Karolinaa kovempi. Lisäksi Joannalla on vain asenne hemmetin kova aina. Joanna pitää näistä varmiten vyönsä.
- Weidman vs. Romero. Tää on aika vaikee mulle. Romero on varmaan UFC:n kovin painija ikinä, fyysinen friikki, räjähtävä ja lyönnit on hevosenpotkuja. Mutta mies kyllä noilla pateilla kaasuuntuu helposti. Weidman on kova painija myös, mutta ei ihan Romeron tasoa. Mutta loppupeleissä voisi olla hyödyksi Weidmanille jos homma menee painiksi, sillä vaikka aluksi lentelisikin, niin se väsyttäisi Romeroa ja se voisi myöhemmin ottelussa kääntyä Weidmanin hyödyksi. Itse veikkaan voittajaksi Weidmania. Weidman ottaa osumaa ja on rujomman näköinen lopussa, mutta alku myrskyn jälkeen Romero on hapolla ja Weidman grindaa voiton.
Tate vs. Pennington. Tää pitäis olla sugar titsin hallussa. Toivon ainakin Mieshan voittoa, jotta misua näkyisi enemmänkin jatkossa. :D
Frankie Edgar vs. Jeremy Stephens. Tää on se matsi mikä päättyy varmiten ennen täyttä aikaa. Eli toisin sanoen nyt kun jinxasin niin tulle kyttäily matsi, kun molemmat kunnioittavat toistensa iskuvoimaa liikaa. Kuitenkin kovia iskijöitä ja kyllä tää mun mielestä Frankie boylle menee. Stephensistä tykkään kyllä, mutta Frankie on parempi. Tosin voi sieltä tulla se leukaan se mouku, mutta sen näkee sitten.
Khabib vs. Johnson. Nään tässä vain Khabibin voittajana tai muuten on aika ylläri. Toki Johnson on kova, räjähtävä ja miehellä on melkein kymmenen tuumaa pidempi reach! Mutta jos Khabib on Khabib, niin pitäisi grindata voitto. Alkuun voi olla tasaista, mutta sitten kun Khabib saa miehestä kiinni, niin se on moro.