pikku-hermanni
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Bruins
Tänään pienosakkailta kuultuna Ipa painaa ulkojäät VIP-lippuja ostoveloista näille velkojille
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
Tänään pienosakkailta kuultuna Ipa painaa ulkojäät VIP-lippuja ostoveloista näille velkojille
Tässähän on tavallaan pienessä mittakaavassa toteutettu inflaatio. Ipa ei tosin paina rahaa, mutta rahanarvoista paperia kuitenkin ja kun puskee sitä velkojen vastineeksi (todennäköisesti melko paljon alle markkinahinnan), niin menetetään mahdollisuus saada ihan oikeaa rahaa niistä lipuista firmalle, jolla voisi pyörittää toimintaa hieman terveemmin tulevaisuudessa.No sitten ei yllätä, että VIP-liput on "myyty" lähes loppuun.
En jaksanut alkaa koko ketjua kahlaamaan, mutta onko tarkoitus pelata luonnonjäällä? Ei kait?
Pelipaikalle oli tarkoitus tulla uusi tekojää, mutta kunnallisen päätöksenteon takkuilun vuoksi Ilves kustantaa paikalle väliaikaisen jään.En jaksanut alkaa koko ketjua kahlaamaan, mutta onko tarkoitus pelata luonnonjäällä? Ei kait?
Eivät näy. Kassassa rahat toki jo ovat, mutta viime kauden tuloksessa tulevien tapahtumien ennakkomyynti ei näy. Ei sillä, että itsekään uskoisin tämän tapahtuman mikään autuaaksi tekevä rahasampo olevan.Mukavaa että lipunmyynti käynnistyi jo viime talvena niin suurin osa lipuista myytiin silloin eli näkyvät viime kauden erinomaisessa tuloksessa.
Onko muka näin? Itse olen kyllä siinä uskossa ollut että se mitä tilikaudella myydään näkyy sen tilikauden tuloksessa vaikka kyseessä olisi seuraavan kauden tuote.Eivät näy. Kassassa rahat toki jo ovat, mutta viime kauden tuloksessa tulevien tapahtumien ennakkomyynti ei näy. Ei sillä, että itsekään uskoisin tämän tapahtuman mikään autuaaksi tekevä rahasampo olevan.
Seuraavan kauden ennakkomyynti merkitään taseeseen vieraaksi pääomaksi kohdan "saadut ennakot" alle.Onko muka näin? Itse olen kyllä siinä uskossa ollut että se mitä tilikaudella myydään näkyy sen tilikauden tuloksessa vaikka kyseessä olisi seuraavan kauden tuote.
Ilves on lähestynyt nyt paikallisia harrasteseuroja ja myy n.30€ hintaan lippuja seuroille.
Mukavaa että lipunmyynti käynnistyi jo viime talvena niin suurin osa lipuista myytiin silloin eli näkyvät viime kauden erinomaisessa tuloksessa. Kuinkahan paha konkurssi tästä tulee kun viinan myynnillä pitäisi periaatteessa kuitata kaikki menot mitä tää tapahtuma tuo.
Tuossa pistää se silmään että millähän Ilves meinaa oikeasti tienata tässä tapahtumassa kun vähän jokainen on ottamassa siivua rahoissa. menot on pilvissä, VIP paikoista ei tuu seuran kassaan rahaa ja nyt jo ilmeisesti lähdetty hieman lipun hintoja polkemaan alaspäin jo tässä kohti. Saadaanko lopulta edes sitä rahasummaan kasaan mitä normaalisti pikkujouluaikaan nää seurat toisi rahaa hallissa..
Lippujen hinnat ovat ainakin Tappara-matsin osalta sen verran kovat, että itseä ei innosta lähteä katsomaan. Kahdelta henkilöltä maksaisi 83-105 euroa, jotta pääsisi edes yläkatsomoon. Eikö näitä tapahtumia ole mahdollista tehdä yhtään halvempana?
Onko ne nostaneet lipun hintoja nyt kun tilaisuus lähestyy. Itse nappasin heti kun tuli myyntiin omasta mielestäni parhailta paikoilta alakatsomon sivusta liput 49€ kpl. Moni pyytää 40€ alakatsomon keskelle normimatseihinkin joten menkööt muutama euro tapahtuman järjestäjillekin.Lippujen hinnat ovat ainakin Tappara-matsin osalta sen verran kovat, että itseä ei innosta lähteä katsomaan. Kahdelta henkilöltä maksaisi 83-105 euroa, jotta pääsisi edes yläkatsomoon.
Kiinnostaako tämä riittävästi, tai ylipäänsä ketään?
Tähän on pakko sanoa sen verran, että miten tämä liittyy Ilvekseen? Tappara (ja jos tarkkoja ollaan, heidän palkkaama kolmas osapuoli) järjestää ulkoilmapelin vituilleen -> se on Ilveksen syytä?Vielä kun yhdistää tähän totaalifarssiksi muodostuneen edellisen Open Ice - viritelmän kolmen vuoden takaa, niin kiinnostus on aika alhaalla. Tuskin ovat oppineet kolmessa vuodessa järjestämän ulkoilmatapahtumaa, kun eivät ota missään muussakaan asiassa opikseen.
Muistia voi verestää edellisen tapahtuman ketjua lukemalla. Tampereen ulkoilmaottelu | sivu 8 | Jatkoajan keskustelupalstaMuistelisin että järjestelyt toteutettiin pitkälti yhteistyössä kolmen koplan (Tappara/Ilves/kolmas osapuoli) kesken. Mikäli Ilveksellä ei ollut osaa ko. tapahtuman järjestelyihin, olen pahoillani muistivirheestä.
No se on kyllä täysin totta. Onneksi tämän vuotisessa tapahtumassa jääkiekkoiluun liittyvät asiat on tehty järkevästi eli ruotsalaisten mallilla ja peliä pystyy oikeasti seuraamaankin. Kaikki muut oheisjärjestelyt (mitä tulee, kuka toteuttaa, Laine/Restamax?) ovat iso kysymysmerkki minullekin.Oli miten oli, se ei paranna luottoa nykyjohdon kykyyn järjestää ulkoilmatapahtumaa.