Luuletteko te oikeasti, että jengi ostaa noita lippuja ennakkoon puoli vuotta etukäteen? En jaksa millään uskoa, että suuri yleisö edes tietää mitä tekee tuona päivänä eikä ottelua ainakaan mielestäni ole vielä juurikaan markkinoitu.
Aika lailla samat mietteet täälläkin. Tai itse ainakin edustan sitä kävijäkuntaa, joka ostaa liput tähän vasta syksyllä jos ostaa, kun tällä haavaa ei osaa sanoa missä päin maailmaa sitä joulukuussa viilettää.
Omastakin mielestä ottelun markkinointi on kohdistunut tähän mennessä lähinnä someen eikä isoimpia paukkuja ole vielä käytetty.
Mulla ei ole pienintäkään epäilystä siitä etteikö tapahtuma myisi hyvin enkä edelleenkään ymmärrä mitä haittaa siitä on kenellekään, että lipunmyynti on käynnistetty näin aikaisin. Kiekkokausi on edelleen kuumimmillaan arvokisojen vuoksi, aikaisella tiedottamisella ja markkinoinnilla konsepti juurtuu jengin takaraivoon varmemmin eikä kukaan voi ainakaan sanoa, etteikö olisi ollut aikaa vaikkapa järjestellä mahdollisia päällekkäisiä menoja / varautua tapahtumaan.
Ymmärrän, että edellinen Tampereen ulkoilmaottelu ei jättänyt positiivisia mielikuvia varsinkaan paikan päälle saapuneille lätkäfaneille. Jos siitä jotain positiivista haluaa hakea, niin se oli kuitenkin tärkeä opetus Liigalle ja seuroille, jotka eivät taatusti kokeilisi näitä Ruotsin mallin tapahtumia (pienempi tuottomahdollisuus) ellei toi olisi kussut pari vuotta sitten.