Oli kyllä upeat kaksi ottelua ja tapahtumaa nämä. Voittivat ne "stadikan" Winter classic -apinoinnit 100-0! Tämmöisiä näiden kuuluu olla, intiimejä karkeloita. Ihan niin kuin oikeat ulkona pelatut pelit aikoinaan. Loistavaa Ilves, näytitte kaikille että teissä on perinteitä vaikka muille jakaa! Näitä lisää, olisi kunnia-asia olla mukana tuollaisessa tapahtumassa.
Loppuun vielä kommentoitava että itse ainakin jäisin antamaan kommentteja tuollaisen tapahtuman jälkeen. Kyllä ihmisten kuuluu tietää, mitä mieltä IFK oli tällaisesta tapahtumasta. Taas tekivät hyvää mainosta seuralleen kun kiukuttelevat kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla. Vai onko se taas se äkämakkara Törmänen joka siellä kädet puuskassa äkisee että "mä en oo".
Vielä kerran kiitos kaikille niille jotka tämän järjestivät ja tekivät mahdolliseksi, teitte suuren teon suomalaiselle jääkiekolle.
Kieltämättä erinomaisen hieno tapahtuma ja kaikin puolin viihdyttävä lätkämatsi.
Mutta omissa papereissa ei vedä mitenkään vertoja ensimmäiselle IFK:n ja Jokereiden väliselle "talviklassikolle". Toki asiaan saattaa vaikuttaa se, että olin itse paikan päällä ja että siinä pelasi vastakkain sellainen taistelupari, mitä olen kaikkein innokkaimmin seurannut koko elämäni.
Mutta kuitenkin se fiilis, kun Sakari Kuosmanen täräyttää Finlandian tulille ja itse ottelusta muodostui lopulta nuorien kollien - Mikael Granlundin ja Teemu Pulkkisen välinen vääntö.
Kaiken kaikkiaan hieno lätkäviikonloppu! Harvoin tulee Liigapelejä enää seurattua äärimmäisen pieneksi laskeneen viihdearvon takia, mutta tuosta IFK:n ja Ilveksen pelistä ei puuttunut oikeastaan mitään. No ehkä IFK:n voitto jäi puuttumaan, mutta ne on lillukanvarsia ne.