Niin, mutta eikö ole kuitenkin aika hauska sattuma, että alieneiden alukset tuntuvat olevan aika samaa tyyppiä...
No, on mitä on. Itse olen koko ajan puhunut vaan siitä, että millaisia ne toisen maailman olennot ovat. En ole ottanut tässä toviin minkäänlaista kantaa sen suhteen, että ovatko käyneet täällä. Pidetään nyt tuo kuvio poissa niistä kirjoituksistani, mitä olen nuo viimesivut laittanut. Mietin lähinnä toisia kasvuympäristöjä.
Uskon vaan siihen täysin, että muita elollisten enemmän tai vähemmän täyttämiä maailmoita löytyy omamme lisäksi. Tämä ei ole suinkaan ainoa, en suostu moista juttua nielemään koskaan. Todisteita puoleen ja toiseen ei tietysti vielä ole, ehkei koskaan tulekaan, ainakaan kehittyneemmän elämän suhteen. Saa nähdä. Voi todella hyvinkin olla, etten itse ole moista todistamassa, kun ihmiselämä on niin lyhyt.
En jaksa oikeastaan tuoda henkilökohtaista kantaani mahdollisista vierailijoista maapallolla, koska se ei ole niin yksiselitteinen enää. Voi olla, voi olla että ei. Kunnon todisteita ei ole, viittauksia kyllä.
Joka tapauksessa on selvää, että ufoja on ja niitä nähdään. Osa menee vilkkaan mielikuvituksen piikkiin, osaa ei pystytä selvittämään tai keksimään mitään loogista selitystä. Sinänsä niiden tutkiminen on ihan ok, enkä näe mitää n syytä miksi ufoja ei tutkittaisi? Samapa kait onko ne lentäviä lautasia, jos ne on joka tapauksessa selittämättömiä ilmiöitä, niin eikö se ole ihan järkeenkäypää, että halutaan saada selville mitä ne on?
Jos tämä olisi nyt tällä haavaa tässä.