2003/04 kaudella oli molemmat, joten oikeessa oot.Taisi olla toinen kerta, ihan 100% varma en kyllä ole.
2003/04 kaudella oli molemmat, joten oikeessa oot.Taisi olla toinen kerta, ihan 100% varma en kyllä ole.
Selvää on se, että vain kaikkien floppien äiti, FLOPPI #9, filmaa enemmän kuin Gerrard. Kolmanneksi eniten filmaakin sitten Carragher. Viimeisenä listalla on Christiano Ronaldo, joka ei filmaa milloinkaan.
Muutenkin pitäisi ensin selvittää miten tähän lopputulokseen on tultu. Onko se paras, joka filmaa eniten vai se, joka filmaa näyttävimmin?
Olen muutamasta asiasta hieman, tai itse asiassa paljonkin, eri mieltä kanssasi.
Ensinnäkään en ole yhtä mieltä siitä, että maailmassa on vain yksi pelaaja, joka filmaa Gerrardia enemmän. Siitä olen toki samaa mieltä, että Torres on pahempi filmaaja kuin Gerrard. Torres on tässä sarjassa kiistatta maailmanluokkaa. Gerrardkin on aivan kärkikastissa ellei paras jos vertailuun otetaan pelkästään brittipelaajat. Carragher ei mahdu minun papereissani kolmen kärkeen. Eikä C. Ronaldo viimeiseksi, ei lähellekään.
Muutenkin pitäisi ensin selvittää miten tähän lopputulokseen on tultu. Onko se paras, joka filmaa eniten vai se, joka filmaa näyttävimmin?
Mielestäni kommentin "Tässä vaiheessa tuntuisi aika epätodennäköiseltä, että ns. neloskorin joukkueista joku pääsisi jatkoon 2.kierrokselle." tämänkaltainen tulkinta: "vaikka täällä ainakin yksi nimimerkki väitti kiven kovaan ettei yksikään muu kuin 1&2 koreista menisi jatkoon."Hauskaa toki väittää toista valehtelijaksi, mutta mikäpäs siinä jos sillä saa paremman mielen.Vaikeampaa tietenkin olisi myöntää olleensa väärässä. Noh onneksi on jatkossa keinot välttää lukemasta tuollaisia heti henkilökohtaisuuksiin meneviä tekstejä.
Mielestäni kyllä toisella kierroksella pitäisi voida kohdata saman maan joukkueita. Tuntuu jotenkin suurmaiden suosimiselta tämäkin sääntö... mutta näillä mennään.
Ihan mielenkiintoiselta näyttää brittijoukkueiden sarakkeet: ManU ja Chelski ovat varmasti tyytyväisiä välttäessään Lyonin, kun taas Arsu ja Pool saavat erittäin kovan vastuksen joka tapauksessa!
Kyllä Manu ja Chelsea voivat Lyonin kohdata.
Mutta sitten toisaalta, mitä iloa on tiputtaa Chelsea jo ensimmäisellä pudotuspelikierroksella?
No, uskallan esittää eri mielipiteen. Liven pelejä kun muutenkin jos haluaa nähdä niin saa nähdä joka fucking viikko. Uskallan myös sanoa että etukäteenkin YLEn valitsema peli kiinnosti huomattavasti enemmän kuin liven peli ja en ainakaan minä pettynyt. Loisto peli. Jokainen joka on nähnyt molemmat pelit varmasti helposti yhtyy siihen, että YLE teki täysin oikean ratkaisun.
Herra myös kritisoi kun YLE ei näyttänyt Sami Hyypiän 100 eurocup-ottelua (live - besiktas) vaan "legendan" schalke - chelsea. Ei tainnut kyseinen herra katsoa tätä(kään) lähetystä, sillä schalke - chelsea oli mielestäni todella hyvä peli vaikka maalit jäivätkin puuttumaan. Olisipa ollut hieno nähdä tuo live - besiktas peli... juu ei.
No jaa Saikkaseni.
Itse katsoin Real Madridin ottelun ja kooste Liverpoolin ottelusta on nähty (olivathan ne samana iltana?) ja ei se Poolin näytös ainakaan edukseen esiintynyt noista kahdesta. Toki minullakin on värilasit vahvasti päässä, mutta ensimmäinen puoliaika Bernabeulla oli melkoista tanssia. Sitä oli hieno katsoa, kerrankin.
Hyypiän siirtyessä Liverpooliin ei siirto herättänyt minussa kovinkaan suuria tunteita puolesta tai vastaan. Minulla oli omat suosikkini Punaisissa ennen äijän sinne siirtymistä ja varmasti on vielä vuosia sen jälkeenkin, kun hän on Merseyn varren pölyt pyyhkinyt jaloistaan. Toki Samppa on pelannut hienosti ja tehnyt pitkän ja menestyksekkään uran Liverpoolissa, mutta tämä Liverpool-vihan käsittämätön määrä Suomessa saa fiilikset hänen pelaamisestaan omassa seurassani melkein kielteisiksi. Ollessani tekemisissä ulkomaalaisten henkilöiden kanssa oletus Liverpoolin kannattamisesta Hyypiän ja Litmasen vuoksi tuntuu vielä hölmömmältä. Ymmärrän toki muiden joukkueiden kannattajia, kun suhteutan tilanteen ANALheimin kannattamiseen viime keväänä. No, viimeistään ensi kesänä Sami suuntaa muualle ja homma tasoittunee aavistuksen ennen LDV:n mahdollista läpimurtoa, jolloin hullunmylly alkaa taas.Kaikki kunnia Poolille, mutta suomalaiset Liverpool -hehkuttajat tekevät joukkueesta niin sietämättömän. Tai peruskannattajissa ei mitään vikaa, mutta olisi kiva, kun edes media olisi puolueettomassa maassa puolueeton.
Pirinen siis haluaisi nähdä enemmän Liverpoolin pelejä ja sinä et koskaan. Hyvä, että sait paineesi purettua.Olisipa ollut hieno nähdä tuo live - besiktas peli... juu ei.
Pirinen siis haluaisi nähdä enemmän Liverpoolin pelejä ja sinä et koskaan. Hyvä, että sait paineesi purettua.