Viestin lähetti Ren Höek
Ja aina parempi viisi brittijoukkuetta, kuin neljä...
Tuosta olen aika pitkälti erimieltä. Pikkumaat eivät katsoisi hyvällä tuota. Jo nyt se, että Espanja, Englanti ja Italia saavat lähettää 4 joukkuetta tuntuu hieman liialta. Saksan ja Ranskan 3:n kiintiö on mielestäni enemmän kohdallaan. On kuitenkin myöskin kysymys kansallisten sarjojen arvostuksesta. Ennen Euroopan Cupiin pääsi vain mestarit. On perusteltua, että tilannetta on muutettu CL:ssä, mutta mielestäni tilanne pitää silti olla niin, että sun pitää menestyä sarjassa, jotta pääset mukaan. Ettei olisi itsestäänselvyys pelata CL:ää, vaan se liigamenestys olisi asia, mikä sulla pitäisi olla hanskassa. Itse olisin valmis vähentämään joukkueita CL:ssä sillä tavalla, ettei mistään liigasta pääsisi kuin enintään se 3 joukkueita ja ehkä heikompien maiden mestareiden mahdollisuutta päästä mukaan helpottaisin pikkaisen.
Viestin lähetti Ren Höek
Ja kyllähän Mestareiden Liigan voittajan kuuluisi päästä edes neljän sakkiin omassa sarjassa. Vai olenko väärässä?
Olen täysin samaa mieltä.
Viestin lähetti Ren Höek
Selkeintä olisi, että mestarilla olisi automaattinen paikka seuraavan vuoden sarjaan. Samoin kuuluisi olla MM-kisoissa.
Täysin eri mieltä. Futiksessa ei onneksi tule mikään niin kuin Manun illallinen.
Onhan se ihan kiva, että CL:ssä tulee yllätyksiä ja Porton tai Liverpoolin kaltaisia voittajia nähdään, mutta jos omassa liigassa neljäs jää kolmannesta 16 p. ja viides jää kolmannesta 19 p. niin kertoohan se jostakin. Ne on turhia porukoita ne 4. sekä 5. ja niitä on turha Eurooppaan lähettää.