Nyt kun aikaa ollut illasta vihdoin, niin tuli täydennettyä omat listat loppuun. Pakkeja löytyy yllinkyllin, mutta vain 36 varataan. Hyökkääjissä oli oikeastaan omat vaikeutensa, koska kaikkien maiden suunitelmat eivät ole niin hyvin auki julkisesti kuin esimerkiksi Suomen, Kanadan ja Ruotsin. Tosin hyökkääjien kärki on aivan tosi laaja. Maalivahtipeli on vähän riski tänä vuonna.
Kävin selailee edellisvuosien draft-ketjut lävitse ja koitin haistella menestysreseptiä. No eipä sitä oikein yhtä ole. Yksi ihan hauska juttu tuli huomattua; oon ottanut yleensä melko aikaisessa vaiheessa maalivahdin,
@Lico on sit kumpanakin vuonna valinnut samasta maasta maalivahdin kuin minä ja koittanut ryöstää sitä paikkaa, viime vuonna se siinä taisi onnistuakin. Saatana.
Kumpanakin aiempana vuonna mun ykköshyökkääjä on flopannut. Tai ei nyt täydellisesti, mutta vähemmän kuin odotin. Elias Petterson viime vuonna vain 5+2 ja Eeli Tolvanen sitä edellisenä 2+4. Ihan ok tehot noin yleisesti, mutta etenkin Pettersonin tehot ykkösvarauksena oli melko kehnot. Tolvanenkin oli sen vuoden Suomen joukkueen ykköstähti suunilleen, vaikka nuori olikin.
Puolustajat mulla ei ole koskaan oikein onnistunut. Viime vuonna mulla oli Heiskanen ja Juolevi kuitenkin joukkueessa, mutta eipä kumpikaan lunastanut odotuksia.
Saa nähdä milaisella taktiikalla tänä vuonna viedään läpi, pieni ajatus mulla on, mutta hyvin pitkältihän nämä muiden valinnoista edellä riippuu. Ehkä tässäkin toimivin olisi BPA-taktiikka.
Huomenna onneks mennään. Hfboardseilla vetävät 8 osallistujalla näitä drafteja läpi ja samoilla pelaajamäärillä. Kyllä tää 12 on sellaset 100x parempi, kahdeksalla osallistujalla tulee vain se parhaimmisto esiin. Tässä kun katsoo omaa listaani kuka olisi 48 hyökkääjistä, niin hemmetisti jäisi hyviä hyökkääjiä valihematta jos olisi meilläkin vain 8 osallistujaa. Alkais jo!