U20 Jatkoaika Fantasy Pool – 2019 edition

  • 10 537
  • 164

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kaikki käy mulle, mennään enemmistön mukaan. Tänä vuonna tuo täytyy vain muistaa, sillä molemmilla kerroilla olen ollut käsityksessä, ettei niitä pisteitä lasketa.

Silti kaksi top-3 paikkaa eli eipä se sen suurempaa vaikuta. Kai.
 

Knap

Jäsen
Jep sen mukaan kuin enemmistö haluaa, ei ole maailmanloppu. Miksi toin esille, niin ajatuksena se, että mestari ja viimeinen joukkue koko turnauksessa saattaa pelata yhtä monta peliä on vain hieman outo.

Jokiharju mukaan kisoihin, hyvä. Voisikin jo vähän listoja katsella hiljalleen ja sitten koota vaikka joulupäivän aamuna kun joukkueet ovat varmoja. Onkos se draft nyt joulupäivänä vai miten? Lienee hyvä järjestää äänestys ja lyödä lukkoon ajoissa.
 
Draftin osalta on esitetty vaihtoehdoiksi 23. sekä 25. päivää.

Itse liputan jälkimmäisen eli 25. päivän puolesta. Ihan vain siksi, että 23. pvä rosterit saattavat vielä olla vailla lopullista muotoa eri mailla.
 

Knap

Jäsen
Draftin osalta on esitetty vaihtoehdoiksi 23. sekä 25. päivää.

Itse liputan jälkimmäisen eli 25. päivän puolesta. Ihan vain siksi, että 23. pvä rosterit saattavat vielä olla vailla lopullista muotoa eri mailla.
Sepä se, mutta ois hyvä saada varmuus tähän asiaan, onko se sitten äänestyksen vai minkä kautta, mutta asia lukkoon kellon aikoineen. Pystyisi vähän suunittelemaan mitenkä järjestää asiansa sinä päivänä.
 
Joo äänestystä yritinkin tässä herätellä.

Eli draft-päivä joko 23.12. tai 25.12. Olisko sopiva kellonaika klo 20?

Äänestys alla eli tykkää sitä vaihtoehtoa, jolle annat äänesi. Enemmistöpäätös.
 

Barney

Jäsen
Jos draft järjestetään illalla, niin itse en ainakaan 25. päivä pysty osallistumaan. 23. päivä käy käytännössä kaikki ajat ja 25. päivä käy aamupäivä sekä iltapäivä.
 
Ja jos on mielipidettä kellonajasta, niin saa esittää. Viime vuonna aloitettiin klo 22, mutta jos tuossa nyt useampi tunti menee, niin aiemmin ehdottamani klo 20 saattaisi olla järkevämpi. Itselle 22 on myös ihan okei.
 
Ihan kaikki eivät ole äänestäneet, mutta lopputulosta se ei enää muuta.

Eli draft järjestetään joulupäivänä eli 25.12. klo 20 alkaen. Kellonaikaan ei tullut yhtäkään kommenttia, joten oletettavasti se sopii.
 
Mites @Barney oletko kuitenkin mukana, vaikka draftin ajankohta ei sopinut? Jos teet listat etukäteen ja valtuutat jonkun varaamaan puolestasi, niin homma ok. Ymmärrän myös jos et halua osallistua.

Arvotaan varausjärjestys myöhemmin tänään kun Barney antaa vahvistuksen osallistumiselleen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hävytöntä rajata tämä vain noille kahdelle sukupuolelle sekä allekirjoittaneelle. Tuohan saattaa karsia osallistujia.

Käytin Jatkoajan pohjaa mallina ja lisäsin vielä sinut siihen, jotta tuntisit itsesi erilaiseksi. Tai arvostetuksi.
 

Barney

Jäsen
Mites @Barney oletko kuitenkin mukana, vaikka draftin ajankohta ei sopinut? Jos teet listat etukäteen ja valtuutat jonkun varaamaan puolestasi, niin homma ok. Ymmärrän myös jos et halua osallistua.
Jään tänä vuonna tässä tapauksessa pois. Onnea kaikille tasapuolisesti kilpailuun.
 
Ja seuraavaksi arvotaan varausjärjestys.

Tällä kertaa tehdään arvonta niin, että ensin laitetaan osallistujat ilmoittautumisjärjestykseen ja sen jälkeen nostetaan toisesta ”hatusta” jokaiselle oma järjestysnumero, joka kertoo siten joukkueen vuoron ensimmäisellä kierroksella. Järjestyshän kääntyy aina kierrosten jälkeen.
 
Eli siis,

Mängimies
Lico
Salming
Abdel
red.machine
Zigmund
Knap
heikkik
F#21
LostHorizon
Tornados

ja nyt arvotaan numerot näille random.org -sivustolla.
 
There were 11 items in your list. Here they are in random order:

  1. 8
  2. 2
  3. 9
  4. 11
  5. 4
  6. 5
  7. 10
  8. 6
  9. 7
  10. 1
  11. 3
IP:
Timestamp: 2018-12-20 14:59:09 UTC
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös