Mainos

U20 Jatkoaika Fantasy Pool – 2018 edition (varausketju)

• 7 378
  • 132

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Viime vuonna karsintasarja laskettiin ja myös IIHF sen laskee eli eipä tässä mitään epäselvää pitäis olla.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Maksim Sushko, Valko-Venäjä

@Zigmund

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Viime vuonna laskettiin, jonka ansiosta mun Eeli ei ollutkaan floppi (4+2)
Samalla periaatteella pudotuspelejä ei lasketa mukaan.
Viime vuonna karsintasarja laskettiin ja myös IIHF sen laskee eli eipä tässä mitään epäselvää pitäis olla.

Ahaa, no voi perkele. Itseasiassa mulla tais käydä tää sama homma vuosi sitten. Sekotin jotenkin asioita ja luulin asioita. No, ei kait siinä.

Ihmettelin Colton Pointin valintaa, koska voi olla ettei pelaa peliäkään. Hart pelaa Everetissä todella paljon ja on tottunut runsaaseen tahtiin.

Itse ihmettelen jos ei pelaa kahta peliä alkusarjassa kuten yleensäkin Kanadan kakkosmolarilla on tapana. Ja usein voittaa molemmat pelinsä hyvillä tilastoilla, joten helppo valinta.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten Ryan Lindgren edelleen vapaana? Vau.

@Matsku

Lias Andersson - Kieffer Bellows - Ryan Poehling - Andrei Altybarmakyan - Michael McLeod - Fredrik Karlström
Rasmus Dahlin - Cale Makar - Ryan Lindgren
Alexei Melnichuk

Olen todella tyytyväinen.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Joo, omassa joukkueessa kaksi suomalaista, kaksi kanadalaista, kaksi tshekkiä, kaksi venäläistä, yksi ruotsalainen ja valkovenäläinen. Ja etukäteen arvioin, että USA on tänä vuonna kisojen kovin porukka ja todennäköisesti voittaa maailmanmestaruuden. Ei tää menny ihan niin kuin piti... .

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei käyttöä tässä formaatissa, koska ei saa tehoja.

Pistää kiekkoa kisojen kolmanneksi parhaalle offensiiviselle puolustajalle, niin pari hassua pistettä napsuu. Se riittää, kun Dahlin ja Makar tekee kymmenen per naama!

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Miten Ryan Lindgren edelleen vapaana? Vau.

Valitsin Lindgrenin ja Zaitsevin välillä ja päädyin venäläiseen, koska hänen pitäisi saada reilusti yv-aikaa.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo siis ei Lindgren mitenkään supervalinta ole, mutta kyllä se mun mielestä parempi valinta on kuin vaikka Vaakanainen. 1. parin puolustaja vastaan 3. parin puolustaja, Lindgrenillä parina kuitenkin Fox.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitten taas kun mietitään parien kiekollista vastuuta niin menee aikalailla toisinpäin. Noh, nää on näitä. :)

Mutku Yhdysvallat menee finaaliin ja Vaakanainen tippuu puolivälierissä Venäjälle! Enemmän pelejä = enemmän syöttöjä Foxille = enemmän pisteitä tähän vetoon!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy