Viime vuonna laskettiin, jonka ansiosta mun Eeli ei ollutkaan floppi (4+2)Siis ei kai karsintasarjaa lasketa mukaan? Vai mikä on käytäntö.
Viime vuonna laskettiin, jonka ansiosta mun Eeli ei ollutkaan floppi (4+2)Siis ei kai karsintasarjaa lasketa mukaan? Vai mikä on käytäntö.
Siis ei kai karsintasarjaa lasketa mukaan? Vai mikä on käytäntö.
Viime vuonna laskettiin, jonka ansiosta mun Eeli ei ollutkaan floppi (4+2)
Samalla periaatteella pudotuspelejä ei lasketa mukaan.
Viime vuonna karsintasarja laskettiin ja myös IIHF sen laskee eli eipä tässä mitään epäselvää pitäis olla.
Ihmettelin Colton Pointin valintaa, koska voi olla ettei pelaa peliäkään. Hart pelaa Everetissä todella paljon ja on tottunut runsaaseen tahtiin.
Otin jo hetki sitten. E: Hidas...
Salming valitsi jo.
Vai onko siellä joku etunimisukunimi-kaima?
Miten Ryan Lindgren edelleen vapaana? Vau./QUOTE]
Samaa ihmettelin, ja koitin sitä kalastella, mutta ei kun ei.
Miten Ryan Lindgren edelleen vapaana? Vau.
Ei käyttöä tässä formaatissa, koska ei saa tehoja.
Miten Ryan Lindgren edelleen vapaana? Vau.
Ytimessä.Ei käyttöä tässä formaatissa, koska ei saa tehoja.
Joukkueen kapteeni, ykköspuolustaja aikalailla. Pelaa paljon siis. U18 kisoissa 7 ott 2+3. Oisin mä sen huolinut viel.Ei käyttöä tässä formaatissa, koska ei saa tehoja.
Joukkueen kapteeni, ykköspuolustaja aikalailla. Pelaa paljon siis. U18 kisoissa 7 ott 2+3. Oisin mä sen huolinut viel.
Totta, olikohan harjoitusmatseissa ollut tms, mutta jostain muistan tämän ottaneen.No jaa. Ei pelaa ylivoimaa kuitenkaan. Eikä ole edes kapteeni.
Sitten taas kun mietitään parien kiekollista vastuuta niin menee aikalailla toisinpäin. Noh, nää on näitä. :)