Valinnoista kyllä yllätyin. Ensimmäisenä en olisi halunnut varata, mutta sain hyökkääjistä ykkösen kenet halusin sekä pakeista. Eli Pettersson ja Heiskanen. Berdin tuntui valitessa hyvältä, mutta nyt kun vielä katselin vähän, niin enää en ole asiasta niin varma..Jätkät on aika hiljaa. Kommentoikaa nyt vähän jotain ekstraa. Vaikka valintojanne. Mulla ollut kolme no-braineria ja olivat mun listalla viiden parhaan joukossa.
Miten mennyt joulu?
Valinnoista kyllä yllätyin. Ensimmäisenä en olisi halunnut varata, mutta sain hyökkääjistä ykkösen kenet halusin sekä pakeista. Eli Pettersson ja Heiskanen. Berdin tuntui valitessa hyvältä, mutta nyt kun vielä katselin vähän, niin enää en ole asiasta niin varma..
Joo ite sen viimesen kierroksen vaan odotin että Skarek ja Berdin karkaisi käsistä, ja oikeestaan yllätyin että Berdin jäi, kun mokella nyt saa aika kivat pisteet. Jos Berdin vakuuttaa ja on ykkösveska, niin erittäin tyytyväinen. Jos ei niin...Itse meinasin ensin ottaa Berdinin, mutta päädyin lopulta Skarekiin kun Berdin ei käsittääkseni mikään selkeä ykkönen Venäjän joukkueessa ole.
Joulu on mennyt oikein kivasti ja lomaa on vielä paljon jäljellä, joten unirytmin voi hyvällä omallatunnolla heittää ihan perseelleen kisojen takia.
Filip Chytil ja Vitali Abramov
Kuokkanen oli haarukassa, mutta napattiin viime hetkillä nenän edestä. Karmea paikka tämä viimeinen varausvuoro.
Olen mieluummin keskivaiheilla drafteissa, jotta pystyy reagoimaan tasaisin väliajoin ja ei tylsisty.Jos saisin vapaasti valita, niin varaisin viimeisenä, koska silloin saa varata kaksi perättäin.