Oliko se kuusi hyökkääjää, kolme pakkia? Vai viisi hyökkääjää, kolme pakkia?
Oliko se kuusi hyökkääjää, kolme pakkia? Vai viisi hyökkääjää, kolme pakkia?
Toivottavasti mun Berdin pyyhkii sun Melnichukillas lattiaa.. Veikkaan että Berdin saa aloittaa kun hyvät näytöt tältä kaudelta, jos vakuuttaa niin saaneen jatkaa, mutta taas jos menee hieman heikommin niin Melnichuk voi taasen hyvällä pelillä sementöidä ykkösmaalivahdin paikan.Kaikilla muilla olikin jo maalivahti valittuna paitsi Salmingilla, joka joutuu sen valitsemaan seuraavaksi. Taktiikka puri täydellisesti.
6-3-1.
Alexei Melnichuk, Venäjä
En pysty ymmärtämään miten kaveri oli edelleen vapaana. Potentiaalinen Venäjän ykkösmaalivahti, vähintään kakkonen ja pelaa helpommassa lohkossa.
Toivottavasti mun Berdin pyyhkii sun Melnichukillas lattiaa.. Veikkaan että Berdin saa aloittaa kun hyvät näytöt tältä kaudelta, jos vakuuttaa niin saaneen jatkaa, mutta taas jos menee hieman heikommin niin Melnichuk voi taasen hyvällä pelillä sementöidä ykkösmaalivahdin paikan.
Venäjän ja USA:n maalivahdeissa oli se ongelma, että kumpikaan ei ollut selkeä ykkönen. Melnichuk ei välttämättä pelaa kuin yhden matsin - tai sitten pelaa viisi... .
Joo, itekkin ihmettelin Pointia hieman, mutta toki jos Hartin kisat alkaa samalla tavalla kun viime vuonna, niin mikäs siinä sitten Pointilla Kanadan joukkueen takana. No ehkä pieni ihme, kun niin hyvin Hart pelannut. Nään Kanadan ja Ruotsin maalivahtitilanteen olevan täysin varma, Venäjä ja USA vähän kinkkinen.Arvioin nuo itse tasavahvoiksi, Melnichuk vain aloitti viimeisen harkkapelin. Eli saas nähdä. Berdin oli mulla arvottu tasavahvaksi ja olin varma, että molemmat ois menneet. Ihmettelin Colton Pointin valintaa, koska voi olla ettei pelaa peliäkään. Hart pelaa Everetissä todella paljon ja on tottunut runsaaseen tahtiin.
Venäjän ja USA:n maalivahdeissa oli se ongelma, että kumpikaan ei ollut selkeä ykkönen. Melnichuk ei välttämättä pelaa kuin yhden matsin - tai sitten pelaa viisi... .
Hart ja Gustavsson olivat ainoat maalivahdit, jotka olisin kelpuuttanut omaan joukkueeseen, jos ne olisivat olleet vapaina ykköskierroksella. Sen jälkeen päätin panostaa vain hyökkääjiin ja ottaa jämäveskan lopuksi.Kaikilla muilla olikin jo maalivahti valittuna paitsi Salmingilla, joka joutuu sen valitsemaan seuraavaksi. Taktiikka puri täydellisesti.