Viestin lähetti Ray
Kyllä, kanadalta todellakin puuttuu juuri kaikista lahjakkaimmat/parhaimmat pelaajat ja varsinkin hyökkäyspään pistenikkarit. Listan Ryan O`Marra on kyllä kisoissa mutta muut nimet eivät kisoissa ole loukkaantumisten/playoffien vuoksi. Lisäisin vielä listaan Bryan Littlen joka ainakin kesän world cupissa teki pisteitä ihan kiitettävästi.
Jostain ihmeestä olin muistavinani, että O'Marra ei kisoissa pelaisi, mutta väärin muistin. Itse asiassa O'Marra on ollut Kanadan tehokkain maalintekijä ja pistemies kisoissa. Hänen laukaustaan on kehuttu paljon ja suhteellisen isokokoiseksi pelaajaksi hänellä on myös hyvin taitoa. Lahjakas pelaaja, sillä poika on ollut oikeastaan koko kauden mm. ISS:n listoilla kymmenen ensimmäisen joukossa.
Littlesta olen samaa mieltä. Satutko muistamaan kenen kanssa Little pelasi tuossa turnauksessa? Hänen ketjunsa oli kyllä erittäin tehokas. Tällä kaudella Little kuului OHL:n tähdistöjoukkueeseen Kanada/Venäjä haasteturnauksessa ja on varmasti korkealla vuoden 2006 Draftissa. Hän voitti Barrien sisäisen pistepörssin jo nyt nuorella iällä.
Viestin lähetti Ray
Ketä Ryania tarkoitetaan tuolla kyseisellä. Sen ainakin tiedän että USA:lta jäi erittäin hyvä hyökkäyspään pelaaja Bobby Ryan pois kisoista juuri playoffien takia (Owen sound attack). Runkosarjassa 62 37+52=89p. On arvioitu Draft listoilla 5joukkoon jos draft järjestetään.
Juuri Bobby Ryania. Hän on tosiaankin Jenkki, vaikka pelaa Kanadan juniorisarjassa. Jotenkin on tullut liian tutuksi se tilanne, että Jenkit pelaavat omassa kehitysohjelma joukkueessaan tai sitten yliopisto / USHSW/E joukkueissaan ja Kanadan nuoret Kanadan junnusarjoissa. Näinhän se ei tietenkään aina mene, sillä esimerkiksi näissä kisoissa Kanadalla pelaa Boston Collegen viime vuonna paljon kohistu Daniel Bertram.