Tyttöystävän kanssa yhteen?

  • 17 604
  • 160

Kannattaako muuttaa yhteen?

  • Ehdottomasti!

    Ääniä: 103 25,6%
  • Ehdottomasti ehkä!

    Ääniä: 124 30,8%
  • Ehdottomasti en osaa sanoa!

    Ääniä: 76 18,9%
  • Ehdottomasti mielummin ei!

    Ääniä: 41 10,2%
  • Ehdottomasti ei!

    Ääniä: 58 14,4%

  • Äänestäjiä
    402

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Haluaisin kuulla mielipiteitä arvon jatkoaikalaisilta asiasta, jossa liikutaan jo elämän perusasioiden parissa. Eli, olen muuttamassa kuunvaihteessa tyttöystäväni kanssa samaan asuntoon. Kaverit ovat lähinnä piruilleet (miespuoliset) ja onnitelleet (naispuoliset). Tahtoisin kuulla mielipiteitä noin yleensä, miten elämä muuttuu ja ovatko muutokset hyviä, huonoja, molempia vai ei kumpiakaan.

Saa kertoa myös eteen tulleista täysin odottamattomista tilanteista. Niitä tulee aina, kun on naisesta kysymys :)
 

Rocco

Jäsen
Auch... Toisesta ihmisestä löytää paljon uusia ulottuvuuksia kun asuu yhdessä. Kannattaa olla varovainen ja varoa jättämästä likaisia vaatteita lattialle.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea matkaan!

Sitä sinä tulet tarvitsemaan... ;) Spostiini tipahti tänään tämännäköinen kyhäelmä. Tee naisellesi nämä asiat selviksi, niin pärjäätte vähän paremmin. :D

Tämä ei ole siis omaa tekstiäni, vaan joku netissä tullut "roskaposti"
*************************************************
Miesten laatima seurustelusopimus.

Sopimus
1. Jos luulet olevasi liian lihava tai liian vanha, niin luultavasti olet. Älä kysy tätä meiltä, kieltäydymme vastaamasta.

2. Opettele käyttämään vessanpöntön kantta, jos se on ylhäällä, laske se alas.

3. Älä leikkaa hiuksiasi, ikinä. Pitkät hiukset ovat aina viehättävämmat kuin lyhyet. Yksi suurimmista syistä miksi miehet pelkäävät naimisiinmenoa on se, että naiset kuitenkin leikkauttavat hiuksensa häiden jälkeen, ja sitten me olemme jumissa lyhythiuksisten naisten kanssa.

4. Syntymä-, ystävän- ja merkkipäivät eivät ole mikään arvuutusleikki josko jälleen kerran voisimme löytää sinulle täydellisen lahjan.

5. Jos kysyt kysymyksen johon et halua vastausta, saat vastauksen jota et halua kuulla.

6. Toisinaan emme ajattele vain sinua, elä sen kanssa.

7. Älä kysy mitä me juuri nyt ajattelemme ellet ole valmis keskustelemaan seuraavista aiheista: - Napanöyhtä - Moottorin purkaminen ja kasaaminen - Formula 1

8. Sunnuntai = penkkiurheilu. Se on kuin täysikuu tai vuorovesi-ilmio.

9. Shoppailu ei ole penkkiurheilua

10. Jos meidän on mentävä johonkin, mitkä tahansa vaatteet päälläsi ovat ok.

11. Sinulla on tarpeeksi vaatteita.

12. Sinulla on liikaa kenkia.

13. Itkeminen on kiristysta.

14. Ex-poikaystäväsi on idiootti.

15. Jos tahdot jotakin niin pyydä. Pienet vinkit eivät toimi. Isot vinkit eivät toimi. Ilmeiset vinkit eivät toimi. Eli sano suoraan mitä haluat.

16. Ei, me emme todellakaan tiedä mika päivä tänään on. Emme koskaan. Merkitse merkkipäivät kalenteriin.

17. Kyllä, virtsaaminen seisaaltaan on vaikeampaa. Huteja tulee joskus.

18. Omistamme keskimäärin kolme paria kenkia. Joten miten ihmeessä voisimme tietää mitka kengät sopivat sinun pukuusi, kun sinulla on kuitenkin 30 paria kenkiä.

19. Kyllä ja ei ovat erittäin sopivia vastauksia lähes kaikkiin kysymyksiin.

20. Kerro meille ongelmasi vain jos haluat apua sen ratkaisuun. Sen me osaamme parhaiten.

21. Päänsärky joka kestää 17 kuukautta on ongelma. Käy lääkärissä.

22. Jos haluat "rotu-uroksen", hanki koira.

23. Varattu rivien välistä lukemiseen.

24. Älä teeskentele orgasmia. Me olemme paljon mielummin tehottomia kuin petettyjä.

25. Kaikki mitä olemme sanoneet / tehneet kuusi kuukautta sitten ei kelpaa enää riidan aiheeksi. Kaikki sanomamme / tekemisemme muuttuu pätemattömäksi edellä mainittuun tarkoitukseen 7 päivän jälkeen.

26. Jos et käyttäydy kuin mallit, älä odota meidänkään käyttäytyvän kuin saippuaoopperoiden miehet.

27. Jos jotain sanomaamme voidaan tulkita kahdella tavalla ja toinen tapa vihastuttaa tai tekee sinut surulliseksi, me tarkoitimme sen sillä toisella tavalla.

28. Anna meidän näyttää rähjäisiltä, se on geneettista.

29. Älä hiero lamppua jos et halua hengen tulevan ulos.

30. Voit joko pyytää meidän tekevän jotain tai kuinka haluaisit jotakin tehtävän -et molempia.

31. Kolumbus ei tarvinnut suuntaneuvoja, emmekä mekään.

32. Naiset jotka pitavat push-up rintaliivejä ja avokaulaisia puseroita menettävät oikeuden valittaa tuijotuksesta.

33. Naiset saisivat pukeutua useammin push-up rintaliiveihin ja avokaulaisiiin puseroihin.

34. Näemme vain 16 väriä. Joten esim. persikka on hedelmä, ei väri.

35. Jos jotain kutiaa, sitä raavitaan.

36. Olut on yhtä jännittävää meille kuin käsilaukut teille.

37. Emme osaa lukea ajatuksia, emmekä koskaan opi. Tämä puute ei ole todiste siitä, ettemme välittäisi sinusta.

38. Jos kysymme mikä on vialla ja sinä vastaat "ei mikään", me käyttäydymme kuin mikään ei olisi vialla. Me tiedämme että valehtelet, mutta asian selvittaminen ei ole sen aikaansaaman sotkun arvoista.

*************************************************


Ja varo sanojasi. Nainen tulkitsee puoliunisen <i>joojoon</i> täysin sitovaksi lupaukseksi. Toisaalta, vaikka hän suoraan vannoisi sinulle jotain, on lupaukset hänen osaltaa aina jollain perusteella pätemättömiä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehdottomasti en osaa sanoa

Jos siltä tuntuu, että yhteen haluatte mennä, niin mikäpä siinä sitten. Yhdessä asuminen on paras tapa oppia tuntemaan toinen ihminen vikoineen päivineen. Varautukaa siis todellakin yllätyksiin.

Toisesta löytyy takuulla sellaisia raivostuttavia piirteitä, joista sinulla ei ole ollut minkäänlaista käsitystä tätä ennen. Mutta mikäli homma toimii ja sovitte yhteen tulet yllättymään myös iloisesti. Toisessa onkin joitakin hyviä puolia, joista et tiennytkään tätä ennen.

Nyt viimeistään olisi molempien opittava joustamaan. Nimenomaan molempien. Molemminpuolinen toisen ihmisen kunnioittaminen ja tämän tarpeiden huomioonottaminen ovat hyvän yhteiselon salaisuus. Niin joo ja yhteinen huumorintaju. Ennen kaikkea pitäisi osata nauraa myös itselleen ja pikkuvioilleen.

Onnea matkaan!
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Vinkki:

Monet asiat hoituvat pelkällä puheella:

Esim.käyt säännöllisin väliajoin täyden roskapussin luona ja sanot maagisen loitsun:´Minä vien kohta roskat.´
Tulet huomaamaan,että pian roskat ovat häipyneet itsestään.

Tämä toimii vain parisuhteessa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ehdottoman hankala kysymys...

Miten juttu onnistuu, riippuu niin paljon yksilön luonteesta. Jos olet hillittömän "minäkeskeinen" tyyppi niin väittäisin että vaikeuksia on tulossa. Mutta jos osaatte kummatkin JOUSTAA, niin eiköhän homma rupea toimimaan. Nimittäin muutenkin kuin vain sänkyhommissa.
Olet kai jo totutellutkin ajatukseen että muuton jälkeen ei sitten lähdetä enää entiseen malliin esim. kavereitten kanssa kaljalle. Se joustaminen, se joustaminen.... ei muuta kuin onnea jatkoon!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tottakai Suunnittelija !

Tietysti , anna palaa vaan ! Saman katon ja peiton alle ilman muuta ! Sullahan meni viimeeksi jo Espoon ja Espan tytötkin sekaisin niin , että pidä kiirettä !
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Ehdottoman hankala kysymys...

Viestin lähettänyt käyttäjä Predator

Olet kai jo totutellutkin ajatukseen että muuton jälkeen ei sitten lähdetä enää entiseen malliin esim. kavereitten kanssa kaljalle. Se joustaminen, se joustaminen.... ei muuta kuin onnea jatkoon!

No prkl..Siinähän se tuli.. Tota sääntöä mä en itse sisäistänyt millään, puhumattakaan muutamasta muusta..
Noh. Oppia ikä kaikki ;)
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unohda koko juttu!

Mikäli haluat pitää suhteessanne yllä vielä jonkin asteista jännitettä, ja pitää joitakin sinulle tärkeitä asioita ominasi, niin älä!

Jos haluat edelleen pitää oluen viikkoannoksesi jääkaappiviileänä ja vaikka kutsua ystäviäsi kotiinne niitä miehissä särpimään, niin ei kannata.

Tykkäätkö istua paskalla vessan ovi auki telkkaria katsellen, tai kaivella keskittyneesti nenääsi ja työstäää sattumista säännöllisen muotoisia räkäpalloja? Arvasin, siksipä heitä höperehtämästä.

Haluaisitko edelleen pitää kodissasi esillä joitakin mieluisia muistoesineitäsi, tai tunnetko muuten vaan vetoa kodin sisustukseen? Niinpä, mieti nyt vielä ainakin.

Tuntuisiko sinusta ikävältä, jos et enää saisi nukkua öitäsi rauhassa, vaan sinut tyrkitään hereille kesken märkien uniesi kuorsaamiseesi vedoten? Aivan, lakkaa jo typerehtämästä.

Pidätkö maitotuotteista lievästä laktoosiintoleranssistasi huolimatta, tai onko sinusta muuten vaan lysti pierrä jurskautella kotonasi, kun siltä tuntuu? Kyllä, kyllä, senpä vuoksi juuri...

Noh, tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin, mutta tuskin se päätäsi kääntää. Rakastuneelle on turha edes yrittää. Itse olen leikkinyt kotia saman naisen kanssa kohta 17v. ja tuo uuttera ja peräänantamaton nainen jaksaa yhä sinnikäästi kaikkien näiden vuosien jälkeen huomautella minulle päivittäin kaikista noista edeltävistä ja monista muista "pikku paheistani". Tosin viimeisen seitsemän vuoden aikana olen ollut huomaavinani, jotta paras terä sättimisestä alkaa olla pois, kunhan tavan vuoksi marmattaa.

Ei kai siinä muuta kun onnea yhteiseen kotiin, toivottaa:
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Eli siis...?

Viestin lähettänyt käyttäjä Designer
Haluaisin kuulla mielipiteitä arvon jatkoaikalaisilta asiasta, jossa liikutaan jo elämän perusasioiden parissa. Eli, olen muuttamassa kuunvaihteessa tyttöystäväni kanssa samaan asuntoon.

Elikkä siis olet muuttamassa emännän kanssa saman katon alle, mutta haluat ensin varmistaa Jatkoaikalaisilta onko se OK? ;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: Eli siis...?

Viestin lähettänyt käyttäjä Noose
Elikkä siis olet muuttamassa emännän kanssa saman katon alle, mutta haluat ensin varmistaa Jatkoaikalaisilta onko se OK? ;)
Eipäs nyt imarrella itsiänsä siellä! :) Päätös yhteenmuuttamisesta syntyi (siis nimenomaan päätös, ei mitään muuta..) kevättalvesta, ja sitten hiljalleen etsiskelimme sopivaa asuntoa. Sellainen löytyi, ja nyt se on sitten menoa.

Kysyin tätä täällä siksi, että halusin yhteenmuuttamisesta mielipiteitä ihmisiltä, jotka eivät varsinaisesti tunne minua. Kaverit kun ovat vaan vihjailleet jostain alkavasta alamäestä ja muusta vastaavasta :cool: Onnea on täällä toivoteltu matkaan ja ehkä sitä tarvitaankin. Tosin ollaan molemmat sen verran joustavaa ja löysäpipoista tyyppiä, että tuskin ihan älyttömiä riitoja tulee. Raportoin sitten jos haluatte :)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Designer

Raportoi ihmeessä vaikka muutaman kuukauden asumisen jälkeen. Odotan mielenkiinnolla. ;)

Itse kuvittelin olevani joustava ja muutenkin helppo ihminen, ennen muuttoani saman katon alle tyttöystäväni kanssa. Tämä ei täysin pitänytkään paikaansa vaan vanhoista tavoista oli (ja on edelleen) vaikea päästä eroon. En vieläkään ymmärrä, miksi jotkut asiat tulee tehdä, kuten nainen tahtoo. Yritän aina väittää vastaan, kun joku asia ei tunnu loogiselta, mutta joudun käytännössä aina taipumaan ja homma tehdään, kuten nainen sen parhaaksi näkee. Ihmeellistä kyllä, yleensä seuraavalla kerralla asia tehdään, kuten itse alunperin ehdotin... Eikä asiasta puhuta enää. On se vaikeaa, kun ei voi myöntää olevansa väärässä! ;)
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Mites päivänpaistattelijoiden tiirailut sitten onnistuu jatkossa? :( Heikosti käy tämän kansallisurheilumme naisen siirtyessä puheenjohtajaksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Okei, lupaan raportoida vaikka tuossa elokuun tienoilla, miten yhteisasustaminen on lähtenyt käyntiin. Ollaan kyllä tähänkin asti asuttu yli puolet viikosta yhdessä, mutta koko ajan on ollut varmistuksena se oma kämppä, mihin on voinut tarpeen vaatiessa paeta.

Päivänpaistattelijoiden tiirailu sujuu jatkossakin. Meillä on sopimus, että muita saa katsoa, mutta ei koskea. Sitäpaitsi mistäs se tietää, mitä kaikkea katselen silloin kun itse ei ole paikalla. :cool:

Kommenteistanne päätellen edessäni on sangen mielenkiintoisia aikoja. Ei haittaa!

Edit: Brewer, enhän minä niissä naisissa sekaisin mennyt, vaan paikoissa. Tai siis, kyllä niistä kesäpukeisista naisista voi vähän sekaisin mennä, mutta se ei ole paikkasidonnaista. Tai siis jotain sinnepäin, ymmärrät varmaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
yksi juttu, Designer..

Jos valittusi lukee Jatkoaikaa, niin vaihda signaturea. Niin on parempi.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Designer

Mulla ainakin oli tämmöistä alussa,ensiksi naiseni oikein tuputti mua kavereiden kanssa ottamaan kuppia,eihän sitä siinä vaiheessa malttanut lähteä minnekkään.Suhteen ollessa niin alkuvaiheessa ja yhdessä kun asusteltiin,niin oli se niiiiin luppanaa menoa.

Vähän aikaa kun oltiin tällä tavalla menty,niin alkoihan se menojalkakin jo osoittaa elpymisen merkkejä.Tällöin rakas eukkoni ei ollutkaan enää niin ymmärtäväinen,joka kerta kun asiallisesti tiedustelin hältä mahdollisuuksista viettää LAATUAIKAA frendien kanssa rupesi tulemaan melko HYYTÄVIÄ vastauksia.

Myönnän ettei kaverini ole mitään kultturelleja älykköjä,en todellakaan ole sitä itsekkään,mutta silti...Ehkä tein alunperinkin virheen siinä kun välillä hieman raotin salaperäisyyden verhoa ja kerroin mitä me veijarit puuhastelimme yhdessä ollessamme.

Viikon päästä mun pitäisi lähteä frendien kanssa mökillemme,sanoin muijalle jotta nyt pannaan hihat heilumaan ja puut kaatumaan,piha pannaan kuntoon ja havuaita trimmataan.:D

Saas nähdä miten meillä Puuhapeteillä homma hoituu,itse luulen kuitenkin,että puut tulevat pysymään pystyssä ja mitä sitä havuaitaa trimmaamaan,perkele ANOPILLA on mökki siinä naapuritontilla,jo pelkän naapurisovun takia taidamme jättää senkin työn tekemättä.

Ainoa asia minkä taidan kaljan kittaamisen ja Spägän syömisen ohella tehdä on PuuCeen tukeminen,se kun on ruvennut uhkaavasti huojumaan kun istahdan siihen 93kg:n painolla.Tässä nyt odotellaan vaan sitä,että paljonko mä saan pelimarkkoja mukaan sinne Pieneen taloon preerialla.

Aikoinaan tehtiin vaimoni kanssa sellainen diili,jotta hän hoitaa kaikki laskut,koska minä en oikein hyvin tuota rahan käyttöä osaa seurailla.:D Perkele tästä johtuen hän valvoo jo koko perheemme rahavirtaa ja minä joudun suorastaan KERJÄÄMÄÄN jos itselleni haluan jotain pientä,liksakin menee suht suoraan hänen valvontaansa...nyyyh.

Tilanteelle ei oikein tällä hetkellä voi tehdä juuri mitään,koska silloin tällöin haluan minäkin hellyyttä ja erotiikkaa ja jos rupeaa liikaa kukkoilemaan,niin pelkään että nämä yhteiset hetket ovat silloin uhattuna,eli KÄTENI OVAT SIDOTUT.Olen iso mies 183cm 93kg ja vaimoni taasen hyvin hentoinen ja lyhyt,mutta hänen kanssaan ei parane leikkiä,eikä parane leikkiä sinunkaan ettei sulle vaan käy niinkuin mulle ja monille muille sorretuille.

Ota tästä opiksi ystäväni ja pidä puolesi,osallistu myös yhdessä muijasi kanssa laskujen maksamiseen,ettei sulle käy näin kun mulle,olen köyhä yrittäjä,jonka ainoita iloja on enää kirjoitella tänne,jossa joku ymmärtää. :D :D :D
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Kaksi kuukautta on kulunut ja nyt on tilinteon hetki. Missä mennään, Designer?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ehdottomasti kannattaa. Normaalit elämäntavat muuttuvat hieman (tulee pahoja katseita kun raahaa kahvikupin ja luettavaa vessaan.. :D ), mutta plussapuolia on huomattavasti enemmän. Viimeistä kahta vuotta en ole katunut päivääkään. Onnea matkaan!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Noose
Kaksi kuukautta on kulunut ja nyt on tilinteon hetki. Missä mennään, Designer?
Noh noh, kuukausihan tässä vasta on mennyt. Raporttia pukkaa sitten kesäloman jälkeen, eli elokuun jälkipuoliskon aikana. Mutta pienenä vihjeenä... melkein harmittaa, ettei tätä ratkaisua tullut tehtyä jo aikaisemmin :cool:
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Designer: "Mutta pienenä vihjeenä... melkein harmittaa, ettei tätä ratkaisua tullut tehtyä jo aikaisemmin"

Heh, mielipiteet ehtivät vielä todennäköisesti kääntyä toisinkin päin... Jossain vaiheessa sitten löytyy se kultainen keskitie taivaan ja helvetin välissä.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Designer
Noh noh, kuukausihan tässä vasta on mennyt

Ehh-ehh. Kohta se vähennyslasku minultakin taittuu. Pannaan tämä viimeisen duunipäivän piikkiin :cool:
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Euro71
Heh, mielipiteet ehtivät vielä todennäköisesti kääntyä toisinkin päin... Jossain vaiheessa sitten löytyy se kultainen keskitie taivaan ja helvetin välissä.
Tätä vielä kommentoin, sitten jätän aiheen reiluksi kuukaudeksi. Ei se ole ollut pelkkää taivasta, mutta paljon on näinkin lyhyessä ajassa oppinut sekä toisesta että itsestä. Niin hyviä kuin huonojakin puolia.

Noose: Onko loma alkamassa? Älä käytä loppuun kaikkea aurinkoa, jätä vähän minullekin :)
 

Dizzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Faktaa ja pessimismiä

Niin...

Työnnänpä oman lusikkani soppaan. Pääsen työn puolesta selailemaan kaikensorttisia tilastoja, ja tälläisen faktan voisi paiskata pöytään.

Ensimmäinen yhteinen koti ei onnistu! About 70 % pareista, jotka muuttaa ensi kerran yhteen jonkun kanssa eroaa kahden vuoden sisällä. Julmaa mutta totta. Kun on päässyt seuraamaan lähinnä nuorten opiskelijoiden parinmuodostusta alkaa pessimismi kummasti kolkuttaa.

Omasta ystäväpiiristä ei yksikään parisuhde joka joutui kokemaan ensimmäisen yhteisen kodin, ole kestänyt.

Itsekkin kuulun tuohon onnettomaan epäonnistujien joukkoon. 8kk yhdessä asuttiin ja sitten ahdistus kasvoi liian suureksi. Toivottavasti olen jotain oppinut, koska kohta samaan yhteiselon tilaan astun, ja vieläpä saman naisen kanssa...

Onnea silti matkaan. Aina voi yrittää olla tilastollinen poikkeus.

-Dizzy-
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Designer

Päivänpaistattelijoiden tiirailu sujuu jatkossakin. Meillä on sopimus, että muita saa katsoa, mutta ei koskea. Sitäpaitsi mistäs se tietää, mitä kaikkea katselen silloin kun itse ei ole paikalla. :cool:


Joo tollaset sopimukset voidaan ja tullaan yksipuoleisesti purkamaan. Eli salassa saa katsoa ja niin tietysti vähän koskeakin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös