Tyttö 17 v. – keimailuterroristi

  • 28 790
  • 96
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikenlaisia ketjuja sitä loman jälkeen löytää...

Ted Raikkaan kirjoitus oli aika hyvä. Pakko ihmetellä tuota IRC-galleriaa ihan yleisellä tasolla, sehän on jo aivan naurettava. Missä kohtaa menevät hyvän maun rajat jne. Käsittääkseni tuokin sivusto on ollut jo vuosia pystyssä, mutta ilmeisesti siellä kaikki on korrektia? Itse en voisi ikinä sulattaa, jos oma tytär keikistelisi siellä noin!

Eikö viranomaisilla ole mitään mahdollisuuksia tämän suhteen? Ihan teinejä hyvinkin kyseenalaisissa kuvissa. Ilmeisesti ne eivät sitten teknisesti riko Suomen lakia? Onhan niissä kuteet päällä jne. Ehkä lakia lukevat tietävät?


MACK
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No onkos mitään uutta ilmennyt?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
jos et punajuuri itse sitä käy laittamassa, niin ilmoita sille tytölle että se on just treidattu meidän firmaan (niin ne nhl:ssäkin tekevät).

Tuollaisen työsuhde-edun minäkin huolisin, vaikka ei omassakaan työssäni ole mitään valittamista tällä hetkellä. Pystyy nimittäin tekemään etätöitä aina halutessa/ehtiessä. Etätyö == terassi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avausviestiin viitaten kysäisen, paljonko teillä on ikäeroa? Mua kyllä ihmetyttää mikä firma palkkaa kesätöihin assistentin, jolla on ikää vaan 17vee ja takana peruskoulu?
Kerro silti miten loppujen lopuksi kävi...
 

Hra Punajuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat HIFK:lle
Viestin lähetti Corbucci
No onkos mitään uutta ilmennyt?
Viestin lähetti Kuvernööri
Hra Punajuuri, mielestäni olet velkaa meille sen, että kerrot tarinan loppuun. Siis kuinka kävi?
Viestin lähetti Miksu00
Punajuuri, kerro nyt miten kävi
Ihme jamppoja, kun työprojektin valmistuminen noin kiinnostaa… Tiedoksenne, että pahanlaatuinen terrori (enemmän tietotekninen kömpelyys, vähemmän keimailu) myöhästytti projektin valmistumista ja loman aloittamista parilla päivällä.
Viestin lähetti VH87
Mua kyllä ihmetyttää mikä firma palkkaa kesätöihin assistentin, jolla on ikää vaan 17vee ja takana peruskoulu?
Nepotismia, ystäväiseni, nepotismia. Monessa firmassa sangen yleinen palkkausperuste vähäpätöisempiin kesätyötehtäviin.

Takaisin duunipaikalle on raahauduttava lähiaikoina, kun loma päättyy. Helpommaksi tuon lomaltapaluun tekee terrori-iskujen loppuminen. Kunhan tyttö ei ole saastuttanut vakkariassistenttia keimailuoireyhtymällä heidän yhteisinä työviikkoinaan. Se vasta kaameaa olisi. Vakkarilla kun ei edes ole millä keimailla toisin kuin kyseisellä tytöllä 17 vee.

Punis
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Aivan, mutta mitä tapahtui? Junttasitko?

Näin kanuunapäivänä ko. aihe kiinnostaa - jos mahdollista - vieläkin enemmän kuin normaalisti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Hra Punajuuri
Takaisin duunipaikalle on raahauduttava lähiaikoina, kun loma päättyy. Helpommaksi tuon lomaltapaluun tekee terrori-iskujen loppuminen. Kunhan tyttö ei ole saastuttanut vakkariassistenttia keimailuoireyhtymällä heidän yhteisinä työviikkoinaan. Se vasta kaameaa olisi. Vakkarilla kun ei edes ole millä keimailla toisin kuin kyseisellä tytöllä 17 vee.

Punis

Ts. olet siis mustasukkainen. Mieli teki muttet uskaltanut/tytöltä ei lohjennut.

En laittanut tätä sitten mitenkään provosoivaan tyyliin, enpä, mutta itsepähän ketjusi aloitit pikkupillu mielessä.

Tsemppiä töihin!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Hra Punajuuri
Nepotismia, ystäväiseni, nepotismia.

Ööh, anteeksi nyt, mutta koska olen (ainakin lievästi) epäkypsä vähän joka osa-alueella, niin voisitko valaista että mitä helvettiä on nepotismi, ystäväiseni?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
VH87:

Sukulaisten suosimista.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sampio
VH87:

Sukulaisten suosimista.

Ok, kiitos Sampio, olet juuri sivistänyt minua.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ole hyvä. Paitsi että olen sampio.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos laskin oikein niin keimailuterroristi on tällä hetkellä 34-vuotias. Olisi kiva, no ei olisi, tietää mitä hänelle kuuluu. Meneekö hyvin? Meneekö okei?

Olin joskus paljon ennen vuotta 2004 sijaisena muutamassa koulussa ja olihan siellä noita keimailuterrorismiin pyrkiviä. Onneksi jo silloin näytin irstaalta vanhalta sialta, joten keimailu suuntaani jäi vähäiseksi.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Enemmän kyllä kiinnostaa se, että saiko ketjun aloittaja lopulta sitä kuuluisaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siihen nähden tuo nykyinen jeesustelu on aavistuksen huvittavaa.
Ingvar Kampradin sanoin "Det är helt okej att ändra dig". Eli niinhän sitä ihminen viisastuu. Muistaakseni kyseisellä nimimerkillä (siis Golden AWe, saattoi ne tietysti olla jonkun toisenkin samalla nimimerkillä operoivan) oli kotisivut, jotka keskittyivät esittelemään Keski-Euroopan kaupunkilomilla kerättyä kuvamateriaalia. Joku voi muistaa mihin teemoihin erityisesti kuvissa keskityttiin.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Puhumattakaan kaikista niistä viesteistä, jotka kaveri on käynyt kaikessa hiljaisuudessa poistelemassa viestihistoriastaan.

Mutta joo, ihmiset muuttuvat. Ehkä hän on canceloinut aiemman minänsä.
Ihme ettei ole poistanut itseään irc-galleriasta. Hyvin edustava kuva siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös