Tyttö 17 v. – keimailuterroristi

  • 28 796
  • 96
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Hävetkää hyvät ihmiset!

Viestin lähetti Tatzka

Tässä ei ole syvällisestä asiasta kyse.
Niin, ei tässä ole sen syvällisemmästä asiasta kyse kuin p***u.

Ja se p***u on tosi syvällistä.

Ja älkää kertoko tyttöystävälleni, olen oikeasti tosi herrasmies enkä mikään tälläinen sovinistipervo kuten te. Arvostan tosissani naisia olentoina ihan hitosti, olen nyt vaan tosi kännissä ja silleen. Ei se ole mikään tekosyy sinänsä. =)

Voi p***u.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Hävetkää hyvät ihmiset!

Viestin lähetti Ted Raikas
Niin, ei tässä ole sen syvällisemmästä asiasta kyse kuin p***u.

Ja se p***u on tosi syvällistä.

Ja älkää kertoko tyttöystävälleni, olen oikeasti tosi herrasmies enkä mikään tälläinen sovinistipervo kuten te. Arvostan tosissani naisia olentoina ihan hitosti, olen nyt vaan tosi kännissä ja silleen. Ei se ole mikään tekosyy sinänsä. =)

Voi p***u.

Kiva, että juuri viestiini takerruit:)

Varmaan ei ole syvällisemmästä kysymys, en itsekään epäile.

En ole sovinisti pervo, ainakaan tietääkseni, tosin siihen olen arka vastaamaan itse, pitänee kysyä tytöiltä. Arvostan naisia, mikä on varmaan heikkouteni lihamarkkinoilla, jos ne nyt olisivat elämänkeskipiste olisin heikoilla. Pilluhan se taitaa miehen mielessä olla useimmin ainakin, kuin mies sen myöntää, tosin itse en ajatuksen kanssa ole viimeaikoina paininut. Lähinnä ajatusmallini takia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Re: Re: Hävetkää hyvät ihmiset!

Viestin lähetti Tatzka
Kiva, että juuri viestiini takerruit:)
Viestisi oli juuri epäonnisesti ennen minua, joten takerruin siihen kuin hukkuva tynnyriin täynnä rommia. En halunnut viitata tekstikokonaisuuksillani sinuun erityisesti tai leimata mitenkään. Nyt varmasti tajusin viestisi pointin väärin, mutta ei sen väliä. Kerranhan vain sitä humalassa ollaan elämässä, joka on lyhyt... siis elämä, ei humala. =)

Eläköön naiset, sillä heitähän me miehet rakastamme ja naiset on muutenkin aika himskatin hyvä juttu! Ainakin oma maailmani olisi kerrassaan tylsä ilman heitä!

Ei lisättävää.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Hra Punajuuri
Kysynkin siis arvon palstalaisilta – tytöiltä, jotka ovat 17 wee tai ovat joskus olleet 17 wee tai muilta, jotka kyseisiä yksilöitä tuntevat – onko edellä kuvattu lajityypillistä käyttäytymistä 17-kesäiselle tytölle? Koska tällainen lajin ominaiskäyttäytymisen muutos on tapahtunut? Mitä käyttäytymisellä haetaan? Onko tämän se ikä, kun keimailukynnys on matalin ja –taidot huipussaan? Punis

Jos nyt luin viestisi tarpeeksi tarkkaan näin aamuväsymyksen kourissa, niin et tainnut mainita olevasi varattu? Jos et ole, unohda kaikki syyllisyyden tunteet. Unohda Ave Mariat, unohda projektit, käy kiinni. Minä en ole koskaan ollut tyttö, en 17-vuotias tyttö, mutta olen tuntenut erään keimailevan tapauksen. Hän ei tosin ollut enää tuolloin 17-vuotias, mutta kertoi tempauksistaan riittävästi.

Mikäli mielikuvituksesi ei ole tehnyt tepposiaan ja kuvailemasi tämän tyttösen eleet ovat täyttä totta, on pantava...merkille, että tapaus on selkeä. Tämä nuori nainen todellakin vie sinua kuin kuoriämpäriä, mutta ei välttämättä pahassa tarkoituksessa. Eleet viestivät hänen suuresta puutostilastaan ja ties mitä neitosen riettaassa mielessä liikkuu. Kysäisepä joskus.

Voi olla kuitenkin parasta, että jätät homman vain tirkistelyn asteelle ja YRITÄT käyttäytyä kuin mitään erikoista ei olisi ilmassa. Kaikesta huolimatta pidä huoli, että raportoit tänne Jatkoaikaan säännöllisesti tilanteen kehittymistä. Täällä näkyy olevan sen verran monta Freudia ja ilmaisia neuvoja jakelevaa asiantuntijaa, että voit olla huoleti.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Re: Re: Hävetkää hyvät ihmiset!

Viestin lähetti Tatzka
Pistä se tiukille.

Luulenpa, että ko. daami laittaisi Puniksen tiukille. Ja onnea yritykselle, Punis, toivottavasti pääset tiukille.

Pelimieshän hoitaisi asian puhumalla. Juttelet niitä näitä ja sieltä täältä. Rivien välistä kyllä paljastuu, jos tytöllä on patukka mielessä.

Paljonkos teillä oli ikäeroa? Käsitykseni mukaan noin kymmenen vuotta - mikä ei todellakaan ole liikaa!!! Kysy vaikka Jasmin Mäntylältä.
 

NHL

Jäsen
Re: Re: Punis

Viestin lähetti Maple Leaf
"Kuulehan nyt. Tissi... eikun siis... TÄSSÄ on nyt joku sillai, että meidän on pantava... Tai siis ei niinku PANTAVA, vaan mä tarkotan, että meidän on pantava merkille, ettei duunissa voi hässiä... Siis Ässiä ei voi kannattaa täällä. Mut sun siis pitäis ottaa vaatteet pois. Tai ei siis POIS, vaan niinku vaihtaa niitä, mut älä vaihda ton naapuriosaston Suskin kaa, sillon liian peittävät. No mitä mä nyt puhun. Haluutsä munaa? Siis lounassämpylän sisällä! Mitä? Vai kunnon jätkänmakkaraa? No nytsä luulet et mä ajattelen vaan seksiä, mut kyllä mä ajattelen panemistaki... Siis tän PAPERIN panemista tälle pöydälle, luulitsä et mä oon ihan pervo?!? Mut pane tää nyt sun suuhun... sori, siis sun MIELEEN: mä olen kelannu päivät pitkän sun uraa. Siis työuraa..."

Haha :D

Hr. Punajuuri: Anna mennä, anna mennä...
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Punis taitaa olla kaiket päivät höyläämässä, kun ei väliaikaraporttia heru. Tai sitten jätkä pisti meidät niin sanotusti kebabkioskille tämän kertomuksensa kanssa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen 17-vuotias tyttö ja vielä vaaleaverikkö, mutta en oikein ymmärtänyt viestin tarkoitusta.
Tottakai sitä keimaillaan vanhemmille miehille, mikäpä olisi hauskempaa kuin katsoa vanhaa miestä joka kuolaa kuin koira?
Jotkut vievät keimailunsa vähän liiallisuuksiin, jolloin siitä omasta mielestäni tulee ällöttävää, mutta kyllä pienet pyllistykset ja hymyilyt kuuluvat ehdottomasti asiaan.

Kerranhan sitä vaan 17-vuotiaita tyttöjä ollaan, ei kukaan ens vuonna musta enää kiinnostu kun olen 18-vuotias.

Ai niin, käy kiinni vaan. Moni nuori tyttö haluaa vanhempaa miestä.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti girlzilla
Ai niin, käy kiinni vaan. Moni nuori tyttö haluaa vanhempaa miestä.

Kahvit olisivat menneet väärään kurkkuun, jos olisin sellaista juonut tätä lukiessani. En kyllä tiedä miksi.

Ehkä siksi, että äänestin zillaista Kesätytöksikin... : P
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitä romut reppuun ja jatka töitäsi...
Hyvällä tuurilla voit saada myös kakkosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti girlzilla
Ai niin, käy kiinni vaan. Moni nuori tyttö haluaa vanhempaa miestä.

Ai no miksi sitten tuntuu siltä, että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa? Nimittäin moni vanhempi mies haluaisi nuorta tyttöä. Kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, niin silloin on kyseessä epätäydelliset markkinat... ja me sentään olemme/luulemme olevamme kapitalistinen valtio! Milloin päättäjät tekevät jotain?
 
Viimeksi muokattu:

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Viestin lähetti MC61
Kahvit olisivat menneet väärään kurkkuun, jos olisin sellaista juonut tätä lukiessani. En kyllä tiedä miksi.

Ehkä siksi, että äänestin zillaista Kesätytöksikin... : P

Eivät sentään olisi purskahtaneet näytölle tai näppäimistölle. Se kun tuntuu olevan kovin yleistä.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti luistimet
Eivät sentään olisi purskahtaneet näytölle tai näppäimistölle. Se kun tuntuu olevan kovin yleistä.

Se voipi olla että purskahtaa jotain muutakin kuin kahvia...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti teemu_s
Se voipi olla että purskahtaa jotain muutakin kuin kahvia...
Jaa liukulaakerin lubrikantit?
 

Carlos

Jäsen
Minusta taas vaikuttaa siltä että ko. neitonen kuuluu sarjaan "käytän joka aamu 2 tuntia itseni laittamiseen ja pukeudun mahdollisimman vähiin vaatteisiin töihin mennessäni, mutta teen sen vain itseni takia". Eli hän "tarjoilee" itseään, ja sitten kun joku asiasta huomauttaa tai ehdottelee jotain, tulee saarnaa aiheesta "miksei saa pukeutua siten kuin haluaa ilman että joku pervo kuolaa perään, mua ainakin ärsyttää tommonen..."

Sitten tietysti toinen vaihtoehto on se että hän todellakin haluaa "sitä". Tässä tapauksessa ei muuta kuin pyydät häntä jäämään hiukan ylitöihin, tönäiset hänet pöydän ylle ja melaa mekkoon. Suositeltavia repliikkejä löytyy paljon mm. Akvaariorakkautta -leffasta. "Kiimanen narttu", "huoranpentu", "tätä sä haluut", jne.
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Down boy..!

Otapa rauhassa!

Jos 17-vuotias keimailee reilusti itseään vahemmalle miehelle, kyseessä on mitä todennäköisimmin yritys kutittaa omaa itseluottamusta. Kun sen ikäinen alkaa ymmärtää oman ulkonäkönsä päälle ja jopa tajuamaan, että miehet saattaa olla innoissaan, niin mikäs sen hauskempaa, kuin lisätä vähän "pökköä pesään"! (Enkä nyt tarkoita tätä "kirjaimellisesti"!;) Ei ole ollenkaan taattua, että hänellä on seksi mielessä! Kuten girlzilla totesi, ei ole mitään niin hauskaa katsottavaa, kun mies joka kuolaa kuin koira. Naissukupuolen edustajana tiedän hyvin, mistä puhun.

Käy vaikka siellä saniteettitilojen puolella keskellä työpäivää ja haaveile mitä haaveilet, mutta anna hyvä mies sen tytön keimailla kaikessa rauhassa ja keskity töihis!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Down boy..!

Viestin lähetti ShakesBier
Kuten girlzilla totesi, ei ole mitään niin hauskaa katsottavaa, kun mies joka kuolaa kuin koira. Naissukupuolen edustajana tiedän hyvin, mistä puhun.


Halvat on huvit jos tuo on hauskinta ajanvietettä... Itsehän olen taipuvainen myös ehdottamaan mahdollisimman suoraa toimintaa Punikselle, kelpaisi moinen tilanne itsellenikin vallan mainiosti.

Ajohanskat esille!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Carlos tuossa jo ottikin sen melan... ööh siis sen asian esiin, että tuo tyttö todellakin voi olla näitä "itseänsä varten laittautujia" ... mitä pirua minä oikein puhun?... ei kai kukaan tälläydy itseään varten? Vai onko jossakin olemassa 17-vuotias tyttö, sellainen tyttö joka on karseen meikkiarsenaalin kaa YKSIN autiolla saarella ja siellä se tyttö sitten nyppii kulmakarvojaan ja meikkaa tuntitolkulla että olisi itseään varten kaunis. Hä? Jos tuollainen friidu olisi olemassa noissa kuvatuissa olosuhteissa, niin muijahan meikkaisi joka päivä vain siinä toivossa että saarelle eksyisi jonakin kauniina ehtoona Brad Pitt tai joku muu karvaperse.

Ei nyt pidä käsittää väärin. Siis kaikki 17-vuotiaat pimatsut eivät suinkaan ole stringeihin niputettuja kiimaisia munahaukkoja - eihän toki. Itse olen työssäni päivittäin tuon ikäisen stringiporukan keskuudessa - sanoisin jopa keskipisteenä usein. Ja väitän kyllä että suomalaisten tyttöjen moraali on korkealla tasolla nykyisinkin, vaikka usein toista todistellaan. Kun tietää millaiset paineet tuon ikäisillä on hartioillaan (jengin hyväksyntä, voimakkaasti herännyt seksuaalisuus ja muna pystyssä alati ympärillä tapittavat pojat ja ne vanhemmatkin miehet), niin kyllä nämä meidän tytöt keskimääräisesti luovivat täällä elämän aallokossa ihan OK-staililla.

Mutta jos jätetään vitsailu pois ja vastataan muuten vaan ketjun aiheen kysymykseen, niin sanoisin että oles "punis" varovainen . Siis sen suhteen mitä rupeat tuon ikäiselle tytölle puhumaan. Kuitenkin usein siellä miehen pienissä aivoissa (jotka sijaitsevat jalkovälissä) ollaa sitä mieltä, että Lyyli antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Ja sitten otetaan väkisin kun kerran keskijalan ajatteluelin on tuohon tulokseen tullut. Etene siis varovaisesti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti punaiset_lasit
Nimittäin moni vanhempi mies haluaisi nuorta tyttöä. Kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, niin silloin on kyseessä epätäydelliset markkinat...
Niin no ehkäpä ne nuoremmat tytöt haluavat vanhemman miehen jolla on paksu lompakko (muustakin kuin kauppakuiteista)? Tämä jo hieman rajaa sitten sitä tarjonnan laajuutta ja laatua.
 

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
heh heh, vanhoja äijiä taas vedätetään.

Tabloidit + muiden hömppäjulkaisujen missio on toitottaa, että nuoremmat naiset käyvät kiihkeinä vanhempien miesten perään. "Elämänkokemus ratkaisee" tai jotain muuta, sitten tämä pistää kaljuuntuvat, rupsahtaneet hapsutakkeihin pukeutuvat viiskymppiset luulemaan itsestään liikoja.

Kuullostaa (uudelta) fantasialta.

Mikä firma palkkaa johdon sihteerin kesälomasijaiseksi lukion ykkösluokkalaisen, jolla ei ole muuta koulutusta, kuin peruskoulu?

Minkä takia 17-vuotias olisi kiinnostunut sedistä? Miksi edes luulla näin?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
MikeM - mikä ihmeen viritys on hapsutakki? Se johon väität viiskymppisten äijien pukeutuvan? Olen 48-vuotias ja nyt minä kyllä haluaisin tietää että minkälaisessa rotsissa parin vuoden päästä sitten kuljen. Hä?
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä tämä mielestäni varsin yleistä 17-vuotiaan neitosen käytöstä on. Oman viehätysvoiman testailua harrastan toisinaan itsekin, ja mikäpä olisi sen parempi kohde kuin vanhemmat miehet. Mikäli sitä viehätysvoimaa vielä löytyy, niin touhu tulee todellakin erityisen hauskaksi peräänsä kuolaavaa äijälaumaa seuratessa.

Mieleeni tulee American Beauty-elokuvan tyyppinen tilanne, jossa nuori tyttö flirttaa estottomasti kaverinsa isän kanssa, ja tositoimiin ryhdyttäessä ilmoittaakin olevansa neitsyt. Väittäsin, että oikeassakin elämässä monet nuoret tytöt antavat ymmärtää olevansa kokeneempia kuin ovatkaan. Eli pysy housuissasi ja koeta vaan sietää sitä työpaikkaterrorismia :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös