Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 160
  • 11 238

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä se Jeesus tänään tekikään? Makasi paikallaan ja odotti ylösnousemusta...? No ei kai sillä aika pitkäksi tullut kun oli kuollut. Kerkisiköhän taivaassa piipahtaa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä se Jeesus tänään tekikään? Makasi paikallaan ja odotti ylösnousemusta...? No ei kai sillä aika pitkäksi tullut kun oli kuollut. Kerkisiköhän taivaassa piipahtaa?
Kai se on taas varastelemassa pölykapseleita ja tuulilasinpyyhkijöitä pirsseistä, niinku joka viikonloppu metapäissään.

edit. Eiku vittu, se olikin Jésus, meiän hondurasilainen naapuri.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kävin kuolaamassa Sara Siepin kannuja ja huomasin Saralla olevan jokin sisustusbrändi/verkkokauppa nimeltään "Semihimaan". Mitä tuo tarkoittaa, tai mitä sillä haetaan? "Semihima":n ymmärtäisin, mutta miksi se on taivutettu noin?

Kannut unohtuivat hyvin äkkiä kun olen koko päivän tätä kuumeisesti pohtinut... Auttakaa!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtaakohan tämä olla oikea ketju, kokeillaan ;D

Mulla IPhone 8 Plus ja syystä tai toisesta puhelin ei enää lataa akkua vaikka piuhan työntää latauspaikkaan.

IPhone asiakaspalvelussa tekivät jonkun "system scan" tsekin ja kaikki näytti olevan kunnossa.

Kysymys: Jos hommaan langattoman laturin niin pystyykö tämän latausongelman kiertämään näin?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mahtaakohan tämä olla oikea ketju, kokeillaan ;D

Mulla IPhone 8 Plus ja syystä tai toisesta puhelin ei enää lataa akkua vaikka piuhan työntää latauspaikkaan.

IPhone asiakaspalvelussa tekivät jonkun "system scan" tsekin ja kaikki näytti olevan kunnossa.

Kysymys: Jos hommaan langattoman laturin niin pystyykö tämän latausongelman kiertämään näin?

Ootko kokeillut puhdistaa esim. paineilmalla sitä laturinkoloa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo, kyllä mä yritin sinne paineilmaa antaa, myös muutamaa eri laturia kokeiltu. Välillä lataa ja välillä ei. Yleensä ei.

Tietty voi viedä johonkin Itapsaan tms. huoltoon. Mulla oli tuo sama ongelma aikanaan ja meni koko ns. alaosa vaihtoon.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietty voi viedä johonkin Itapsaan tms. huoltoon. Mulla oli tuo sama ongelma aikanaan ja meni koko ns. alaosa vaihtoon.

Ok, mä oon tässä mökillä etäpäivää viettämässä ja jos toi IPhone ei enää lataa niin en pääse emaileihin jne duunin juttuihin kiinni kun olen Hotspotin tuosta luonut ;D

Mietin vaan, että jos tuo osa sitten rikki niin jos langattoman laturin ostan niin kai se tämän ongelman "ohittaa" ja taas lataa?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ok, mä oon tässä mökillä etäpäivää viettämässä ja jos toi IPhone ei enää lataa niin en pääse emaileihin jne duunin juttuihin kiinni kun olen Hotspotin tuosta luonut ;D

Mietin vaan, että jos tuo osa sitten rikki niin jos langattoman laturin ostan niin kai se tämän ongelman "ohittaa" ja taas lataa?
Tuo ei selvinne kuin kokeilemalla. Jos vika on jollain tapaa siinä johdon portissa, niin langaton lataus saattaisi toimia (näppärä ajatus tuo muuten, ei olisi tullut itsellä mieleen), mutta jos vika onkin siinä itse latauksessa, niin sitten ei auttane.

Käy jossain kaupassa kokeilemassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Saako noihin nettikirpputoreilla myytäviin tavaroihin laittaa kaupan kylkiäisiksi mukaan jotain elintarviketta? Esimerkiksi myyn teekuppeja niin saanko laittaa mukaan houkuttelemaan hyllyllä ylimääräisenä myös olevan teepakkauksen? Tai glögilasien mukaan glögiä pullollisen.

Saako elintarvikkeita myydä siis noilla kirpputoreilla? Kun ei niitä paljoa näytä olevan myynnissä niin epäilen sen olevan kiellettyä? Mutta onko näin?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Suomi on riippuvainen venäläisestä energiasta. Jos riippuvuutta pyritään vähentämään mm. tehostamalla tuulivoiman hyödyntämistä, niin voiko itätuulen käyttö olla poliittisesti epäkorrektia? Onneksi itä on Suomessa kuitenkin harvinaisin tuulensuunta, vaikka sieltä puhaltaakin sitten ankarasti.
Vanha kansa on itätuulen luonteen havainnut jo satoja vuosia sitten: "Ilmat ilkeät idästä" sanoo sananlasku.
 

Glove

Jäsen
Suomi on riippuvainen venäläisestä energiasta. Jos riippuvuutta pyritään vähentämään mm. tehostamalla tuulivoiman hyödyntämistä, niin voiko itätuulen käyttö olla poliittisesti epäkorrektia? Onneksi itä on Suomessa kuitenkin harvinaisin tuulensuunta, vaikka sieltä puhaltaakin sitten ankarasti.
Vanha kansa on itätuulen luonteen havainnut jo satoja vuosia sitten: "Ilmat ilkeät idästä" sanoo sananlasku.
Lisää ydinvoimaa vaan. Tuplataan määrä nykyisestä niin ydinvoiman osuus kasvaa ja kattaa sopivasti nykyisen tuontisähkön osuuden, joka on 23% kokonaiskulutuksesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luulen että muut ei ymmärrä minua. Tai saattaa se olla niin etten ymmärrä muita. Kumpi on oikeassa? Tai ei kumpikaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Luulen että muut ei ymmärrä minua. Tai saattaa se olla niin etten ymmärrä muita. Kumpi on oikeassa? Tai ei kumpikaan.
Kaikki ongelmat maailmassa johtuvat siitä kun ei ymmärretä muita ihmisiä. Filosofiakin olisi ihan yksinkertaista, mutta eksaktin kielen käyttö on kovin hankalaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös