Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 848 071
  • 11 234
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Mä konkeloin melko ahkerasti, ja olen tehnyt niin jo ammoisista ajoista. Koskaan ei ole ötökän perkele osunu suuhun kuitenkaan. Mä vissiin sit kruisin suu supussa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Se on kaikki kotioppäi, sano vanha äitee kun sylkäs nyrkinkokosen pallokerän ruakapöyrälle
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait ne lätkä- tai futismatseihin voi olla päästämättä, jos ei ole mikään foliohattuinen astral-TV:n katsoja. Eikö ne jonnekin ulkomaille joskus voi, ainakin otsikoista saa sellaisen kuvan. Mietin vaan kun just ostin syksylle lätkäkausarin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko se pintsaaminen aiemmin jotain muuta suomeksi vai onko englantilainenkin termi keksitty aika äskettäin? Haun perusteella Jatkoajassa siitä on ensimmäisen kerran kirjoitettu 2015.

Jaksaisiko koittaa selvittää, mitä se tarkoittaa. Varmaan olutpintin kulauttamista kurkkuun erätauon aikana.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katselen tässä tennispeliä Ranskan avoimista ja rupesin tekemään laskutoimitusta. Laakista sain bongattua kentän reunoilta 9 kpl tuomareita. Onko missään muussa lajissa läheskään tuota määrää virallisia oikeudenjakajia? Ei ainakaan suhteessa urheilijoiden määrään, eli 2 kpl.

Siihen päälle pallopojat ja tytöt (ainakin 6 kpl) niin tarvitaan siinä- jumalauta- jengiä palvelemaan kahta urheilijaa matsia varten että saavat paremmuuden selväksi.
Toisesta ketjusta siirsin tänne.. eli onko missään muussa urheilulajissa noin paljon tuomareita kuin tenniksessä? Ei taida Liigassakaan olla yhdeksää vaikka laskisi tilannehuoneen jengin mukaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Toisesta ketjusta siirsin tänne.. eli onko missään muussa urheilulajissa noin paljon tuomareita kuin tenniksessä? Ei taida Liigassakaan olla yhdeksää vaikka laskisi tilannehuoneen jengin mukaan.
Lasketaanko uinnin ratavalvojia tuomareiksi, ne ketkä kyttää käännöksiä ja maaliintuloa?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lasketaanko uinnin ratavalvojia tuomareiksi, ne ketkä kyttää käännöksiä ja maaliintuloa?
No juu, kyllä mun mielestä ihan verrattavissa on tenniksen rajatuomareihin. Hyvä haku!

Tosin suhdeluku urheilijoiden/kilpailijoiden lukumäärään nähden ei "pärjää" tennikselle alkuunkaan kun siellä altaassa on se joku 10? uimaria vs tenniksen 2 kpl.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mäkihypyssä yksi hyppää kerrallaan ja viisi tuomaria antaa pisteitä. Sama toki taitoluistelussa ym. arvostelulajeissa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paljonko golfissa mahtaa jossain rekäpelin MM-kisojen finaalipäivässä olla tuomareita / rules officialseja? Pelaajia on neljä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sumopainissa on vissiin yksi tuomari ringissä ja lisäksi viisi ringin ulkopuolella.

Joukkuelajeista Roller derby työllistää ehkä eniten tuomareita? Rataa pitäisi kiertää nimittäin peräti 7 tuomaria.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ainakin kuvan perusteella noita näyttäs olevan vielä saatavilla...eli missähän pitäis poiketa istahtamaan?

Nimimerkillä: Ulkoisista purkamista eroon.
No, olin tuossa just 7 vuoden kännitripillä, joten en ole ihan varma, mutta epäilen, että tämä on jossain päin maapalloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös