vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Ötökältä lentää laatta, kun eksyy nieluuni ja oon unohtanut aamulla pestä hampaat
Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Kill that thing with fire!!!Kasikolmosenako se sitten loppuu?
Linkki vie iltalehden uutiseen, jossa Jane F, ilmoittaa lopettavansa.Upeana tuoreissa kuvissa! Jane Fonda, 83, ei aio enää harrastaa seksiä
Jane Fondan päätökselle on turhamainen syy.www.iltalehti.fi
@Johnny B. Goode vielä ehtii.
Pitäisikin sitten näköjään popitella Jane Fondia.Kasikolmosenako se sitten loppuu?
Linkki vie iltalehden uutiseen, jossa Jane F, ilmoittaa lopettavansa.Upeana tuoreissa kuvissa! Jane Fonda, 83, ei aio enää harrastaa seksiä
Jane Fondan päätökselle on turhamainen syy.www.iltalehti.fi
@Johnny B. Goode vielä ehtii.
Toisesta ketjusta siirsin tänne.. eli onko missään muussa urheilulajissa noin paljon tuomareita kuin tenniksessä? Ei taida Liigassakaan olla yhdeksää vaikka laskisi tilannehuoneen jengin mukaan.Katselen tässä tennispeliä Ranskan avoimista ja rupesin tekemään laskutoimitusta. Laakista sain bongattua kentän reunoilta 9 kpl tuomareita. Onko missään muussa lajissa läheskään tuota määrää virallisia oikeudenjakajia? Ei ainakaan suhteessa urheilijoiden määrään, eli 2 kpl.
Siihen päälle pallopojat ja tytöt (ainakin 6 kpl) niin tarvitaan siinä- jumalauta- jengiä palvelemaan kahta urheilijaa matsia varten että saavat paremmuuden selväksi.
Lasketaanko uinnin ratavalvojia tuomareiksi, ne ketkä kyttää käännöksiä ja maaliintuloa?Toisesta ketjusta siirsin tänne.. eli onko missään muussa urheilulajissa noin paljon tuomareita kuin tenniksessä? Ei taida Liigassakaan olla yhdeksää vaikka laskisi tilannehuoneen jengin mukaan.
No juu, kyllä mun mielestä ihan verrattavissa on tenniksen rajatuomareihin. Hyvä haku!Lasketaanko uinnin ratavalvojia tuomareiksi, ne ketkä kyttää käännöksiä ja maaliintuloa?
Tulikohan vähän väärään ketjuun, koska ei ole kysymystä, joka on kyllä tyhmää?
"Mihin se tappi katosi...?"Tulikohan vähän väärään ketjuun, koska ei ole kysymystä, joka on kyllä tyhmää?
Tulikohan vähän väärään ketjuun, koska ei ole kysymystä, joka on kyllä tyhmää?
Mutta kun sitä ei kysytty. Vastaan kuitenkin, että mulla on se vieläkin mukana."Mihin se tappi katosi...?"
Katoinkin että tutunnäkönen hippi noin takaprofiilista...Vastaan kuitenkin, että mulla on se vieläkin mukana.
Ainakin kuvan perusteella noita näyttäs olevan vielä saatavilla...eli missähän pitäis poiketa istahtamaan?Mutta kun sitä ei kysytty. Vastaan kuitenkin, että mulla on se vieläkin mukana.
No, olin tuossa just 7 vuoden kännitripillä, joten en ole ihan varma, mutta epäilen, että tämä on jossain päin maapalloa.Ainakin kuvan perusteella noita näyttäs olevan vielä saatavilla...eli missähän pitäis poiketa istahtamaan?
Nimimerkillä: Ulkoisista purkamista eroon.
Eli etsivä löytää. Palkkaan moisen.No, olin tuossa just 7 vuoden kännitripillä, joten en ole ihan varma, mutta epäilen, että tämä on jossain päin maapalloa.
A) KymmenkuntaOn kesäinen perjantai. On hyvä kun ei kaljapäissään pullistella, saatikka rähistä. Mutta tässäpä virtuaaliset "pullistelukysymykset", ja vastaukset rehellisenä.
A) Montako leukaa on ennätyksesi?
B) Montako menisi juuri nyt (ja kännilisä kielletty)?
Ite vastaan, A) 21 koulussa joskus, vaikkei mun "laji". B) 0-5, en ole kokeillut, enkä kokeile.
Lisäys. Josko "asiallisia" vastauksia vähintään 3, tulee uusi kysymys.