Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Miksi joku kuolaa kannujen perään? Olisivatko olleet sitten Kupittaan saven, Arabian tai jopa Nordströmin kannut kyseessä?Kävin kuolaamassa Sara Siepin kannuja
Miksi joku kuolaa kannujen perään? Olisivatko olleet sitten Kupittaan saven, Arabian tai jopa Nordströmin kannut kyseessä?Kävin kuolaamassa Sara Siepin kannuja
Miksi joku kuolaa kannujen perään? Olisivatko olleet sitten Kupittaan saven, Arabian tai jopa Nordströmin kannut kyseessä?
Kuuluu tapoihini puuttua epäolennaisuuksiin, mutta vastasit kuitenkin mieltäni olennaisesti kiusaavaan kysymykseen. Siitä kiitos!Lainasit nyt ihan epäolennaista asiaa,
Onks juoksukengät semmoset bootsit mikkä on pöllitty kaupasta?Jos kusee juoksukaljoja niin onks se silloin myös juosten kustu?
Tuolla analogialla joudun peräti kovasti kummastelemaan juoksuaikaa - mistä pölliä aikaa?Onks juoksukengät semmoset bootsit mikkä on pöllitty kaupasta?
Mahtaakohan tämä olla oikea ketju, kokeillaan ;D
Mulla IPhone 8 Plus ja syystä tai toisesta puhelin ei enää lataa akkua vaikka piuhan työntää latauspaikkaan.
IPhone asiakaspalvelussa tekivät jonkun "system scan" tsekin ja kaikki näytti olevan kunnossa.
Kysymys: Jos hommaan langattoman laturin niin pystyykö tämän latausongelman kiertämään näin?
Ootko kokeillut puhdistaa esim. paineilmalla sitä laturinkoloa?
Joo, kyllä mä yritin sinne paineilmaa antaa, myös muutamaa eri laturia kokeiltu. Välillä lataa ja välillä ei. Yleensä ei.
Tietty voi viedä johonkin Itapsaan tms. huoltoon. Mulla oli tuo sama ongelma aikanaan ja meni koko ns. alaosa vaihtoon.
Tuo ei selvinne kuin kokeilemalla. Jos vika on jollain tapaa siinä johdon portissa, niin langaton lataus saattaisi toimia (näppärä ajatus tuo muuten, ei olisi tullut itsellä mieleen), mutta jos vika onkin siinä itse latauksessa, niin sitten ei auttane.Ok, mä oon tässä mökillä etäpäivää viettämässä ja jos toi IPhone ei enää lataa niin en pääse emaileihin jne duunin juttuihin kiinni kun olen Hotspotin tuosta luonut ;D
Mietin vaan, että jos tuo osa sitten rikki niin jos langattoman laturin ostan niin kai se tämän ongelman "ohittaa" ja taas lataa?
Jos kusee juoksukaljoja niin onks se silloin myös juosten kustu?
Lisää ydinvoimaa vaan. Tuplataan määrä nykyisestä niin ydinvoiman osuus kasvaa ja kattaa sopivasti nykyisen tuontisähkön osuuden, joka on 23% kokonaiskulutuksesta.Suomi on riippuvainen venäläisestä energiasta. Jos riippuvuutta pyritään vähentämään mm. tehostamalla tuulivoiman hyödyntämistä, niin voiko itätuulen käyttö olla poliittisesti epäkorrektia? Onneksi itä on Suomessa kuitenkin harvinaisin tuulensuunta, vaikka sieltä puhaltaakin sitten ankarasti.
Vanha kansa on itätuulen luonteen havainnut jo satoja vuosia sitten: "Ilmat ilkeät idästä" sanoo sananlasku.
Kaikki ongelmat maailmassa johtuvat siitä kun ei ymmärretä muita ihmisiä. Filosofiakin olisi ihan yksinkertaista, mutta eksaktin kielen käyttö on kovin hankalaa.Luulen että muut ei ymmärrä minua. Tai saattaa se olla niin etten ymmärrä muita. Kumpi on oikeassa? Tai ei kumpikaan.
Ei näin korona-aikana, käytän maskia.Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Jotkut muuten ihan oikeastikin käyttää ulkoillessa maskia. Niitä tyyppejä pitäis haastatella. Tehdä vaikka joku dokumentti televisioon.Ei näin korona-aikana, käytän maskia.
Mä konkeloin melko ahkerasti, ja olen tehnyt niin jo ammoisista ajoista. Koskaan ei ole ötökän perkele osunu suuhun kuitenkaan. Mä vissiin sit kruisin suu supussa.Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Se on kaikki kotioppäi, sano vanha äitee kun sylkäs nyrkinkokosen pallokerän ruakapöyrälleLentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
En pyöräile suu auki joten... Ööö...Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?
Lentääkö muillakin laatta kun pyöräillessä suu auki joku lentävä ötökkä eksyy nielun perukoille?