Keskustellaanko Tähtien Sota Disneylle – Jedien todellinen paluu ketjussa tällä hetkellä Mandalorian sarjasta ja jos näin, niin käytetäänkö spoiler tageja? Ts. uskaltaako ketjuun eksyä, jos haluaa pysyä kyseisen sarjan osalta vielä pimennossa?
Muista kumi. Klamydiahan tulee Vaasasta.Okei... En haluu kertoo tätä, mut... Vittu... No, okei, olen rakastunut vaasalaiseen. No ni, nyt tiedätte ja nauru loppuu NYT!!! Voinko jo kysyä? Kiitos. Eli, mitä helvetin perkelettä on TILLIMAKARONI!?! Nyt vaasalaiset hei! Ihan tosi. Mut pakotetaan yllättävänkin pian syömään sitä, et nyt vaasalaiset vastauksia ja sassiin. Hullut!!
Ja ulkonäkö suojaa sukupuolitaudeilta. Hyvin on toiminut jo montakymmentä vuottaa. Ei oo ollu kuppaa, tippuria eikä neekerisankkeriakaan. Vai millä nimellä tuota viimeistä pitäisi nykyisessä mielensäpahoittamisyhteiskunnassa kutsua, ettei nousisi hirveä haloo?Muista kumi. Klamydiahan tulee Vaasasta.
Afro-jotain-sankkeri?Ja ulkonäkö suojaa sukupuolitaudeilta. Hyvin on toiminut jo montakymmentä vuottaa. Ei oo ollu kuppaa, tippuria eikä neekerisankkeriakaan. Vai millä nimellä tuota viimeistä pitäisi nykyisessä mielensäpahoittamisyhteiskunnassa kutsua, ettei nousisi hirveä haloo?
Moneskohan rakastuminen tämä oli parin vuoden sisään... Veikkaan neljäskymmenes seitsemäs. Mutta kyllä minustakin Vaasan hapakorput on hyviäOkei... En haluu kertoo tätä, mut... Vittu... No, okei, olen rakastunut vaasalaiseen
Moneskohan rakastuminen tämä oli parin vuoden sisään... Veikkaan neljäskymmenes seitsemäs. Mutta kyllä minustakin Vaasan hapakorput on hyviä
Jos mun viestejä oot lukenu, niin ensimmäinen. Kuinka niin?
Meitsi on sitten mukava tyyppi. Ehkä ne vittumaiset on itsekkäitä ja haluaa haalia kaiken taloudellisen hyvän itselleen. Mukavien tyyppien mielestä om kivaa kun muillakin on massia.Miksi ihmeessä tässä maailmassa vittumaisilla ihmisillä on aina paljon rahaa mutta mukavilla ihmisillä vain vähän tai ei yhtään?
Vittumaiset ihmiset hankkivat rahaa häikäilettömästi ilman tunteita. Mukavien ihmisten luonne ei anna periksi myydä muistisairaalle 70vee Sirkka-Liisalle väkisin uutta ikkunapakettia omakotitaloon.Miksi ihmeessä tässä maailmassa vittumaisilla ihmisillä on aina paljon rahaa mutta mukavilla ihmisillä vain vähän tai ei yhtään?
Sitä pitänee kutsua tylsästi omalla nimellään, lymphogranuloma venereum eli lokeronivusajos. Tuossa nimessä katoaa kaikki vaaran ja eksoottisuuden tunne.Ja ulkonäkö suojaa sukupuolitaudeilta. Hyvin on toiminut jo montakymmentä vuottaa. Ei oo ollu kuppaa, tippuria eikä neekerisankkeriakaan. Vai millä nimellä tuota viimeistä pitäisi nykyisessä mielensäpahoittamisyhteiskunnassa kutsua, ettei nousisi hirveä haloo?
Mikä on sulle, vuoden huonoin kuukausi?
Mulla marraskuu, on aika kärjessä.
Entinen pomoni kyseli tyhmiä. Hän kysyi toisinaan, että milloinka oot viimeksi saanut. En vastannut. Ei se sille kuulunut.
Jälkeenpäin mietin (huumorilla), että ehkäpä eri ihmiset vastaisivat tuohon kysymykseen, eri tavalla?
Eka kenties kysyisi, että lasketaanko oma kiva? Joku katsoisi kelloa, ja vastaisi? Toinen kysyisi, että mikäs viikonpäivä tänään onkaan? Seuraava ottaisi kuukausikalenterin esiin. Ja ehkäpä joku kaivelisi esiin vuosien takaiset kalenterit.
Saa käyttää, mut ei oo pakko. Allekirjoittanut on ikuinen pikkupoika.
Oon tässä vähän miettinyt.
Kun ainakin mediassa näyttää siltä, että "hinttarit" menestyy ja voittaa.. niin mitäs jos itsekin kokeilen?
Alkaisin tilapäisesti hinttariksi (ainakin käytökselläni) ja veisin kupongin veikkauspisteeseen. Laittaisin vielä tuplana peliin.. eli pukeutuisin transuksi.
Niin mitenhän kävisi? Saisinkohan veikkausvoiton?
Vai kenties pelkästään uuden ystävän veikkauspisteen jonossa, joka haluaisi tutustua minuun?
Toinen juttu. Oon tossa katsellut, että täällä saa jäähyjä, kenties aikaisempia vuosia herkemmin. Toisaalta hyvä se on, niin pysyy alusta siistinä. Mutta kysyn että oletko joutunut aikaisempaa enemmän pohtimaan, mitä kirjoitat?
En ole miettinyt. Suollan tänne sitä mitä mieleen milloinkin tulee. Ehkä kirjoitan nynnysti kun en viitentoista vuoteen ole saanut edes virhepisteitä saatikka banaania.Toinen juttu. Oon tossa katsellut, että täällä saa jäähyjä, kenties aikaisempia vuosia herkemmin. Toisaalta hyvä se on, niin pysyy alusta siistinä. Mutta kysyn että oletko joutunut aikaisempaa enemmän pohtimaan, mitä kirjoitat?
En ole joutunut pohtimaan mitä kirjoitan. Olisikohan sinun kannattanut?Oon tässä vähän miettinyt.
Kun ainakin mediassa näyttää siltä, että "hinttarit" menestyy ja voittaa.. niin mitäs jos itsekin kokeilen?
Alkaisin tilapäisesti hinttariksi (ainakin käytökselläni) ja veisin kupongin veikkauspisteeseen. Laittaisin vielä tuplana peliin.. eli pukeutuisin transuksi.
Niin mitenhän kävisi? Saisinkohan veikkausvoiton?
Vai kenties pelkästään uuden ystävän veikkauspisteen jonossa, joka haluaisi tutustua minuun?
Lisäys. Tämä kirjoitus ei ole tarkoitettu tosikoille, eikä mielensäpahoittajille. Kirjoitus on yksi huumorin tyyli, joka ei kenties sovellu kaikille kirjoittajille. Joten jätä lukematta ja kommentoimatta, mikäli koet voimakasta negatiivistä vastakkainasettelua, huumorin sijaan.
Toinen juttu. Oon tossa katsellut, että täällä saa jäähyjä, kenties aikaisempia vuosia herkemmin. Toisaalta hyvä se on, niin pysyy alusta siistinä. Mutta kysyn että oletko joutunut aikaisempaa enemmän pohtimaan, mitä kirjoitat?
Näin ymmärrän sen olevan, pizza jossa on korkeat jäiset reunat ettei vedet pääse karkuun. Eikö käykin järkeen?Tietääkö joku (laiskana en jaksanut googlailla), että pidetänkö littanan maan kannattajayhteisössä maata kuitenkin pizzan mallisena vai neliskanttisena vai onko niillä jotkut sisäiset "kisat" tämän suhteen menossa?
Pitäisikö roskikseen pistää joku meemi ketju pystyyn? En tiedä miksi, mutta se tuntuu tarpeelliselta.
Täällähän on jo meemiketju.Pitäisikö roskikseen pistää joku meemi ketju pystyyn? En tiedä miksi, mutta se tuntuu tarpeelliselta.
Onko flixtor.to sivustolta leffojen/sarjojen katsominen laitonta? Vaikuttaisi todella kätevältä ja laajalta valikoimalta mielenkiintoista katsottavaa suoraan selaimella, vähän kuin joku Popcorn time ilman ladattavaa sovellusta.
Ellet jaa niitä niin ei. Sinä voit katsoa kyseistä materiaalia huoletta. Ihan samalla tavalla kuin jos katson Youtubesta dokumentteja, kuuntelen musiikkia tai katson jotain muuta sellaista jota ei tekijöiden luvalla ole sinne laitettu se ei riko lakia. Lataaminen on laillista, jakaminen ei.Onko flixtor.to sivustolta leffojen/sarjojen katsominen laitonta? Vaikuttaisi todella kätevältä ja laajalta valikoimalta mielenkiintoista katsottavaa suoraan selaimella, vähän kuin joku Popcorn time ilman ladattavaa sovellusta.