Erinomainen juomasekoitus. Suosittelen. Vareskin juo Apteekissa.Jallukola ilman kolaa.
Erinomainen juomasekoitus. Suosittelen. Vareskin juo Apteekissa.Jallukola ilman kolaa.
Jallukola ilman Jallua.Tiedättekö, mikä juoma on työmiehen vapaapäivä?
Vai olisiko sittenkin talonmiehen vapaapäivä?Erinomainen juomasekoitus. Suosittelen. Vareskin juo Apteekissa.
Olet oikeassa. Muistin väärin.Vai olisiko sittenkin talonmiehen vapaapäivä?
En tiedä, mutta tiedän, että työmiehen päivä on jallukola ilman kolaa. Työmies juo kesken työpäivän jallua. Muut juo vapaapäivinä.Tiedättekö, mikä juoma on työmiehen vapaapäivä?
Teetkö uudenvuoden lupauksia?
Löytyykö täältä valmiiksi sellainen ketju?
Joo, vielä ei oo sellaisten aika, mutta nyt voi jo jotain suunnitella alustavasti.
Jos näyttää siltä että ruskeat piparit ovat liian kovia niin onko jotain toimivaa niksiä saada pipareista pehmeämpiä? Laittaa jääkaappiin hetkeksi tai?
Paras keino saada pipari kostumaan on nuolla sitä ja välillä puhua tuhmia.Kastele vedellä.
Hatarien muistikuvieni mukaan tällainen ketju on olemassa ja olen siihen itsekin viime vuonna kirjoittanut? Nyt en kuitenkaan jaksa etsiä sitä käsiini.
Kyllä jonkinlaisia lupauksia ja tavotteita teen ensi vuodeksikin. Yksi varmasti on että jatkan tätä rahapelaamattomuutta.
I met a guy in a wheelchair yesterday at a local golf course. I asked him what's your handicap?Lyödäänkö vetoa?
Tämä oli ns. esimerkillinen tyhmä kysymys.
Joo ei siis lyödä.
I met a guy in a wheelchair yesterday at a local golf course. I asked him what's your handicap?
Teetkö uudenvuoden lupauksia?
Löytyykö täältä valmiiksi sellainen ketju?
Joo, vielä ei oo sellaisten aika, mutta nyt voi jo jotain suunnitella alustavasti.
Joo, kato jouduin vähän tarkentamaan tossa yllä, kun noista Hämptonin jätkistä ei aina tiedä.
Oletko tehnyt maalin Rinkelinmäellä? Minä olen.
En ole. Estänyt aika montakin. Samoin Nordiksella, Raumalla, Porissa, Tampereella, Jyväskylässä ja Lappeenrannassa. Muistaakseni Oulussa ja Kuopiossakin. Nih.Oletko tehnyt maalin Rinkelinmäellä? Minä olen.
Eikös hallitsevanmestarin oo helppo valinta. Itselle ainakin.Mitäs matsia sitä tänään Liigasta seuraisi näköradion välityksellä? Ois ylimääräistä aikaa ja en viitsi parempaakaan tekemistä tässä kehittää. Täällä roikkuminen sitä ei varmaankaan ole.
Nääh. Taidan katsoa onko Turussa niin vähän yleisöä ja Aurajoen värinen jää kuten väitetään.Eikös hallitsevanmestarin oo helppo valinta. Itselle ainakin.
Minä veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa. Hosee HuaaresJos imaginäärinen espanjalainen José Juarez kulkee lempinimellä JJ, lausutaanko se tsei-tsei vai hei-hei?
Toivotavasti saat mitä haluat. Toisaalla on jääkkiekkoa.Nääh. Taidan katsoa onko Turussa niin vähän yleisöä ja Aurajoen värinen jää kuten väitetään.
Ei Turun pelissä ollut ekan erän jälkeen mitään katsomista. Sen jälkeen katsellut vähän sieltä ja vähän tuoltakin. Myös sitä mainitsemaasi jääkiekkoa.Toivotavasti saat mitä haluat. Toisaalla on jääkkiekkoa.
Ainakin olen itse valitsemaani eri tyytyväinen. Jääviys sikseen. Mutta pääasia, että kiekkoa näimme, kun halusimmekin.Ei Turun pelissä ollut ekan erän jälkeen mitään katsomista. Sen jälkeen katsellut vähän sieltä ja vähän tuoltakin. Myös sitä mainitsemaasi jääkiekkoa.
Sehän selviää siitä seuraavasta lauseesta. ”... toisistansa nokki joka repaleen.” Tuskin se lokikirja mitään nokkisi.Onko siinä Apulannan biisissä [yhden] lokin [lintu] päällä [toinen] lokki vai loki[kirja]n päällä lokki? CMX:n kysymyspalstalla vastaus olisi "on".