Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 984
  • 11 238

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tykkäätkö sinä Jaloviinasta?
Kyllä. Sheriffi kuuluu lempijuomiini. Kahden tähden Jaloviina on myös hyvää, kolmen tähden ei oikeastaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Teetkö uudenvuoden lupauksia?
Löytyykö täältä valmiiksi sellainen ketju?
Joo, vielä ei oo sellaisten aika, mutta nyt voi jo jotain suunnitella alustavasti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos imaginäärinen espanjalainen José Juarez kulkee lempinimellä JJ, lausutaanko se tsei-tsei vai hei-hei?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos näyttää siltä että ruskeat piparit ovat liian kovia niin onko jotain toimivaa niksiä saada pipareista pehmeämpiä? Laittaa jääkaappiin hetkeksi tai?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Teetkö uudenvuoden lupauksia?
Löytyykö täältä valmiiksi sellainen ketju?
Joo, vielä ei oo sellaisten aika, mutta nyt voi jo jotain suunnitella alustavasti.

Hatarien muistikuvieni mukaan tällainen ketju on olemassa ja olen siihen itsekin viime vuonna kirjoittanut? Nyt en kuitenkaan jaksa etsiä sitä käsiini.

Kyllä jonkinlaisia lupauksia ja tavotteita teen ensi vuodeksikin. Yksi varmasti on että jatkan tätä rahapelaamattomuutta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hatarien muistikuvieni mukaan tällainen ketju on olemassa ja olen siihen itsekin viime vuonna kirjoittanut? Nyt en kuitenkaan jaksa etsiä sitä käsiini.

Kyllä jonkinlaisia lupauksia ja tavotteita teen ensi vuodeksikin. Yksi varmasti on että jatkan tätä rahapelaamattomuutta.

Lyödäänkö vetoa?

Tämä oli ns. esimerkillinen tyhmä kysymys.

Joo ei siis lyödä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lyödäänkö vetoa?

Tämä oli ns. esimerkillinen tyhmä kysymys.

Joo ei siis lyödä.
I met a guy in a wheelchair yesterday at a local golf course. I asked him what's your handicap?
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Teetkö uudenvuoden lupauksia?
Löytyykö täältä valmiiksi sellainen ketju?
Joo, vielä ei oo sellaisten aika, mutta nyt voi jo jotain suunnitella alustavasti.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, kato jouduin vähän tarkentamaan tossa yllä, kun noista Hämptonin jätkistä ei aina tiedä.

Oletko tehnyt maalin Rinkelinmäellä? Minä olen.

Mä oon tehny maalin Virroilla. Ulkojäällä. Ei ollu mikään lämäri, vaan tarkkaakin tarkempi yläkulma.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oletko tehnyt maalin Rinkelinmäellä? Minä olen.
En ole. Estänyt aika montakin. Samoin Nordiksella, Raumalla, Porissa, Tampereella, Jyväskylässä ja Lappeenrannassa. Muistaakseni Oulussa ja Kuopiossakin. Nih.

Mitäs matsia sitä tänään Liigasta seuraisi näköradion välityksellä? Ois ylimääräistä aikaa ja en viitsi parempaakaan tekemistä tässä kehittää. Täällä roikkuminen sitä ei varmaankaan ole.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mitäs matsia sitä tänään Liigasta seuraisi näköradion välityksellä? Ois ylimääräistä aikaa ja en viitsi parempaakaan tekemistä tässä kehittää. Täällä roikkuminen sitä ei varmaankaan ole.
Eikös hallitsevanmestarin oo helppo valinta. Itselle ainakin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eikös hallitsevanmestarin oo helppo valinta. Itselle ainakin.
Nääh. Taidan katsoa onko Turussa niin vähän yleisöä ja Aurajoen värinen jää kuten väitetään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös