Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 848 983
  • 11 237

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reginan Iisa Pykäri esiintyi Flowssa päällään karmea kolttu, jossa vastustettiin jotain backia. "Back kills", Back kieltomerkin sisällä ja joku Metallica-tyylinen logo "Back in Hell". Yllätyksekseni googlettelu paljasti, että se rätti on ihan metritavaraa (junkyard.fi-verkkokauppa). Tyhmä kysymykseni on siis: Mitä vittua?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Reginan Iisa Pykäri esiintyi Flowssa päällään karmea kolttu, jossa vastustettiin jotain backia. "Back kills", Back kieltomerkin sisällä ja joku Metallica-tyylinen logo "Back in Hell". Yllätyksekseni googlettelu paljasti, että se rätti on ihan metritavaraa (junkyard.fi-verkkokauppa). Tyhmä kysymykseni on siis: Mitä vittua?
Ja tuo vaatekappale maksaa 120€...
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Kun isoissa urheilutapahtumissa - esimerkiksi yleisurheilun arvokisoissa 100 metrin juoksussa tai jalkapallo-ottelussa kun toinen joukkue syöksyy pallon kanssa kohti maalia - yleisö kohisee, niin mistä äänistä tämä koostuu? Huutaako siellä porukka kurkku suorana AAAAAAAAAAA vai mitä?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kun isoissa urheilutapahtumissa - esimerkiksi yleisurheilun arvokisoissa 100 metrin juoksussa tai jalkapallo-ottelussa kun toinen joukkue syöksyy pallon kanssa kohti maalia - yleisö kohisee, niin mistä äänistä tämä koostuu? Huutaako siellä porukka kurkku suorana AAAAAAAAAAA vai mitä?
Naurahdin mielikuvalle huutajaporukasta.

Tosiasiassa kohina koostunee kiekkokatsomoistakin tutuista "noniiiinnnytonpaikkamenemenemenesyötäNYTeiVit..MITÄSÄÄteet...älämenesinnepäätyynLAUOjoEIIVoihelv...eeiiiiivit...JOO-O...lähetäänkaljalle" -tilanneartikulaatioista, joita riittävän moni analyytikko toistaa lehtereillä samaan aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tosiasiassa kohina koostunee kiekkokatsomoistakin tutuista "noniiiinnnytonpaikkamenemenemenesyötäNYTeiVit..MITÄSÄÄteet...älämenesinnepäätyynLAUOjoEIIVoihelv...eeiiiiivit...JOO-O...lähetäänkaljalle" -tilanneartikulaatioista, joita riittävän moni analyytikko toistaa lehtereillä samaan aikaan.
Unohtamatta toki eri alan ammattilaisten ja amatöörien artikulointia, niin koti- kuin vierasjoukkueen kannattajien toimesta, tässä hidastettu esimerkki viimesyksyltä:
KAIKKIMENEE,EIKUEIMEEKKÄÄN... MAALIVAHTIONMUURI!...MITÄHELEVET..?!VOIIPER..!!!-MITENVOITPÄÄSTÄÄTOLLAASENRIPULINMAALIN!!!!....TTUNYMENIPITKÄVETOVITUIKS..
 

oxymoron

Jäsen
Mitä oikeastaan tarkoitetaan, kun joku haluaa laittaa päähänsä foliohatun, ja mistä tällainen sanonta on peräsin? Olenko yhtään hajulla, jos ajattelen sen liittyvän salaliittoteoriohin ja siihen, että foliohattuun pukeutuva henkilö väittää "ratkaisseensa" jonkun tällaisen peitetarinan?
Liittyy uskomukseen, että se foliohattu suojaa ajatustenluvulta ja sähkömagneettiselta säteilyltä. Tästä juontaa juurensa nimitys foliohatut, jolla viitataan salaliittoteorioihin uskoviin, vainoharhaisiin ihmisiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko ylellä joku vaatimus kun palkkaavat miespuolisia juontajia esim. Aamu-tv:hen että näiden tulee, jos ei nyt välttämättä olla, niin ainakin näyttää koulukiusatuilta nörttitossukoilta? Enkä tarkoita pelkästään näitä kahta jotka sielä nytkin vässyköivät, mutta hyvästä esimerkistä käyvät.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko ylellä joku vaatimus kun palkkaavat miespuolisia juontajia esim. Aamu-tv:hen että näiden tulee, jos ei nyt välttämättä olla, niin ainakin näyttää koulukiusatuilta nörttitossukoilta? Enkä tarkoita pelkästään näitä kahta jotka sielä nytkin vässyköivät, mutta hyvästä esimerkistä käyvät.
On niillä jotain feministijuttuja siellä. Nimittäin tämä yksi meteorologi, joka oli aiemmin nelosella ollessaan ihan kuuman oloinen kissa, on nykyään kuin suoraan jostain rippikoululeiriltä ja tissit on piilotettu tehokkaasti. Ei näin.

Onneksi sentään puoli seitsemän ohjelman juontajatar näyttää kuumalta myös YLE:llä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No eihän ylellä ole muita katu-uskottavia toimittajia kuin Jussi Saarinen. Sen jälkeen tulee tasapaksu lauma nörttejä, hipstereitä ja muita nössöjä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No eihän ylellä ole muita katu-uskottavia toimittajia kuin Jussi Saarinen. Sen jälkeen tulee tasapaksu lauma nörttejä, hipstereitä ja muita nössöjä.

Mutta Jayllä on karskia katu-uskottavuutta koko journalistikunnan tarpeisiin, joten haittaako siinä muutama nörtti, nössö, hipsteri tai väistyvä? Jussi on aikamme Hirvi Lind.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos Jay loikkaisi Sanoman leiriin, niin loppuisi Rantaseltakin se tyttömäinen hihitys, kun the man olisi saapunut taloon.
 

Nick Neim

Jäsen
Millä mä revin ton känsän helvettiin? Viime perjantaista lähtien olen pitänyt känsälaastareita, ja tänään sitten lioittelin tuota jalkapohjaa jossa känsä sijaitsee. Mä olin jotenkin siinä uskossa, että se "putoaa" tuosta helposti pois lioittamisen jälkeen, mutta paskan vitut. Millään terävällä sitä ei kai saa rapsuttaa (googlelääkäri kertoi) joten mitä helvettiä? Paukama on edelleen kova kuin kivi ja valehtelematta pari senttiä muuta ihoa korkeampi, ts. tässä vajaassa viikossa ei ole muuttunut miksikään, paitsi jotain töhnää ob aina laastareihin jäänyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Millä mä revin ton känsän helvettiin? Viime perjantaista lähtien olen pitänyt känsälaastareita, ja tänään sitten lioittelin tuota jalkapohjaa jossa känsä sijaitsee. Mä olin jotenkin siinä uskossa, että se "putoaa" tuosta helposti pois lioittamisen jälkeen, mutta paskan vitut. Millään terävällä sitä ei kai saa rapsuttaa (googlelääkäri kertoi) joten mitä helvettiä? Paukama on edelleen kova kuin kivi ja valehtelematta pari senttiä muuta ihoa korkeampi, ts. tässä vajaassa viikossa ei ole muuttunut miksikään, paitsi jotain töhnää ob aina laastareihin jäänyt.
Koivuntuhkan ja veden yhdistelmä kuulemma toimii hyvin. Siinä liottelu auttaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millä mä revin ton känsän helvettiin? Viime perjantaista lähtien olen pitänyt känsälaastareita, ja tänään sitten lioittelin tuota jalkapohjaa jossa känsä sijaitsee. Mä olin jotenkin siinä uskossa, että se "putoaa" tuosta helposti pois lioittamisen jälkeen, mutta paskan vitut. Millään terävällä sitä ei kai saa rapsuttaa (googlelääkäri kertoi) joten mitä helvettiä? Paukama on edelleen kova kuin kivi ja valehtelematta pari senttiä muuta ihoa korkeampi, ts. tässä vajaassa viikossa ei ole muuttunut miksikään, paitsi jotain töhnää ob aina laastareihin jäänyt.

Kielletty alle kuusitoista –vuotiailta?
En tiedä, että onko tämä hyvä ohje, mutta on toiminut minulla. Känsät eivät ole koskaan kasvaneet noin suureksi, mutta vajaan sentin mittaisia on ilmennyt. Olen kiskonut känsän ponkolleen ja leikannut sen saksilla irti (Oranssi Fiskars). Neoantisptisia vanutuppoja pari kolme päivää ja ongelma on poissa.
Jotta viesti saisi sopivan skitson sävyn, niin olen lastoittanut oman säären ja myös kyynärvarren, lasketteluvammoja. Kiskon joka vuosi muutaman murtuneen varpaan oikoselleen ja teippaan ne suoraksi.
Hampaita en ole vielä paikannut.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Onko suvakin vastakohta vajakki? Viime aikoina on kovasti tuntunut siltä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko kukaan koskaan ollut alkoholiparantolassa? Onko niissä yksittäisissä huoneissa ollenkaan sähköpisto reikää? Vai kuinka alkeellisista huoneista on kyse?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Parempi kysyä täältä kun en oikein hyvää vastausta meinaa Googlella löytää. Eli, minulla olisi yhdistelmä digitv+tallentava digiboksi+blueray soitin. Miten yhdistän nämä järkevästi toisiinsa sillä tavalla, että tv:n katsominen onnistuu ilman boxiakin? Jos syytä joku ihmettelee, niin tv:ssä on parempi kuva kuin muutaman vuoden vanhassa boxissa, vaikka HD sekin on. Tv:ssä on hdmi-paikkoja kolme, mutta yksi on varattu chromecastille.

Puuttuuko listasta jokin laite? Kolme HDMI-liitäntäistä laitetta ja saman verran liitäntöjä digitelkkarissa, eli sinun tarvitsisi tämän mukaan vain haaroittaa antennisignaali TV:lle ja Boxille.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
No onhan tos vielä xbox, mutta sen verran harvoin tulee käytettyä, että voi olla irti. Eli antennijohto boxiin ja toinen boxista telkkariin?

Käy, jos boxissa on haaroitusmahdollisuus, jonka toiminta ei vaadi boxin päällä olemista. Muutoin T-haaroitin seinästä tulevaan antennikaapeliin ja siitä omat liitosjohdot boxille ja TV:lle
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikö digiboksissa ole muka antennilähtöä telkkarille? Siihen vaan antennikaapeli väliin, jos nyt on pelkällä HDMI:llä.
 
Kun isoissa urheilutapahtumissa - esimerkiksi yleisurheilun arvokisoissa 100 metrin juoksussa tai jalkapallo-ottelussa kun toinen joukkue syöksyy pallon kanssa kohti maalia - yleisö kohisee, niin mistä äänistä tämä koostuu? Huutaako siellä porukka kurkku suorana AAAAAAAAAAA vai mitä?
Ei, se ääni AAAA ääni tulee IFK:n potkupallohuligaanien rynnistäessä stadionille kuin ryssä talvisodassa.
Tähän tyyliin: Duck Army - YouTube
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Miksi Jokereiden Finnairin kone ei voi lentää Kiinan ilmatilassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös