Voi helvetti että olen tyhmä, sehän pitää käydä joka vuosi erikseen hakemassa pankista... Muuten olisin kyllä tuoppeja nostellutkin.Voit nostaa lainan ja sitten tuoppeja.
Joo, viime erän jälkeen näin kävi. Nyt ajattelin koittaa vähän säästellä, ettei menisi ihan näkkileivällä murustelemiseksi koko lukuvuosi.Se on kyllä ihan paras tunne, kun huomaa pari päivää opintolainan noston jälkeen, että se on jo juotu pois.
Se on kyllä ihan paras tunne, kun huomaa pari päivää opintolainan noston jälkeen, että se on jo juotu pois.
Itsellä niin, että neljä lainaerää. Jokainen kattaa kahden kuulauden lainat, tosin yksi erä kattaa kolme. Korkeamman asteen koulutuksissa voi ottaa koko lainan kerralla tai sitten erissä. Siitä en tiedä, onko eri pankeilla eri systeemit.Onko se vieläkin niin, että lainaa saa vain kerran kuussa, jos opiskelee kotimaassa? Ulkomailla oleva, kun sai koko vuoden rahat tilille heti, niin olihan siinä juhlaa. Tilille pamahti 18000 markkaa ja sitten vain pubiin. Jokunen kisareissu oli myös ohjelmassa, esimerkiksi jääkiekon MM-kilpailuja ja jalkapallon vieraskarsintoja ja sen sellaista. Mahtaisi JYP#44 olla ihmeissään, jos tietäisi.
Kait se on raiskaajien ja vähemmistön edustajien "mustamaalaukseen" tarkoitettu lehti.Voisiko joku kertoa, että mitä vittua tämä Mitä Vittua -lehti oikein edustaa? Olen kuitenkin jo jonkin aikaa törmännyt tähän kyseiseen julkaisuun eri yhteyksissä, mutta punainen lanka on edelleen minulla hukassa tämän aviisin suhteen.
Voisiko joku kertoa, että mitä vittua tämä Mitä Vittua -lehti oikein edustaa? Olen kuitenkin jo jonkin aikaa törmännyt tähän kyseiseen julkaisuun eri yhteyksissä....
Facessa klikannut linkkejä?
Joo, tuli se sielläkin jokusen kerran vastaan. Kyselin sillon niitä linkkejä jakaneilta tyypeiltä, että mikä sen julkaisun agenda on ja yleinen vastaus oli aidon totuuden esiin tuominen, mutta kun niitä juttuja lukee, niin tulee lähinnä mieleen joku piripää hourailemassa viikon valvomisen jälkeen.
Kyseessä on Ilja Janitskin nimisen hepun tuotos. Sen tarkoituksena on tuottaa rahaa Ilja Janitskinille.Voisiko joku kertoa, että mitä vittua tämä Mitä Vittua -lehti oikein edustaa? Olen kuitenkin jo jonkin aikaa törmännyt tähän kyseiseen julkaisuun eri yhteyksissä, mutta punainen lanka on edelleen minulla hukassa tämän aviisin suhteen.
Kyseessä on Ilja Janitskin nimisen hepun tuotos. Sen tarkoituksena on tuottaa rahaa Ilja Janitskinille.
Ensimmäisen kerran törmätessäni sivustoon, siellä oli huuhaajuttuja laidasta laitaan. Siis salaliittoteorioita, rokotevastaisuutta, illuminatia jne jne. Vähän myöhemmin siellä alkoi olla kaikenlaisia kohujuttuja tyyllin hymy ja seiskapäivää, mutta ronskimmin. Lähdekritiikki yhtä olematon, kuin aiemmissa jutuissa, eli kaikki kelpasi ja ainoa kriteeri oli saada mahdollisimman paljon jakoja someen, sitä kautta klikkauksia ja mainostuloja.
Potin räjäytti sitten hetken päästä mamuvastaiset jutut. Nehän lähti suorastaan lentämään ja kävijöitä alkoi satamaan. Edelleen minkäänlaista lähdekritiikkiä ei käytetty eikä mitään väliä sillä, onko juttu totta vai ei. Kunhan tulee jakoja somessa ja kävijöitä sivuille, niin kaikki kelpaa. Sivustolla ei ole kai vieläkään toimittajia. Jutut napsastaan suoraan netistä ja kaipa ne innokkaimmat fanit tekee sen juttujen varastamisenkin Iljan puolesta. Ainoa, mitä sivuilta ei löydy, on kritiikki Venäjää kohtaan, mutta muuten ei ole niin väliä.
Ei.Irtaimistoani rikkoutui siten, että sain kotivakuutuksen ansiosta rahallisen korvauksen vakuutusyhtiöltä. Velvoittaako mikään minua käyttämään rahat vastaavan tuotteen hankintaan, jos en itse niin halua tehdä?
Irtaimistoani rikkoutui siten, että sain kotivakuutuksen ansiosta rahallisen korvauksen vakuutusyhtiöltä. Velvoittaako mikään minua käyttämään rahat vastaavan tuotteen hankintaan, jos en itse niin halua tehdä?
Jari on syytön!Media kertoo Marit Björgenin olevan raskaana. Pitääkö tästä päätellä, että hän onkin nainen?
Ei pidä.Media kertoo Marit Björgenin olevan raskaana. Pitääkö tästä päätellä, että hän onkin nainen?
Ja tuo vaatekappale maksaa 120€...Reginan Iisa Pykäri esiintyi Flowssa päällään karmea kolttu, jossa vastustettiin jotain backia. "Back kills", Back kieltomerkin sisällä ja joku Metallica-tyylinen logo "Back in Hell". Yllätyksekseni googlettelu paljasti, että se rätti on ihan metritavaraa (junkyard.fi-verkkokauppa). Tyhmä kysymykseni on siis: Mitä vittua?