Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 191
  • 11 238

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Miksi niin moni rajoittaa oman profiilinsa katselua? Miksi niin moni piilottaa sen viimeisen paikallaoloajan? En näe ihmeempiä syitä, miksi niiden kanssa pitäisi olla ihan suljetuin kortein.

Lisäksi kyselisin edelleen siitä palstan seuraustoiminnosta. Mitä hyötyä siitä on? Paikallaoloaika ei sen kautta näy, vaikka sitäkin ehdoteltiin. En ole huomannut, että mikään olisi sen myötä muuttunut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miksi niin moni rajoittaa oman profiilinsa katselua? Miksi niin moni piilottaa sen viimeisen paikallaoloajan? En näe ihmeempiä syitä, miksi niiden kanssa pitäisi olla ihan suljetuin kortein.

Lisäksi kyselisin edelleen siitä palstan seuraustoiminnosta. Mitä hyötyä siitä on? Paikallaoloaika ei sen kautta näy, vaikka sitäkin ehdoteltiin. En ole huomannut, että mikään olisi sen myötä muuttunut.

Oon nähny kahden nimimerkin piilottavan paikalloloajan, mutta kai se sit on "niin moni". Seuraustoiminnosta seuraa se, että etusivulla näkyy kuvake, jossa lukee "paikalla nyt", tms. en jaksa nyt mennä tarkistamaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oon nähny kahden nimimerkin piilottavan paikalloloajan, mutta kai se sit on "niin moni". Seuraustoiminnosta seuraa se, että etusivulla näkyy kuvake, jossa lukee "paikalla nyt", tms. en jaksa nyt mennä tarkistamaan.

Ok, ei siis ihmekään etten huomannut ole.

Kiekkokausi on ohi, niin mistä sitä kirjoittelisi tänne palstalle? Urheillaanko kesällä mitään muuta kuin Veikkausliigaa? Todella vähän on viime aikoina tullut kirjoiteltua mitään urheilusta juuri tämän takia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse piilotan paikallaoloajan kahdesta syystä, en pidä inormaation jakamisesta ja siitä piilotuksesta tulee sellainen kulman takaisen hiipparihyypiön fiilis, joka on mukavaa.

Monesti puheluissakin soittajan ensimmäisiin juttuihin kuuluu se turhanpäiväinen missä olet -kysymys. Vastaan aina siihenkin kysymällä, miten minun sen hetkinen sijainti edistää tämän puhelun kulkua. Toisinaan myös sellainen yllätyksen momentti, kun huomaa, että joku odottamaton/tiedostamaton on sittenkin paikalla on oikein mukava. Monesti olen luullut olevani yksin romanttisessa aamuisessa kapakissa, mutta siinä vaiheessa kun toinen tuoppi on puoliksi juotu ja ensimmäinen lehti luettu läpi, alkaa vessan ovelta kuulua epämääräistä örinää ja yskimistä ja hetken päästä sieltä tepasteleekin ulos vanha tuttu hahmo oksennuksen rippeet rynnäksillä ja itse vaan toteaa iloisena, että toikin on ollut täällä jo ovien avauksesta lähtien.

Kesällä urheillaan kotimaisen jalkapallon parissa pääsääntöisesti. Jotkut ovat puhuneet myös pesäpallosta ja yleisurheilusta, mutta en ole itse niistä kuullut sen tarkemmin.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kävin pesettämässä auton autopesulassa. Maksessani minulle lyötiin käteen kuivausliina. Mitä tuollaisella pienehköllä liinalla kannattaa ensisijaisesti kuivata? Ikkunoita vähän pyyhkäisin sekä katon päältä, jotteivat mahdolliset pesuainejäämät kuivu laikuiksi, mutta löytyyykö jotain järkevämpää kuivauskohdetta kuin nuo?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Olisiko tarkoitettu veden valumisiin esim. listoista ja peileistä ym. pikkurakosista, joita ei ihan kuivaksi saa suoriltaan..?
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin pesettämässä auton autopesulassa. Maksessani minulle lyötiin käteen kuivausliina. Mitä tuollaisella pienehköllä liinalla kannattaa ensisijaisesti kuivata? Ikkunoita vähän pyyhkäisin sekä katon päältä, jotteivat mahdolliset pesuainejäämät kuivu laikuiksi, mutta löytyyykö jotain järkevämpää kuivauskohdetta kuin nuo?

Ovien tiivisteet ja pyyhkijöiden sulat voit kuivata eesmerkiks.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Olisiko tarkoitettu veden valumisiin esim. listoista ja peileistä ym. pikkurakosista, joita ei ihan kuivaksi saa suoriltaan..?
Ovien tiivisteet ja pyyhkijöiden sulat voit kuivata eesmerkiks.
Nuo ovat tosiaan ihan hyviä kohteita, sikäli kun liinassa on vielä puhdasta pinta-alaa jäljellä. Kiitos vinkeistä.

Toisin sanoen tokkopa sitä ihan idiootiksi tarvitsee itseään tuntea, jos siihen pesulan pihaan jää hetkeksi kiesiään puunaamaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kuka tietää mitä oli nyt jo kauppojen hyllyiltä poistunut kippurahäntä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saako puita nussia? Siis onko olemassa rauhoitettuja puita, joihin ei saa sukupuolielimiään asetella eli ensin porata reikää? Entä naisilla, heidänhän ei tarvitse porata mitään, kun vaan sopivan oksan löytävät. Se ei liene laitonta? Voihan Suomessa olla paljonkin puuseksuaaleja, joita valtiovalta fasismissaan ei huomioi. Minä haluan puuseksuaaleille tasa-arvoa! (itse en ole, olen vain huolestunut kansalainen ja paremman maailman esitaistelija)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saako puita nussia? Siis onko olemassa rauhoitettuja puita, joihin ei saa sukupuolielimiään asetella eli ensin porata reikää? Entä naisilla, heidänhän ei tarvitse porata mitään, kun vaan sopivan oksan löytävät. Se ei liene laitonta? Voihan Suomessa olla paljonkin puuseksuaaleja, joita valtiovalta fasismissaan ei huomioi. Minä haluan puuseksuaaleille tasa-arvoa! (itse en ole, olen vain huolestunut kansalainen ja paremman maailman esitaistelija)

Ei saa kaikkia puita nusauttaa. Ainakin joihinkin apinanleipäpuihin tarvitsee erikoisluvan, että saa porata. Näin ainakin oli joskus telkkarissa. Puita ei toki ohjelmassa nussittu.
 

Ralph

Jäsen
Tätä on turha kysyä erikseen Moderaattoreilta, kun tähän osaa varmasti joku siviilikäyttäjäkin vastata.

Eli jos nimimerkki jota en huomioi siteeraa viestiäni, tuleeko siitä ilmoitus?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En haluaisi olla asenteellinen, mutta: UN –raportin mukaan taudit leviävät…
Maailman terveysjärjestö: Välttäkää juomasta kamelin pissaa, ettei tappava mers tartu - Ulkomaat - Nyt
Linkki: yllä oleva linkki ohjaa kansainvälisen terveysjärjestön pikkaisen hämmentävälle tekstiartikkelille.

Parantaako aamuisin juotu kamelin virtsa minun melankolian ja kaksi ystävällisessä jäähyväispelissä murtunutta varvasta?
Saako kamelinkusta sopivasti kuivattuina pussukka-annoksina kesän grillijuhliin?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Uskaltaako tuota WTC-ketjua käydä aukaisemassa? Onko sinne ilmestynyt jotain uutta "tietoa" kun se kerran taas pysyy pinnalla, vai jauhetaanko siellä sitä yhtä ja samaa miljoonatta kertaa?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
En haluaisi olla asenteellinen, mutta: UN –raportin mukaan taudit leviävät…
Maailman terveysjärjestö: Välttäkää juomasta kamelin pissaa, ettei tappava mers tartu - Ulkomaat - Nyt
Linkki: yllä oleva linkki ohjaa kansainvälisen terveysjärjestön pikkaisen hämmentävälle tekstiartikkelille.

Parantaako aamuisin juotu kamelin virtsa minun melankolian ja kaksi ystävällisessä jäähyväispelissä murtunutta varvasta?
Saako kamelinkusta sopivasti kuivattuina pussukka-annoksina kesän grillijuhliin?
Profeetta Muhammad on tainnut olla vähän kinky äijä, ei mitään tavallisia kultaisia suihkuja naapuriteltan Ahmedilta vaan kamelin kusta sen olla pitää ja mieluiten höyryävänä suoraan suuhun. Pervoilun voi verhota kätevästi kusen parantavien voimien nautiskeluksi.

Ei kai siinä mitään, meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo aavikolle.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minne katosi keski-iän kriisi? Ennen oli avioero, villeihin poikamiesaikoihin paluu ja moottoripyörän hankkiminen kova juttu keski-ikäisten miesten keskuudessa, mutta enää ei näytä näin olevan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minne katosi keski-iän kriisi? Ennen oli avioero, villeihin poikamiesaikoihin paluu ja moottoripyörän hankkiminen kova juttu keski-ikäisten miesten keskuudessa, mutta enää ei näytä näin olevan.

Meneekö nykyisin kaikki aika tietokonepeleihin, virtuaaliseen elämään, simulaatioon, ja siksei enää ole mitään todellista kuten keski-iän kriisiä?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missä on Uusi-Seelanti -ketju?

Haen väärillä sanoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös