Itse piilotan paikallaoloajan kahdesta syystä, en pidä inormaation jakamisesta ja siitä piilotuksesta tulee sellainen kulman takaisen hiipparihyypiön fiilis, joka on mukavaa.
Monesti puheluissakin soittajan ensimmäisiin juttuihin kuuluu se turhanpäiväinen missä olet -kysymys. Vastaan aina siihenkin kysymällä, miten minun sen hetkinen sijainti edistää tämän puhelun kulkua. Toisinaan myös sellainen yllätyksen momentti, kun huomaa, että joku odottamaton/tiedostamaton on sittenkin paikalla on oikein mukava. Monesti olen luullut olevani yksin romanttisessa aamuisessa kapakissa, mutta siinä vaiheessa kun toinen tuoppi on puoliksi juotu ja ensimmäinen lehti luettu läpi, alkaa vessan ovelta kuulua epämääräistä örinää ja yskimistä ja hetken päästä sieltä tepasteleekin ulos vanha tuttu hahmo oksennuksen rippeet rynnäksillä ja itse vaan toteaa iloisena, että toikin on ollut täällä jo ovien avauksesta lähtien.
Kesällä urheillaan kotimaisen jalkapallon parissa pääsääntöisesti. Jotkut ovat puhuneet myös pesäpallosta ja yleisurheilusta, mutta en ole itse niistä kuullut sen tarkemmin.