Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko Olvin ja Alecoqin oluet samaa tavaraa, kun sama valmistuttaja näkyy olevan?
Hyvä tietåå, juon siis vain laatu konjakkia pullotolkulla ja huomenna oon kuin Juha Sipilä.Juo sekaisin kaikkee: olutta, siideriä, viiniä, viinaa ja pirusti shotteja baaris, niin eiköhän ala tuloksia syntymään.
Olvi omistaa A.Le CoqinOnko Olvin ja Alecoqin oluet samaa tavaraa, kun sama valmistuttaja näkyy olevan?
Mä kirjoitti:
Mikäli merkitsee jonkun käyttäjän spoilertagien sisällä, tuleeko siitä hälytystä? Tai mikäli joku merkitsee käyttäjän, ja toinen lainaa viestistä sen merkityn osan?
Kävin vuonna 2009 Oulussa Rintamäen urheiluliikkeessä. Intersport se myös on. Olin paikalla 25 minuuttia, ja sinä aikana kolme eri asiakasta luuli minua myyjäksi. En ole tuolla sen koommin käynyt. Viime perjantaina kävin. Tällä kertaa yksi asiakas kysyi minulta, että olenko myyjä. Mitä hemmettiä?!
Kävin vuonna 2009 Oulussa Rintamäen urheiluliikkeessä. Intersport se myös on. Olin paikalla 25 minuuttia, ja sinä aikana kolme eri asiakasta luuli minua myyjäksi. En ole tuolla sen koommin käynyt. Viime perjantaina kävin. Tällä kertaa yksi asiakas kysyi minulta, että olenko myyjä. Mitä hemmettiä?!
Itse asiassa siellä urheiluliikkeessä oli tuolloin niin halpaa, että näin siellä jopa mustalaisnaisen hameineen. En tosin tiedä menikö se kassan kautta ulos. Mietin kuitenkin, että jos olisin kauppias, niin voisin ensi kerralla mainostaa: Niin halpaa, ettei mustalaistenkaan tarvitse varastaa!Voidaan ainakin päätellä että Käyttis ei muistuta mustalaista ulkomuodoltaan.
Eikö se ole HIFK:n kausikortin verran vuodessa...Universumi vittuilee, luullakseni. Mulle on kans käynyt joskus vastaavaa, nimittäin tuolla Vaasankadun hieromossa multa on kysytty, paljonko masokismi maksaa vaikka oon ihan vaan ollu jonossa siinä muiden jätkien kanssa.
Hyvä tietåå, juon siis vain laatu konjakkia pullotolkulla ja huomenna oon kuin Juha Sipilä.
Eikö se ole HIFK:n kausikortin verran vuodessa...
Jos koirien ja eräiden muiden eläinten hajuaisti on paljon parempi kuin ihmisten niin häiritsevätkö pierut niitä enemmän kuin ihmisiä? En tiedä juurikaan koirien sielunelämästä ja kissojen sielunelämästä ei kukaan saa mitään irti (paitsi hullut).
Jos koirien ja eräiden muiden eläinten hajuaisti on paljon parempi kuin ihmisten niin häiritsevätkö pierut niitä enemmän kuin ihmisiä? En tiedä juurikaan koirien sielunelämästä ja kissojen sielunelämästä ei kukaan saa mitään irti (paitsi hullut).
Joo tämä on tullut selväksi kun on joskus erehtynyt jättämään paitansa lattia tai mihin tahansa mihin kissa ulottuu. Kissankarvoja ja reaktio on on luokkaa kissanminttu, kun minun paitani on lähellä (hikoilen melko paljon riippumatta kelistä.Kissat taas tuntuu häiriintyvän paskan hajusta, mutta sitten taas sellainen hien ja muun epäsiistin ja hetken aikaa peseytymättömän ihmisen paha haju on sellainen, josta ne tuntuu diggaavan. Niille ihmispieru voi olla ok, mutta oma ei.
Jos työntää antennin takapuoleen, niin onko signaali silloin perseestä?
Miksi niin moni rajoittaa oman profiilinsa katselua? Miksi niin moni piilottaa sen viimeisen paikallaoloajan? En näe ihmeempiä syitä, miksi niiden kanssa pitäisi olla ihan suljetuin kortein.
Lisäksi kyselisin edelleen siitä palstan seuraustoiminnosta. Mitä hyötyä siitä on? Paikallaoloaika ei sen kautta näy, vaikka sitäkin ehdoteltiin. En ole huomannut, että mikään olisi sen myötä muuttunut.