Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 855 424
  • 11 238

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Et muista ihan oikein. Täältä lisää tietoa asiasta.
Tästä tuli mieleen, että PKN:n Sami Helle aikoo olla seuraavissa kuntavaaleissa ehdolla. Asia on kuulemma jo sovittu. Mutta eikös Sami ole holhouksen alla?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko Olvin ja Alecoqin oluet samaa tavaraa, kun sama valmistuttaja näkyy olevan?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin vuonna 2009 Oulussa Rintamäen urheiluliikkeessä. Intersport se myös on. Olin paikalla 25 minuuttia, ja sinä aikana kolme eri asiakasta luuli minua myyjäksi. En ole tuolla sen koommin käynyt. Viime perjantaina kävin. Tällä kertaa yksi asiakas kysyi minulta, että olenko myyjä. Mitä hemmettiä?!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin vuonna 2009 Oulussa Rintamäen urheiluliikkeessä. Intersport se myös on. Olin paikalla 25 minuuttia, ja sinä aikana kolme eri asiakasta luuli minua myyjäksi. En ole tuolla sen koommin käynyt. Viime perjantaina kävin. Tällä kertaa yksi asiakas kysyi minulta, että olenko myyjä. Mitä hemmettiä?!

Universumi vittuilee, luullakseni. Mulle on kans käynyt joskus vastaavaa, nimittäin tuolla Vaasankadun hieromossa multa on kysytty, paljonko masokismi maksaa vaikka oon ihan vaan ollu jonossa siinä muiden jätkien kanssa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävin vuonna 2009 Oulussa Rintamäen urheiluliikkeessä. Intersport se myös on. Olin paikalla 25 minuuttia, ja sinä aikana kolme eri asiakasta luuli minua myyjäksi. En ole tuolla sen koommin käynyt. Viime perjantaina kävin. Tällä kertaa yksi asiakas kysyi minulta, että olenko myyjä. Mitä hemmettiä?!

Voidaan ainakin päätellä että Käyttis ei muistuta mustalaista ulkomuodoltaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Voidaan ainakin päätellä että Käyttis ei muistuta mustalaista ulkomuodoltaan.
Itse asiassa siellä urheiluliikkeessä oli tuolloin niin halpaa, että näin siellä jopa mustalaisnaisen hameineen. En tosin tiedä menikö se kassan kautta ulos. Mietin kuitenkin, että jos olisin kauppias, niin voisin ensi kerralla mainostaa: Niin halpaa, ettei mustalaistenkaan tarvitse varastaa!
Universumi vittuilee, luullakseni. Mulle on kans käynyt joskus vastaavaa, nimittäin tuolla Vaasankadun hieromossa multa on kysytty, paljonko masokismi maksaa vaikka oon ihan vaan ollu jonossa siinä muiden jätkien kanssa.
Eikö se ole HIFK:n kausikortin verran vuodessa...
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä tietåå, juon siis vain laatu konjakkia pullotolkulla ja huomenna oon kuin Juha Sipilä.

Tuo oli komea kommentti Absurdistaniasta. Onko maailmassa niin paljon konjakkia, että kukaan haluaisi näyttää tai olla Juha Sipilä?
Ehkä silti kuudennentoista litran jälkeen tulisi hieman toisenlainen mielentila - vähän niin kuin anoppikin alkaisi näyttämään kuuma pebalta?
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Miksi maalivahdit nostavat hanskansa kun on pitkä kiekko tulossa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos koirien ja eräiden muiden eläinten hajuaisti on paljon parempi kuin ihmisten niin häiritsevätkö pierut niitä enemmän kuin ihmisiä? En tiedä juurikaan koirien sielunelämästä ja kissojen sielunelämästä ei kukaan saa mitään irti (paitsi hullut).
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos koirien ja eräiden muiden eläinten hajuaisti on paljon parempi kuin ihmisten niin häiritsevätkö pierut niitä enemmän kuin ihmisiä? En tiedä juurikaan koirien sielunelämästä ja kissojen sielunelämästä ei kukaan saa mitään irti (paitsi hullut).

Ei kai, ainakin osa koirista tykkää nuuhkia, jopa syödä, omaa paskaansa, jos ei niitä siitä pois opeta. Tosin pari kertaa on kyllä tullut melkoinen murahdus leijanheiton jälkeen. No, mähän en koirista mitään tiedä, omaa koiraa ole ikinä ollut.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos koirien ja eräiden muiden eläinten hajuaisti on paljon parempi kuin ihmisten niin häiritsevätkö pierut niitä enemmän kuin ihmisiä? En tiedä juurikaan koirien sielunelämästä ja kissojen sielunelämästä ei kukaan saa mitään irti (paitsi hullut).

Sanottakoon heti alkuun, että on ole eläimenomistaja, mutta sen mitä olen sivusta joutunut muiden eläimiä seuraamaan, niin noilla on kovin omanlaatuinen suhtautuminen näihin juttuihin. Koirat tosiaan syövätkin paskaa, mutta silti kun ne piereksii itse, niin sillon ne vaihtaa paikkaa kun paskanhaju häiritsee. Kissat taas tuntuu häiriintyvän paskan hajusta, mutta sitten taas sellainen hien ja muun epäsiistin ja hetken aikaa peseytymättömän ihmisen paha haju on sellainen, josta ne tuntuu diggaavan. Niille ihmispieru voi olla ok, mutta oma ei.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kissat taas tuntuu häiriintyvän paskan hajusta, mutta sitten taas sellainen hien ja muun epäsiistin ja hetken aikaa peseytymättömän ihmisen paha haju on sellainen, josta ne tuntuu diggaavan. Niille ihmispieru voi olla ok, mutta oma ei.
Joo tämä on tullut selväksi kun on joskus erehtynyt jättämään paitansa lattia tai mihin tahansa mihin kissa ulottuu. Kissankarvoja ja reaktio on on luokkaa kissanminttu, kun minun paitani on lähellä (hikoilen melko paljon riippumatta kelistä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Jos työntää antennin takapuoleen, niin onko signaali silloin perseestä?

On se jos perse toimii lähettimenä. Jos perse on vastaanotin niin signaali on perseessä. Jos sekä lähetin et vastaanotin on perseitä, niin sit se on perseestä perseeseen kulkeva signaali, eli ammattijargonilla P2P-signaali.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Monessa asiassa moni auktoriteetti on tullut pahantekijää vastaan (Lue: Lexus Publica versus Lex Luthor). Tekeekö kirkko samoin? Ane -kaupalla on saatu anteeksi ja takaisin maita, mantuja, kirkon vuoksi tehtyjä kauniita lahtauksia, maallisten lakien nurin potkimisia, aina kun siihen on ollut riittävän sopivia syitä.
Kuinka paljon voin saada anteeksi, kuinka paljon minun pitää tehdä katumustyötä?
Sain aikonaan kuulla jo pyhäkouluikäisenä darvininlait hämmästyttävästi ylittävästä säännöstä: "Itsensähäpäisy mädättää selkärangan ja tekee sokeaksi."
Sokeutumiselle ja pakkokirkolle naurettiin.

Voisiko Kirkko tulla viimein vastaan. Maallistumisen, seurakuntalaisen hyväksymisen ja sen mukaisen avoimuuden mukaan meitä jo lapsuudesta saakka silmälaseilla rankaistujakin pitäisi huomioida. Sain rangaistussilmälasini ollessani aikoinani epätietoisen nelitoistavuotiaisen seksuaalisuuteni vapaudenporteilla, jossa väärällä mutta houkuttelevalla tavalla pimpanjalotuoksuinen tuuli hulmutti hiuksiani ja sai minut tekemään pöyristyttäviä asioita, joita en tässä yhteydessä edes kehtaa mainita.

Mutta asiaan. Jos kaikkin asioihin löytyy virheellistä toimintaa vastaavat korjauspaketit, ServicePack 2,15 yms. Löytyisikö Kirkolta The Guidebook & SP Wank 1.0, jolla saisin aikaisemmat ajatellut ajattelettomuudet poistettua? Eli onko kaikenvoivalta kirkolta ohjeita: miten viimeinkin teen oikein ja näin hienosäätöisesti ja oikeaoppisesti runkaten saisin palautettua heikkenevän silmäni?
Oikea silmä hiipuu: - 4,25, c 110, m 0
Vasen: - 2,50, c 015, m 0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös