Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 850 848
  • 11 238

kuustonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten pitkät ihmiset voi nukkua tavallisen kokoisella peitolla? Olen lyhyt ja mullekaan ei meinaa riittää tavallinen peitto. Onko täkkejä eri kokoisina? Jos on, niin mistä niihin ostetaan pussilakanat?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Liiga -osiossa on ketju 'Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit SM-liiga 2013'. Mihin käyttäjiin tuossa viitataan, heroiinin, hameen vai minkä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Liiga -osiossa on ketju 'Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit SM-liiga 2013'. Mihin käyttäjiin tuossa viitataan, heroiinin, hameen vai minkä?

Jos se on vlad.'n avaama ketju, niin veikkaan sen liittyvän anaaliin tavalla, tai toisella.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt tulee niin dorkaa kysymystä, mutta menkööt.

Otan puhelimella valokuvan. Puhelin synkkaa kuvat automaattisesti ne Dropboxiin. Nyt puhelimen muisti on täynnä. Katsoin että suurinpiirtein kaikki kuvat ovat latautuneet Dropboxiin. Nyt poistan kaikki kuvat puhelimesta, mutta eihän nämä nyt kirjaimellisesti synkkää, eli eihän kuvat poistu Dropboxista?

On vaan itselleni niin pirun tärkeitä kuvia etten niitä halua menettää, joten siksi tyhmä varmistus.

Jos kuitenkin on jokin asetus joka kuvat sieltä boxista poistaisi, niin mikähän se on?

Suur kiitokset!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos se on vlad.'n avaama ketju, niin veikkaan sen liittyvän anaaliin tavalla, tai toisella.

Ikävä kyllä se ei ole vladin avaama ketju, joten sitä voi(t) lukea huoleti - silmien eteen ei avaudu pers'raiskausten kuvauksia tahi muuta mukavaa. Ei siis ole pelkoa, että ketjussa viiletettäisi lätkämaila perseessä.

vlad.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Syökö homot kebabia?

Erittäin haastava kysymys. En ole päässyt asiaa koskaan varmuudella toteamaan joten nyt täytyy arvioida asiaa julkishomojen kautta.

Esimerkki 1: Jani Toivola päärynäkroppa viittaisi siihen, että kebab on joskus maistunut.

Esimerkki 2: Marko Paanasen etureppu on myös melko kookas, toki eturepun kokoon voi vaikuttaa myös keskiolut, mutta myöskään kebabia ei voida sulkea pois.

Esimerkki 3: Bumtsibum Marko, no toisaalta se on tanssija.

Esimerkki 4: Muut sisustussuunnittelija homot ovat yleensä melkoisia rimpuloita, joten en usko heidän syövän kebabia.

Loppujen lopuksi arvioisin, että osa syö, mutta suuri enemmistö ei syö. Se ei ole katsos muodikasta sellainen.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Onko homoilla vaikeuksia yhdyssanojen kanssa niin kuin heteroilla?

Haha!! Ainakin mun kaks sukulaishomoa kirjottavat erittäin moitteettomasti ja toinen vieläpä valittaa usein mulle just yhdyssanavirheistä (olikohan tämäkin sellainen?).

Mä taas kysyn, että mihin VITTUUN on tämän maan auktoriteetit kadonneet? Aivan turha itkeä nuorison käytöksestä, kun ei edes raavaat äijät uskalla puuttua alakouluikäisten sopimattomaan käytökseen. Hävetkää saatana! Mä kyllä kasvatan mielelläni teidänkin lapset, mutta mua on vain yksi.
Työpaikoilla kuitenkin pädetään ja ollaan niin tiedostavaa ja auktoriteettia, että!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävimme tänään kaverini kanssa puhelinkeskustelun. Puhuimme lentokoneella matkustamisesta. Puhelu meni yhdessä kohtaa tällä tavalla:

Minä: "Moneltako se kone on Helsingissä?".
Kaverini: "Yheltä."
Minä: "Meinaatko päästä matkalla ns. kymppikerhoon?"
Kaverini: "Lasketaanko yksin vessassa tumputtaminen riittäväksi suoritukseksi?".

Tuota kaverini kysymystä tässä kysyn. Lupasin kysyä asiaa Jatkoajassa ja kertoa hänelle sitten vastauksen.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaverini: "Lasketaanko yksin vessassa tumputtaminen riittäväksi suoritukseksi?".

Tuota kaverini kysymystä tässä kysyn. Lupasin kysyä asiaa Jatkoajassa ja kertoa hänelle sitten vastauksen.

Ei lasketa - tuohan on vähän sama kuin jos nuori kysyy toiselta, että ootko koskaan saanut ja siihen vastaisi, että en naiselta mutta toiselta kädeltäni. Eli voit kertoa kaverillesi, että suoritus ei ole lähellekkään riittävä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Murheensa kullakin.

Jos tumputtamisella pääsee kymppikerhoon, niin pääseekö silloinkin kerhoon jos vaan selaa eriössä häpykuvalehteä, kun ei kehtaa ottaa käteen? Tai jos ei kehtaa ottaa lehteä ulkomaalaisten ihmisten ilmoille, niin riittääkö jos ajattelee tavattoman riettaita?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Tai jos ei kehtaa ottaa lehteä ulkomaalaisten ihmisten ilmoille, niin riittääkö jos ajattelee tavattoman riettaita?

Uskoisin, että jos olet omalla penkilläsi istuessa miettinyt hyvin, hyvin riettaita ja koskematta omaan väyryseesi eli lemmenletkuusi saanut siemensyöksyn, niin uskoisin sinun päässeen kymppikerhoon?! Pääset riemukkaaseen kymppikerhoon, mutta itsensäsaastuttajana joudut myöhemmin helvettiin. Tämä on kyllä hämmentävä kysymys... En tiennytkään, että on olemassa teologis-ilmailullisia paradokseja.

Olen päässyt näköjään jälleen ihmettelemään oman pääni pienuutta. Maailmassa on olemassa erilaisia kouluttajia, kuten vaikka hevoskouluttaja ja koirakouluttaja. Asiakaskouluttajaksi soveltuisi jokin Jonne Virtanen hyvin 197-senttisenä ja 111 kilollaan.

Mutta mitä ihmettä kuuluu raamattukouluttajan toimenkuvaan? Mitä tehdään huonosti käyttäytyvälle raamatulle? Repäistään pari sivua hitaasti irti ja käytetään niitä sätkien käärimiseen tai vessapaperin korvikkeena?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Teologis-ilmailullisista paradokseista käy esimerkkinä käy se, mitä eroa on lentäjällä ja Jumalalla? No Jumala ei kuvittele olevansa lentäjä.

Huonosti käyttäytyvien raamattujen kouluttamiseen on nähdäkseni puolestaan tehokkaimmaksi osoittautunut tapa antaa ne vastavihityn pariskunnan kirjahyllyyn panttivangiksi seuraamaan arkista elämänmenoa suomalaiskodeissa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Teologis-ilmailullisista paradokseista käy esimerkkinä käy se, mitä eroa on lentäjällä ja Jumalalla? No Jumala ei kuvittele olevansa lentäjä.

Voisitko kehittää tätä juttua vähän ja käydä kirjoittamassa se TPS:n hallitusta käsittelevään ketjuun, jotta minä voin lisätä kirjoituksesi parhaat kirjoitukset -ketjuun?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Miten saisin helpoiten tuon pelipaitahenkarin (en jaksa kännykällä etsiä linkkiä, mutta googlatkaa ShirtWhiz) seinälle? Seinä on melkoisen kovaa betonia, johon iskuporakoneellakin oli vaikeaa saada porattua tussitaulu. Paita+henkari ei paina mitenkään järjettömästi, mutta henkari on noin metrin leveä ja pelipaita iso (vipupiste alhaalla), joten pitäisi saada suht. tukevasti kiinni seinälle. Kiviseinänauloja, joku tuppi+ruuvi-menetelmä vai jotain muuta? Paketissa ohjeet tavan naulalla tai liimattavalla muovipidikkeellä seinään, mutta tavan naula murtaisi rappaukset eikä pysyisi ja muovikoukku (adheshive hook) ei kuulema pysy kiinni. Kiviseinänaulatkaan eivät vaikuta kovin painaville esineille soveltuvilta.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Miten saisin helpoiten tuon pelipaitahenkarin (en jaksa kännykällä etsiä linkkiä, mutta googlatkaa ShirtWhiz) seinälle? Seinä on melkoisen kovaa betonia, johon iskuporakoneellakin oli vaikeaa saada porattua tussitaulu. Paita+henkari ei paina mitenkään järjettömästi, mutta henkari on noin metrin leveä ja pelipaita iso (vipupiste alhaalla), joten pitäisi saada suht. tukevasti kiinni seinälle. Kiviseinänauloja, joku tuppi+ruuvi-menetelmä vai jotain muuta? Paketissa ohjeet tavan naulalla tai liimattavalla muovipidikkeellä seinään, mutta tavan naula murtaisi rappaukset eikä pysyisi ja muovikoukku (adheshive hook) ei kuulema pysy kiinni. Kiviseinänaulatkaan eivät vaikuta kovin painaville esineille soveltuvilta.

Joko teet seinään pari reikää tai sitten kiinnität seinään välikappaleen, johon uppoaa naulat / ruuvit. Eli iskuporakone ja riittävä määrä kiviteriä tai lankku ja teollisuusliimaa. Jälkimmäinen on parempi pila tulevaisuutta ajatellen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten saisin helpoiten tuon pelipaitahenkarin (en jaksa kännykällä etsiä linkkiä, mutta googlatkaa ShirtWhiz) seinälle?

Mä hain K- Raudasta sellasta 100kg kestävää kaksipuolista teippiä kun askartelin jatkojohtoja piiloon verhojen taakse seinään. Hyvin pysyy, vaikka oli joulun aikaan kaikenmaailman jouluvalomuuntajia painamassa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.. Seinä on melkoisen kovaa betonia, johon iskuporakoneellakin oli vaikeaa saada porattua tussitaulu....

Iskuporakone on itse paholaisen keksintö. Poravasara sen sijaan uppoaa kovaankin betoniin kuin kuuma veitsi voihin. Käy lainamassa jostain, ovat aika kallista tavaraa noin kertakäyttöön.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Mä hain K- Raudasta sellasta 100kg kestävää kaksipuolista teippiä kun askartelin jatkojohtoja piiloon verhojen taakse seinään. Hyvin pysyy, vaikka oli joulun aikaan kaikenmaailman jouluvalomuuntajia painamassa.

Lähtee muuten sitten maalit mukana kun otat irti. Just tässä kuussa muutin uuteen kämppään ja edellisessä oli taulu kiinni seinässä tuommoisella teipillä. Maalit tuli teipin mukana nätisti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähtee muuten sitten maalit mukana kun otat irti. Just tässä kuussa muutin uuteen kämppään ja edellisessä oli taulu kiinni seinässä tuommoisella teipillä. Maalit tuli teipin mukana nätisti.

Ei oo mulla lähteny maalit. Teippi lähtee kahdessa osassa, seinään jäävään hieroo vähän ruokaöljyä niin lähtee nätisti. Muulle kuin betoniseinään en oo teippiä kokeillu. Paitsi kattoon verhokiskojen väliin jemmasin led valokaapelia, sitäkin siirsin ja teippi lähti ihan hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös