Täältäkin ääni poravasaralle. Samalla voi ostaa seinätutkan, ettei tuu ikäviä yllätyksiä. Pitäähän miehellä sähköleluja olla.
Eikö naisilla sitten pidä? Kokemukseni mukaan aika monella kuitenkin on.
Täältäkin ääni poravasaralle. Samalla voi ostaa seinätutkan, ettei tuu ikäviä yllätyksiä. Pitäähän miehellä sähköleluja olla.
Iskuporakone on itse paholaisen keksintö. Poravasara sen sijaan uppoaa kovaankin betoniin kuin kuuma veitsi voihin. Käy lainamassa jostain, ovat aika kallista tavaraa noin kertakäyttöön.
Pitäähän miehellä sähköleluja olla.
Kuten sanoin, sähkötyökalut ovat miesten juttu. Ja varsinkin täällä kerrostalossa poravasara on lähes pakollinen väline. Eihän maalaisilla mitään kiviseiniä ole, mihin tarttis joskus reikää kairata.Ei mua ainakaan ole koskaan kiinnostanut mitkään sähkölelut tai -työkalut. Eikö ne ole enemmänkin niiden maalaisten juttuja? Omakotitalossa kun on koko ajan jotain pientä korjaamista tai rakentamista.
Kuten sanoin, sähkötyökalut ovat miesten juttu.
Miksi kaikki haukkuvat Suomea Ruotsi-ottelussa? En nähnyt peliä, enkä jaksa selata mitään tteluseurantaketjua
Ovatko jotkut ihmiset tarkoituksella mullkuja liikenteessä?
Terkkuja vaan valkoista Focusta ajavalle mulkulle.
On niin saatanan tylsää katseltavaa toi suomivenäjä, koska venakot ei saa mitään aikaan, joten pakko tulla tänne tyhmiä kyselee.
Oletko varma, että me muut olemme todella olemassa? Entä epäiletkö koskaan omaa ihmismuotoista olemassaoloasi? Voisitko ollakin todellisuudessa esimerkiksi jonkin supermassiivisen kvanttitietokoneen projisoima alkulukualgoritmi, joka on ottanut satunnaissimulaatiossa muodon ihmisen kehona ja subjektiivisena tajuntana? Onko oman tietoisuuden empirialähtöisen olemassaolon kyseenalaistamisen relevanttiuden epäileminen kartesiolainen paradoksi? Sopivatko mansikat pizzaan?Eli, onko sinusta kivaa olla olemassa? Kuinka tärkeänä pidät omaa olemassaoloasi? Voisiko saman postin hoitaa joku muukin vai vaaditaanko juuri sinua siinä mitä toimitat?
Riippuu mansikoiden koosta ja sitten myös pizzan koosta.Sopivatko mansikat pizzaan?
Katsoitko tallenteelta eilisen naisten pelin?
Katsoi, koska puhuu venakoista, eli venäläisnaisista. Tyhmänä kysymyksenä, eikö joku siis tiedä että venakko on nainen?
Tuli eräästä nimimerkistä mieleen, että voiko 186cm pitkä ihminen olla enää kääpiö? Jos voi niin miltä sellainen ihminen näyttää? Miten sen voi määritellä kääpiöksi? Kunhan mietin vaan...
Oho, aika jännää pohdiskelua. Mistä nimimerkistä tuollaisia ajatuksia mahtoi tulla mieleen?Tuli eräästä nimimerkistä mieleen, että voiko 186cm pitkä ihminen olla enää kääpiö?
186 senttimetriä on suurin mahdollinen kääpiön pituus, kuten hyvin tiedetään. 187-senttinen taas lyhin mahdollinen jättiläinen. Pitkä kääpiö olen minäkin, vain kaksi senttimeetriä pisintä mahdollista lyhyempi. Kääpiö kuitenkin.
Oho, aika jännää pohdiskelua. Mistä nimimerkistä tuollaisia ajatuksia mahtoi tulla mieleen?
Entäpä jos ihminen on vaikkapa 186,5 cm pitkä? Jääkö välimallin mieheksi, jos ei ole nainen? Minut mitattiin armeijassa ja olin silloin 181,5 cm, joten puolen sentin tarkkuuksia on mitattu.186 senttimetriä on suurin mahdollinen kääpiön pituus, kuten hyvin tiedetään. 187-senttinen taas lyhin mahdollinen jättiläinen.
Entpä jos ihminen on vaikkapa 186,5 cm pitkä? Jääkö välimallin mieheksi, jos ei ole nainen? Minut mitattiin armeijassa ja olin silloin 181,5 cm, joten puolen sentin tarkkuuksia on mitattu.
Puoloset pyöristetään ylöspäin...