Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 699
  • 11 238

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ei mene jakeluun englanninkielen loogisuus...
Jos armpit on mitä on, miksei cockpit ole mitä arvioisit sen olevan

Ymmarran kylla mita tarkoitat, vaikka en ymmarrakaan mita tarkoitat. Silla kyllahan cockpit on alunperin tarkoittanut juuri sita mita tuo kahden sanansa puolesta tarkoittaa: kukkotappelu"kuoppaa".

Se mita sina varmaan ajat takaa, on etta miksi "kyrpakuoppa" on sama kun ohjaamo, eiko? Siihen vastaisin, etta vahan samalla tavalla kun miksi maali on maali, mutta maalin ylaosa on ylamummo. Ei mitaan jarkea. Jokaisessa kielessa on "hauskat" sanansa tai sanoja, jotka ovat jaaneet kielenkayttoon, vaikka tarkoittavat ihan toista mita sanoista voisi luulla.

Ja kun puhutaan englannin kielen loogisuudesta, niin ei siina tosiaan ole paljon loogisuutta ole jaljella kun on asunut Jenkeissa baut 10v ja puhuu kun paikalliset. Olis englanninkielen opettaja ollut ihmeissaan, jos olis talla tavalla, miten nyt englantia puhuu, vastaillu muinoin kokeisiin. Toisaalta sama oli muinoin Ausseissa. Ja on varmaan kaikkialla missa sita puhutaan aidinkielena.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Karalahti, Timonen, Linna, Lehtonen, Kultanen, Heiskanen, Nikko, Halkidis ja jumalainen Brian Rafalski... Kovin pakisto Suomessa ikinä. Eli ei ole näin.

Ei ole näin. Mutta tarkoittanet kovimmalla pakistolla Suomessa ikinä varmaan kuitenkin Tepsin vuoden 1994-1995 mestaruusjoukkueen pakistoa? Sillä se oli Suomen kovin, ja on edelleenkin. Kova oli tuolla kaudella TuTon liigataival, kun naapuriseurassa oli tämäntasoinen pakisto:

Aleksander Smirnov, Petteri Nummelin, Marko Kiprusoff, Tuomas Grönman, Kimmo Timonen, Kari Harila ja Erik Kakko, sekä osan kaudesta pelanneet Tepsin omat lupaavat junnut Aki Berg ja Sami Salo. Lisäksi vielä Mika Lehtinen ja Tom Koivisto. Tuo pakisto on ylittämätön. Eikä ole hyökkäyskalustossakaan valittamista. Rosteria voi tarkastella vaikka täältä.

Pikanttina yksityiskohtana vuoden 1995 kultajoukkueen veskarina oli mm. Fredrik Norrena. Kauden 2013-2014 TPS:n veskarina on... Fredrik Norrena.

Toki jos mittapuuna käytetään miesmäisyyttä ja ainutkertaista vetovoimaa, niin kovin joukkue tuolla kaudella oli tietystikin liigaan palannut TuTo. Tuon kauden jälkeen en Kupittaalta ole yhtään kautta poissa ollut (paitsi yhden evakkokauden). TuTolla oli sentään Rike Siltanen, Teppo Numminen, Lätty Hirsimäki, Jukka Seppo, Pikkari Virtanen, Pekka Virta, Risto Kurkinen, Timo Lehkonen ja nuori Timo Pärssinen. Ja Craig Woodcroft.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ole näin. Mutta tarkoittanet kovimmalla pakistolla Suomessa ikinä varmaan kuitenkin Tepsin vuoden 1994-1995 mestaruusjoukkueen pakistoa? Sillä se oli Suomen kovin, ja on edelleenkin. Kova oli tuolla kaudella TuTon liigataival, kun naapuriseurassa oli tämäntasoinen pakisto:
Kova oli toki tuokin, ja ehkä punalasit hieman värittävät tuomiotani. Heitänpä tähän vielä keskustelun herättämiseksi väitteen: Brian Rafalski on paras koskaan SM-liigaa pelannut puolustaja. (Siis liigassa pelatessaan; kyllähän joku Teppo Numminen vaikkapa on vitun kova, mutta se oli kovin vasta NHL:ssä. Rafu sen sijaan dominoi liigaa mielin määrin.)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mistä syystä naisten hiukset menevät aika ajoin miehen perseeseen? Yhdenkään naisen kuontalo ei ole perseeni lähellä ollut mutta silti naisten hiuksia ajautuu perseeseeni. Enkä edes nuku alasti. Eivät ne ole matoja vaan ihan ovat hiuksia. Olen myös melko varma, ettei perseeni sisällä kasva esimerkiksi 30-senttistä punaista karvaa. Jotenkin ne tuntee tuossa hollilla ihan bokserien läpi. Siitä jo saa vähän otetta ja sitten housua alemmas ja vonkaletta pyydystämään. Jos minä olisin naisen hius niin en minä miehen perseeseen lähtisi kulkeutumaan. Ehkä minä en vaan osaa samaistua naishiuksen asemaan enkä ymmärrä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mistä syystä naisten hiukset menevät aika ajoin miehen perseeseen? Yhdenkään naisen kuontalo ei ole perseeni lähellä ollut mutta silti naisten hiuksia ajautuu perseeseeni. Enkä edes nuku alasti. Eivät ne ole matoja vaan ihan ovat hiuksia. Olen myös melko varma, ettei perseeni sisällä kasva esimerkiksi 30-senttistä punaista karvaa. Jotenkin ne tuntee tuossa hollilla ihan bokserien läpi. Siitä jo saa vähän otetta ja sitten housua alemmas ja vonkaletta pyydystämään. Jos minä olisin naisen hius niin en minä miehen perseeseen lähtisi kulkeutumaan. Ehkä minä en vaan osaa samaistua naishiuksen asemaan enkä ymmärrä.

Pettter olisi tähän parempi vastaamaan, mutta vastaan joutessani ja Pettter kenties antaa myöhemmin tyhjentävän vastauksen.

Nähdäkseni kyseessä on sähkömagneettinen reaktio eli naisen suoriessa fellaatiota naisen hiukset sähköistyvät ja alkavat lähestyä karvaista persettä. Seuraavan kerran kun joku ihastuttava neito ottaa sinulta poskeen, käske ämmän panna hiuksensa ponnarille ettei sitten myöhemmin tarvitse kaivaa eukon tukkaa hanuristasi. Se ei ole kivaa. Minulla kävi 90-luvulla sillä tapaa, että eräs blondi käsitti "automaatilla käymisen" niin blondisesti, että alkoi siinä "rahaa nostaessani" ottaa allekirjoittaneelta poskeen, vasempaan poskeen. Oli se kiva sitten naputella yhdellä kädellä tunnuslukua ja toisella pitää neidon hiuksista kiinni, jotka jotenkin väkisellä olivat jo hyvää matkaa ahteriini menossa. Jotenkin vissi nautinto jäi siitä uupumaan, enkä tarvinnut kuittiakaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Seuraavan kerran kun joku ihastuttava neito ottaa sinulta poskeen, käske ämmän panna hiuksensa ponnarille ettei sitten myöhemmin tarvitse kaivaa eukon tukkaa hanuristasi.
En osta tuota ajatusta, vaikka sen lahjoituksena annoitkin. Sukupuolisiittimeni ei ole ollut naisen oralistossa ja silti hiuksia on anustossani, joten syy ei voi olla tuollainen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olet väärässä. Vastaus on Erik "Kungen" Karlsson.
Montakos SM-liigan mestaruutta tai Stanley Cupia kunkulla on? Tai montako SM-liigan parhaan puolustajan pystiä? Rafalskilla on kaksi muita, mutta liigamestaruuksia valitettavasti vain yksi. Niin, ja onhan sillä myös yksi liigapelaajien äänestämä parhaan pelaajan palkinto.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En osta tuota ajatusta, vaikka sen lahjoituksena annoitkin. Sukupuolisiittimeni ei ole ollut naisen oralistossa ja silti hiuksia on anustossani, joten syy ei voi olla tuollainen.

Outoa. Oletko varma ettei melasi ole viime aikoina ujuttautunut naiselliseen suuhun? Esim. jos olet ollut sammuneessa tilanteessa?

Pettter! Nyt tarvitaan ammattilaisen sanaa ratkaisemaan arvoitus!
 
Montakos SM-liigan mestaruutta tai Stanley Cupia kunkulla on? Tai montako SM-liigan parhaan puolustajan pystiä? Rafalskilla on kaksi muita, mutta liigamestaruuksia valitettavasti vain yksi. Niin, ja onhan sillä myös yksi liigapelaajien äänestämä parhaan pelaajan palkinto.

Montas Norrisia Rafalskilla on? Entä kuinka monta maalia HIFK:n verkkoon? Aivan.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mestaruudet eivät pelaajan henk. koht taitotasoon vaikuta.
Evilin suorittama vertailu oli siinäkin mielessä hieno, että siinä laitettiin viivalle uransa jo lopettaneen pelaajan ja 23 vuotiaan märkäkorvan saavutukset. 22-vuotiaana Brian Rafalski pelasi SM-Liigaa Hämeenlinnassa ilman minkään työsulun vaikutusta ja Erik Karlsson valittiin NHL:n parhaaksi puolustajaksi. Siinä sitä kontrastia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Se, että Kungen kävi täällä vain kääntymässä ei poista sitä tosiasiaa, että hän oli kiistatta paras Liigassa pelannut pakki kautta aikain. Ei tästä pitäisi edes joutua keskustelemaan. Mestaruudet eivät pelaajan henk. koht taitotasoon vaikuta.

Jos nämä SM-liigassa kääntymiset lasketaan, niin kiistatta paras pakki on ollut TuTon oma poika Teppo Numminen. 1372 NHL-ottelua, paita katossa Phoenixissa, edelleen eniten pisteitä Phoenixin puolustajista ikinä. Kolme All Stars -ottelua. Olympiaturnauksista kaksi hopeaa ja pronssi. Kyyneleet Torinon kisojen jälkeen.

Erik Karlsson on pelannut vasta neljä kautta, ei vielä voida sanoa mitään hänen urastaan kokonaisvaltaisesti. Toki hän voitti palkinnon parhaasta puolustajasta NHL:ssä, mutta ei se vielä kaikkea kerro.

Tuosta aiemmin mainitsemastani TPS:n kultarosterista 1995 nostaisin vielä Kimmo Timosen Karlssonin edelle (ja pelasihan Timonen HIFK:nkin joukkueessa kauden 1997-1998). Katsotaan tilannetta uudestaan sen jälkeen kun Karlsson on pelannut 1000+ ottelua, toiminut NHL-joukkueen kapteenina ja nimetty/pelannut vähintään viidessä NHL:n All Stars -ottelussa.

Ei sikäli, ihan kelpo pakkihan Erik Karlsson sinänsä on, vaikkakin lähinnä semi-hyökkääjä ja köyhän miehen (=kapeiden NHL-jäiden) Petteri Nummelin.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Mistä syystä naisten hiukset menevät aika ajoin miehen perseeseen? Yhdenkään naisen kuontalo ei ole perseeni lähellä ollut mutta silti naisten hiuksia ajautuu perseeseeni. Enkä edes nuku alasti. Eivät ne ole matoja vaan ihan ovat hiuksia. Olen myös melko varma, ettei perseeni sisällä kasva esimerkiksi 30-senttistä punaista karvaa. Jotenkin ne tuntee tuossa hollilla ihan bokserien läpi. Siitä jo saa vähän otetta ja sitten housua alemmas ja vonkaletta pyydystämään. Jos minä olisin naisen hius niin en minä miehen perseeseen lähtisi kulkeutumaan. Ehkä minä en vaan osaa samaistua naishiuksen asemaan enkä ymmärrä.

Oma tyhmä kysymykseni kuuluu: minkä verran pitää omaa persettä kaivella, että sieltä löytää nuo sinne kuulumattomat hiukset? Minä harrastan sitä sen verran vähän, että en huomaisi vaikka joku tumppaisi sinne täysperävaunullisen naisten hiuksia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oma tyhmä kysymykseni kuuluu: minkä verran pitää omaa persettä kaivella, että sieltä löytää nuo sinne kuulumattomat hiukset?
Sehän selvisi ajattelu- ymmärrystaitoisille jo aiemmasta viestistäni. No, minäpä selvitän sen saman asian uudelleen teille muille, joille asia ei mene niin helposti perille.

Ei tarvitse kaivella varsinaisesti ollenkaan. Jos selkääsi kutisuttaa niin raavit selkää juuri sillä hetkellä, kun alkaa kutittaa etkä raavi sitä aiemmin. Sama asia pätee tässä hiusasiassa.

Enpä kyllä viitsi siirtyä kaljuihin naisiin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oma tyhmä kysymykseni kuuluu: minkä verran pitää omaa persettä kaivella, että sieltä löytää nuo sinne kuulumattomat hiukset? Minä harrastan sitä sen verran vähän, että en huomaisi vaikka joku tumppaisi sinne täysperävaunullisen naisten hiuksia.
Varmasti huomaisit. Jo yksittäinen pitkä hius saattaa ottaa kiinni vaikkapa kalsonkien vyötärökuminauhaan. Tällöin esimerkiksi kumartuminen saattaa aiheuttaa kummaa kiristelyä persposkien välissä. Ja persiinsä siistinä pitävä poistaa hanuristaan muutenkin pois kaikki ylimääräiset roskat esimerkiksi peseytymällä, mielellään useammin kuin harvemmin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mistä syystä naisten hiukset menevät aika ajoin miehen perseeseen? Yhdenkään naisen kuontalo ei ole perseeni lähellä ollut mutta silti naisten hiuksia ajautuu perseeseeni. Enkä edes nuku alasti. Eivät ne ole matoja vaan ihan ovat hiuksia. Olen myös melko varma, ettei perseeni sisällä kasva esimerkiksi 30-senttistä punaista karvaa. Jotenkin ne tuntee tuossa hollilla ihan bokserien läpi. Siitä jo saa vähän otetta ja sitten housua alemmas ja vonkaletta pyydystämään. Jos minä olisin naisen hius niin en minä miehen perseeseen lähtisi kulkeutumaan. Ehkä minä en vaan osaa samaistua naishiuksen asemaan enkä ymmärrä.

Ei tarvitse nukkua alasti että saa perseeseen naisen hiuksia tahi mitä tahansa karvaa, jota on sohvilla, sängyssä ja muissa paikoissa. Myös vaatetekstiilit keräävät hiuksia, vaatteista ne siirtyvät kohti persettä. Minulla on itselläni pitkä letti, ja monesti käy niin, että kyllä, myös miesten hiukset hakeutuvat alaspäin. Eli omat hiukseni siis hakeutuvat kohti persettäni, ei toisen miehen hiukset.

Tässä on varmasti tekemistä painovoimalla, jolloin selkään takertuneet hiukset kulkeutuvat kohti persettä. Perseen olosuhteet ovat monasti sellaiset, että hius ei enää jatka matkaansa vaan pysyy siellä. Hiuksella ei lähteideni mukaan ole käsitystä olemassaolostaan, joten tämä samaistumisen hakeminen on turhaa.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Ei tarvitse kaivella varsinaisesti ollenkaan. Jos selkääsi kutisuttaa niin raavit selkää juuri sillä hetkellä, kun alkaa kutittaa etkä raavi sitä aiemmin. Sama asia pätee tässä hiusasiassa.

Enpä kyllä viitsi siirtyä kaljuihin naisiin.

Varmasti huomaisit. Jo yksittäinen pitkä hius saattaa ottaa kiinni vaikkapa kalsonkien vyötärökuminauhaan. Tällöin esimerkiksi kumartuminen saattaa aiheuttaa kummaa kiristelyä persposkien välissä. Ja persiinsä siistinä pitävä poistaa hanuristaan muutenkin pois kaikki ylimääräiset roskat esimerkiksi peseytymällä, mielellään useammin kuin harvemmin.

Tämä on käsittämätöntä. Samassa osoitteessa kanssani asuu pitkähiuksinen nainen, joka ei ole minulle sukua, vaikka eittämättä ison osan veloistani perii kun minusta aika jättää. Hänen tummia haituviaan löytyy joka päivä, kaikkialta. Suihkusta, sängystä, sohvalta, lattialta, lavuaareista. Silti en ole ikinä löytänyt yhtään hänen hiustaan hanuristani. Aiemmin elätin yhtä vaaleaa, pitkähiuksista naishenkilöä, eikä hänenkään hiuksia löytynyt rektaalistani. Millainen imu teidän takalistossa käy? Jääkö lakanatkin kiinni? Itsehän lähinnä piereksin.

Niin ja kyllä, pesen rakkaan aunukseni päivittäin vedellä, useimmiten saippuaa hyväksi käyttäen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mitä YLE:n Jussi Saarinen tekee sen n. 4 kuukautta elämästään vuodessa, kun kiekkokausi Suomessa ei ole käynnissä?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Miksi suomalaisten yritysten kynnys antaa potkut julkisuudessa ryvettyneelle työntekijälle tuntuu olevan niin korkea? Tämä Marimekon suunnittelijakin saa näköjään pitää työnsä, vaikka jäi kiinni pahimmasta mahdollisesta virheestä, minkä suunnittelija voi tehdä eli plagioinnista. Sama juttu kun olisi tapahtunut Amerikassa niin kenkää olisi tullut välittömästi.

Melkein neljä kuukautta siihen meni, mutta lopulta tämän plagiointikohun seurauksena suunnittelija Isola sai kenkää tai tarkemmin ottaen yhteistyö Marimekon kanssa loppui. Ihmettelen tosin miksi vasta nyt.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ja persiinsä siistinä pitävä poistaa hanuristaan muutenkin pois kaikki ylimääräiset roskat esimerkiksi peseytymällä, mielellään useammin kuin harvemmin.

Jep, peseytymällähän nuo yleensä siellä huomaa. Ihme homma tuo kuitenkin on.
Enää ei siis riitä pettäjillekään pelkkä lakanoiden ja tyynyliinojen vaihto. Akka saattaa tivata vastausta miksi perseenreijästäsi löytyi vaalea pitkä hiuksi, vaikka eukko on brunetti... Ja kaikkein vainoharhaisimmat akathan ottavat tästälähtien miehensä reissuilta vastaan ilmoittamalla, että vuorossa on peräaukon tuseeraus. Perse pystyyn ja sohvalle siitä, niin katsotaan kenen skalppi sieltä löytyy saatana.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi palovaroitin alkaa ilmoittamaan patterin loppumisesta aina aamuyön tunteina silloin kun ihmiset yrittävät nukkua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös