En Liten Pingvin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- #41 & #66
Karalahti, Timonen, Linna, Lehtonen, Kultanen, Heiskanen, Nikko, Halkidis ja jumalainen Brian Rafalski... Kovin pakisto Suomessa ikinä. Eli ei ole näin.
Huh huh. Ihan kylmä hiki tulee.
Karalahti, Timonen, Linna, Lehtonen, Kultanen, Heiskanen, Nikko, Halkidis ja jumalainen Brian Rafalski... Kovin pakisto Suomessa ikinä. Eli ei ole näin.
Kova oli toki tuokin, ja ehkä punalasit hieman värittävät tuomiotani. Heitänpä tähän vielä keskustelun herättämiseksi väitteen: Brian Rafalski on paras koskaan SM-liigaa pelannut puolustaja. (Siis liigassa pelatessaan; kyllähän joku Teppo Numminen vaikkapa on vitun kova, mutta se oli kovin vasta NHL:ssä. Rafu sen sijaan dominoi liigaa mielin määrin.)Ei ole näin. Mutta tarkoittanet kovimmalla pakistolla Suomessa ikinä varmaan kuitenkin Tepsin vuoden 1994-1995 mestaruusjoukkueen pakistoa? Sillä se oli Suomen kovin, ja on edelleenkin. Kova oli tuolla kaudella TuTon liigataival, kun naapuriseurassa oli tämäntasoinen pakisto:
Heitänpä tähän vielä keskustelun herättämiseksi väitteen: Brian Rafalski on paras koskaan SM-liigaa pelannut puolustaja.
Mistä syystä naisten hiukset menevät aika ajoin miehen perseeseen? Yhdenkään naisen kuontalo ei ole perseeni lähellä ollut mutta silti naisten hiuksia ajautuu perseeseeni. Enkä edes nuku alasti. Eivät ne ole matoja vaan ihan ovat hiuksia. Olen myös melko varma, ettei perseeni sisällä kasva esimerkiksi 30-senttistä punaista karvaa. Jotenkin ne tuntee tuossa hollilla ihan bokserien läpi. Siitä jo saa vähän otetta ja sitten housua alemmas ja vonkaletta pyydystämään. Jos minä olisin naisen hius niin en minä miehen perseeseen lähtisi kulkeutumaan. Ehkä minä en vaan osaa samaistua naishiuksen asemaan enkä ymmärrä.
Olet väärässä. Vastaus on Erik "Kungen" Karlsson.
En osta tuota ajatusta, vaikka sen lahjoituksena annoitkin. Sukupuolisiittimeni ei ole ollut naisen oralistossa ja silti hiuksia on anustossani, joten syy ei voi olla tuollainen.Seuraavan kerran kun joku ihastuttava neito ottaa sinulta poskeen, käske ämmän panna hiuksensa ponnarille ettei sitten myöhemmin tarvitse kaivaa eukon tukkaa hanuristasi.
Montakos SM-liigan mestaruutta tai Stanley Cupia kunkulla on? Tai montako SM-liigan parhaan puolustajan pystiä? Rafalskilla on kaksi muita, mutta liigamestaruuksia valitettavasti vain yksi. Niin, ja onhan sillä myös yksi liigapelaajien äänestämä parhaan pelaajan palkinto.Olet väärässä. Vastaus on Erik "Kungen" Karlsson.
En osta tuota ajatusta, vaikka sen lahjoituksena annoitkin. Sukupuolisiittimeni ei ole ollut naisen oralistossa ja silti hiuksia on anustossani, joten syy ei voi olla tuollainen.
Montakos SM-liigan mestaruutta tai Stanley Cupia kunkulla on? Tai montako SM-liigan parhaan puolustajan pystiä? Rafalskilla on kaksi muita, mutta liigamestaruuksia valitettavasti vain yksi. Niin, ja onhan sillä myös yksi liigapelaajien äänestämä parhaan pelaajan palkinto.
Evilin suorittama vertailu oli siinäkin mielessä hieno, että siinä laitettiin viivalle uransa jo lopettaneen pelaajan ja 23 vuotiaan märkäkorvan saavutukset. 22-vuotiaana Brian Rafalski pelasi SM-Liigaa Hämeenlinnassa ilman minkään työsulun vaikutusta ja Erik Karlsson valittiin NHL:n parhaaksi puolustajaksi. Siinä sitä kontrastia.Mestaruudet eivät pelaajan henk. koht taitotasoon vaikuta.
Se, että Kungen kävi täällä vain kääntymässä ei poista sitä tosiasiaa, että hän oli kiistatta paras Liigassa pelannut pakki kautta aikain. Ei tästä pitäisi edes joutua keskustelemaan. Mestaruudet eivät pelaajan henk. koht taitotasoon vaikuta.
Mistä syystä naisten hiukset menevät aika ajoin miehen perseeseen? Yhdenkään naisen kuontalo ei ole perseeni lähellä ollut mutta silti naisten hiuksia ajautuu perseeseeni. Enkä edes nuku alasti. Eivät ne ole matoja vaan ihan ovat hiuksia. Olen myös melko varma, ettei perseeni sisällä kasva esimerkiksi 30-senttistä punaista karvaa. Jotenkin ne tuntee tuossa hollilla ihan bokserien läpi. Siitä jo saa vähän otetta ja sitten housua alemmas ja vonkaletta pyydystämään. Jos minä olisin naisen hius niin en minä miehen perseeseen lähtisi kulkeutumaan. Ehkä minä en vaan osaa samaistua naishiuksen asemaan enkä ymmärrä.
Sehän selvisi ajattelu- ymmärrystaitoisille jo aiemmasta viestistäni. No, minäpä selvitän sen saman asian uudelleen teille muille, joille asia ei mene niin helposti perille.Oma tyhmä kysymykseni kuuluu: minkä verran pitää omaa persettä kaivella, että sieltä löytää nuo sinne kuulumattomat hiukset?
Varmasti huomaisit. Jo yksittäinen pitkä hius saattaa ottaa kiinni vaikkapa kalsonkien vyötärökuminauhaan. Tällöin esimerkiksi kumartuminen saattaa aiheuttaa kummaa kiristelyä persposkien välissä. Ja persiinsä siistinä pitävä poistaa hanuristaan muutenkin pois kaikki ylimääräiset roskat esimerkiksi peseytymällä, mielellään useammin kuin harvemmin.Oma tyhmä kysymykseni kuuluu: minkä verran pitää omaa persettä kaivella, että sieltä löytää nuo sinne kuulumattomat hiukset? Minä harrastan sitä sen verran vähän, että en huomaisi vaikka joku tumppaisi sinne täysperävaunullisen naisten hiuksia.
Ei tarvitse kaivella varsinaisesti ollenkaan. Jos selkääsi kutisuttaa niin raavit selkää juuri sillä hetkellä, kun alkaa kutittaa etkä raavi sitä aiemmin. Sama asia pätee tässä hiusasiassa.
Enpä kyllä viitsi siirtyä kaljuihin naisiin.
Varmasti huomaisit. Jo yksittäinen pitkä hius saattaa ottaa kiinni vaikkapa kalsonkien vyötärökuminauhaan. Tällöin esimerkiksi kumartuminen saattaa aiheuttaa kummaa kiristelyä persposkien välissä. Ja persiinsä siistinä pitävä poistaa hanuristaan muutenkin pois kaikki ylimääräiset roskat esimerkiksi peseytymällä, mielellään useammin kuin harvemmin.
Miksi suomalaisten yritysten kynnys antaa potkut julkisuudessa ryvettyneelle työntekijälle tuntuu olevan niin korkea? Tämä Marimekon suunnittelijakin saa näköjään pitää työnsä, vaikka jäi kiinni pahimmasta mahdollisesta virheestä, minkä suunnittelija voi tehdä eli plagioinnista. Sama juttu kun olisi tapahtunut Amerikassa niin kenkää olisi tullut välittömästi.
Ja persiinsä siistinä pitävä poistaa hanuristaan muutenkin pois kaikki ylimääräiset roskat esimerkiksi peseytymällä, mielellään useammin kuin harvemmin.
Mitä YLE:n Jussi Saarinen tekee sen n. 4 kuukautta elämästään vuodessa, kun kiekkokausi Suomessa ei ole käynnissä?
Miksi palovaroitin alkaa ilmoittamaan patterin loppumisesta aina aamuyön tunteina silloin kun ihmiset yrittävät nukkua?