Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 181
  • 11 238

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osataan sitä muuallakin esittää tyhmiä kysymyksiä. Oheinen linkki on siis Iltasanomiin.
RFSU Kysy seksist - Ilta-Sanomat

Kysy seksistä: Mikä neuvoksi, kun seksi kondomin kanssa ei enää kiinnosta?

Silloin voisi varmaankin harkita tyttöystävä tai lampaan tjsp. hankkimista.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Osataan sitä muuallakin esittää tyhmiä kysymyksiä. Oheinen linkki on siis Iltasanomiin.
RFSU Kysy seksist - Ilta-Sanomat

Kysy seksistä: Mikä neuvoksi, kun seksi kondomin kanssa ei enää kiinnosta?

Silloin voisi varmaankin harkita tyttöystävä tai lampaan tjsp. hankkimista.

Lisää tyhmiä kysymyksiä: miksi noissa Ilta-sanomien seksiartikkeleiden kuvissa on aina vain ja ainoastaan todella hyvännäköisiä ihmisiä? Eikö nyt jumalauta kerrankin, edes vaihtelun vuoksi, voisi pistää kuvaan jonkun hiukan pömppövatsaisen naisen ja pälvikaljuisen miehen. Onhan sitä nyt vaikka minkälaista mallia olemassa, joten en näe mitään syytä, miksei muunnäköisiä ja -kokoisia voisi käyttää noissa seksiä käsittelevissäkin jutuissa.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
No, kysytään nyt täältä. Ei ole pelkoa ankarasta kritiikistä ainakaan. Piti katsoa Areenalta tuo Sinivalkoinen valhe-dokumentti eilen, ja kappas vaan tajusin tsekata sen klo 00:12 maanantain vastaisena yönä. Oli mennyt katseluaika umpeen 13 minuuttia aikaisemmin. Perkele.

Löytyisiköhän tuota keneltäkään jotenkin tallennettuna, tai onko kenelläkään linkkiä sivulle tms., josta tuon vielä näkisi?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Wikipediaa saa toki editoida kuka tahansa, ei siihen erityistä tiliä tarvitse jos ei halua.

Minulla oli (ja kai periaatteessa on edelleen) wiki-tunnus, mutta en ole sitä käyttänyt varmaan neljään viiteen vuoteen. Aikoinaan päivitin sinne varsin ahkerastikin, mutta kyllästyin lopulta totaalisesti yhä kasvavaan kulissientakaiseen vehkeilyyn, hyvävelikerhoihin ja erilaisiin kuppikuntiin, joita wikipediassa ja sen eri komiteoissa tuntui pyörivän. Sen luokan sääntöjen tulkintaa ja venkoilua tuolla oli, että siinä jo Paavo Väyrynenkin kalpenisi.

Myös poliittiset/ideologiset aspektit tuntuivat olevan vahvasti edustettuina ainakin tietyissä aiheissa. Kova vääntö oli aikoinaan saada esimerkiksi Suomessa riehuneen mutta ulkomaalaistaustaisen murhaajan nimi ja taustatiedot artikkeliin, vaikka kuinka oli aiheelle lähteitä - eräs ns. hyysääjä poisteli ja muutteli tietoja jatkuvasti, vaikka ne olivat julkista ja virallista tietoa.

Lisäksi tietyillä "neutraaleilla" kirjoittajilla oli kaikkea muuta kuin neutraali suhtautumistapa tiettyihin aihepiireihin. Omat suosikkiaihepiirit kyllä kelpasivat, mutta jos joku kirjoitti hyvän artikkelin jostain aiheesta, joka ei sattunut miellyttämään, niin artikkeleita nakattiin kerta toisensa perään poistoäänestyksiin ja jotkut ns. modet poistivat tavaraa täysin mielivaltaisestikin.

Asiasta oli Suomen Kuvalehdessäkin muutama vuosi sitten artikkeli, jossa käytäntöjä kyseenalaistettiin ja ihmeteltiin. Uuden Suomen blogipalvelussa mäntsäläläinen Rahul Somani kirjoitti aiheesta seikkaperäisen blogitekstin, jossa vähän avataan wikipedian ongelmia.

Olen pitkälti samaa mieltä kuin Somani, ja tästä syystä päätin ennemmin heittää ns. pyyhkeen kehään ja lopettaa suomenkielisen wikipedian täydentämisen sen sijaan, että tuhlaisin aikaani loppumattomaan riitelyyn, vänkäämiseen ja politikointiin. Enkkuwiki on paljon parempi, siellä on niin paljon enemmän käyttäjiä eri puolelta maailmaa, että sisäsiittoisen pienet kuppikunnat eivät pääse tekemään yhtä vahvasti mitään paikallispolitiikkaa tai jopa sensuroimaan lähteistettyjä faktoja jos faktat eivät miellytä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voitti joo, hyvää työtä Lordi teki 2007.
Entäs sitten vuonna 2006? Luulisi, että Kerhon mies (?) tietää, että Lordi voitti Euroviisut samana vuonna kuin Kerho voitti mestaruuden.

Suomalainen voittaa aina.
 

Ralph

Jäsen
Helppohan se oli tehdä, kun plakkarissa oli jo Euroviisuvoitto edelliseltä vuodelta.

Lordi teki hyvää työtä kotieuroviisuissa, ilman Lordia niitä ei olisi ollut. Toki hyvää jälkeä tekivät myös 2006, sitä en kiistä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lordi teki hyvää työtä kotieuroviisuissa, ilman Lordia niitä ei olisi ollut. Toki hyvää jälkeä tekivät myös 2006, sitä en kiistä.

Sähän alat kuulostaa ihan minun esimieheltäni: "Nythän on siten, etten varsinaisesti ole ollut väärässä, vaan aiemmassa puheessani tarkastelin asiaa siltä kantilta, että asian saamien käänteiden johdosta, joihin toki olin jo silloin varautunut, ei lausumani ole enää relevantti, kyllähän teidän pitäisi se ymmärtää, kun kerran sen niin selvästi sen jo aikaisemmin teille selitin, saatanan hölmöt!"

Tämä siis hänen suustaan, ei sinun.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensinnäkin totean, että mulla on aikamoinen darra. Sitä se teettää, kun sokon kanssa ryyppää, hämärtyy omakin kyky nähdä sitä viinan määrää.

Nyt sitten siihen kysymykseen. Löytyykö tuota eilistä Suomen jalkpallo-ottelua YLE:n Areenasta? Jos se siellä on, niin miksi minä en sitä löydä? Jos se taas ei ole siellä, niin miksi jotkut Suomen pelit ovat sieltä jälkikäteen näkyneet? Näkyvätkö ainoastaan kotiottelut tallenteina?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onko joku julkisesti kertonut tuon flintin allekirjoituksessa olevan läpän, vai itse herr Evil sen keksinyt ?

Muistaakseni ei ollut edes alunperin Evil, joka tuon keksi. Mutta samapa tuo, ei ole omaa tuotantoa kuitenkaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mua taas ihmetyttää, miksi suomalaisilla naishiihtäjillä on niin hassunkurisia ja erikoisia etunimiä. Lisääkö tällaisten nimien omistaminen hiihtäjäksi ryhtymisen todennäköisyyttä. "Aino-Kaisa, Riitta-Liisa, Kerttu ja Pirjo" kuulostaa enemmän vanhainkodin bingoillan osallistujalistalta kuin nuorehkojen urheilijoiden joukkiolta.

En tiedä yhtään enkä jaksa tarkistaa, mutta yleensä hiihtäjät tulevat jostain tuolta aika pienistä kunnista jossa perinteiset nimet ovat edelleen suosittuja. Oletan että siksi hiihtomaajoukkueessamme ei ole yhtään Janicaa, Janinaa eikä Jasminia.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt sitten siihen kysymykseen. Löytyykö tuota eilistä Suomen jalkpallo-ottelua YLE:n Areenasta? Jos se siellä on, niin miksi minä en sitä löydä? Jos se taas ei ole siellä, niin miksi jotkut Suomen pelit ovat sieltä jälkikäteen näkyneet? Näkyvätkö ainoastaan kotiottelut tallenteina?
Nyt sieltä löytyy linkki, mutta ei ainakaan minulla toimi. Ilmoittaa "Stream not found".

Edit: nyt linkki on näköjään poistettu kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko joku julkisesti kertonut tuon flintin allekirjoituksessa olevan läpän, vai itse herr Evil sen keksinyt ?

Muistaakseni ei ollut edes alunperin Evil, joka tuon keksi. Mutta samapa tuo, ei ole omaa tuotantoa kuitenkaan.
Tuo on sellainen lausahdus, jota olen eri yhteyksissä viljellyt jo jokusen vuoden ajan. Sitä en tiedä keksinkö sen itse vai kuulinko/luinko jostakin. Kerran vaan humalasta herätessä se oli päässä tuo ajatus. Tuskin kuitenkaan on minun keksimäni, koska se on kuitenkin hauska.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pirkka-Pekka Petelius ainakin kertoo tuon saman jutun eräässä 80-luvun lopun Yömyöhä-radiosketsissä.
Sitä en ole kuullut. Lienee todennäköistä että joku muu on, ja on kertonut jutun, ja se on tarttunut korvaani. Kerään tietoisesti tai tiedostamatta koko ajan kaikenlaisia sanontoja, tokaisuja, tarinoita ja juttuja muistipankkiini, ja sieltä niitä ajoittain putkahtelee myös ulos. Aina ei muista mistä mikäkin lausahdus on päähän jäänyt.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Sitä en ole kuullut. Lienee todennäköistä että joku muu on, ja on kertonut jutun, ja se on tarttunut korvaani. Kerään tietoisesti tai tiedostamatta koko ajan kaikenlaisia sanontoja, tokaisuja, tarinoita ja juttuja muistipankkiini, ja sieltä niitä ajoittain putkahtelee myös ulos. Aina ei muista mistä mikäkin lausahdus on päähän jäänyt.

Jari Tervolta Uutisvuossa olen tuon murjaisun ekaa kertaa kuullut.
Tämä tapahtui muistaakseni ennen, kuin luin saman kaskun kirjoittamanasi täältä.

Kyllä, olen outo hyypiö, joka tuhlasi aikaansa jatkoaikaan jo ennen kirjautumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös