Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 855 271
  • 11 238

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Miksiköhän on niin, että naisella dildo, vibra tai muu meisselin korvike nähdään merkkinä emansipoitumisesta ja itsenäisyydestä ja sitä pidetään lähtökohtaisesti hyvänä juttuna, mutta miehen, joka tikkaa johonkin superpimperoon tai muuhun keinovälineeseen, ajatellaan olevan lähinnä säälittävä runkkari?

Ehkä sitä nähdään että naisella on valinnanvaraa, mutta mies käyttää tekopillua koska oikeaa ei saa.
 

Ralph

Jäsen
Miksei Vedonlyönti -ketjussa anneta vihjetä Lottoonkin? Minä en voita ikinä Lotossa ja kaipailisin vähän vihjeitä, mitä numeroita kannattaa pelata.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Miksei Vedonlyönti -ketjussa anneta vihjetä Lottoonkin? Minä en voita ikinä Lotossa ja kaipailisin vähän vihjeitä, mitä numeroita kannattaa pelata.

Ei ollenkaan tyhmä kysymys. Tosin jos et ikinä voita niin sitten lienee sama mitä numeroita laitat lapulle. Muuten kannattaa pelata niitä numeroita, joita on pelattu vähiten. Laitat seuraavaan lottoon numerot 39, 37, 34, 32, 18, 14, 13. Tuossa on varma voitto, jos ei tuolla voita paria miljoonaa on pelaajassa vikaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kumpi oli nolompi; Hagmanin rankkari vai Salmisen ohilaukaus?

Ja kuinka moni tulosvedon pelaaja kiroili ääneen jälkimmäisen takia?
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Kumpi oli nolompi; Hagmanin rankkari vai Salmisen ohilaukaus?

Ja kuinka moni tulosvedon pelaaja kiroili ääneen jälkimmäisen takia?

Tuollaisia rankkuja nyt vaan sattuu, minun mielestäni nolompaa on niistä itkeminen. Toisaalta, vituttaahan se, katsojia sekä pelaajaa. Itse olin valmis lyömään vetoa että "maalintekijä luojan armosta" mokaa ton rankun. Josta seuraa typerä kysymys, olisiko joku muu voinut vetää ton rankun?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulla on tuolla pellettikattilan kyljessä varmuuden vuoksi kiinni Lämpöparoni. Kuinkas tuo toimii? Jos lyön siihen virrat päälle syttyy punainen valo. Lämmittääkö se silloin vai onko vain valmiudessa? Syttyykö lämmittäessä muun värinen valo?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kun on olemassa äärioikeisto ja äärivasemmisto, niin millaista on äärikeskustalaisuus?
Samanlaista kuin reikäleivän reikä; oleminen edellyttää olemattomuutta.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Mulla on tuolla pellettikattilan kyljessä varmuuden vuoksi kiinni Lämpöparoni. Kuinkas tuo toimii? Jos lyön siihen virrat päälle syttyy punainen valo. Lämmittääkö se silloin vai onko vain valmiudessa? Syttyykö lämmittäessä muun värinen valo?

Tässä linkki:Lämpöparonin teknisiin tietoihin.

Valo siis syttyy laitteen kytkeytyessä lämmittämään.

Termostaatin asetus määrää sen kohdan, jolloin lämmittäminen aloitetaan.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on Nokian C5-00, tai olen juuri poistamassa sitä käytöstäni. Olen kytkenyt siihen gmail-sähköpostin. Nyt kun olen luopumassa luurista, en löydä mitään keinoa millä tuon gmail-yhteyden saisi katkaistua. Vaimon sim-kortilla puhelin yhdistää automaattisesti luurin käyttäjän mun gmailiin. Ei ole mitään kirjaudu ulos nappia / valikon vaihtoehtoa. Vittu, kohta hajoaa pää. Jos joku Nokian insinöörien ajatustavoista perillä oleva voisi vähän auttaa, olisin kiitollinen.
 

Tuamas

Jäsen
Mulla on Nokian C5-00, tai olen juuri poistamassa sitä käytöstäni. Olen kytkenyt siihen gmail-sähköpostin. Nyt kun olen luopumassa luurista, en löydä mitään keinoa millä tuon gmail-yhteyden saisi katkaistua. Vaimon sim-kortilla puhelin yhdistää automaattisesti luurin käyttäjän mun gmailiin. Ei ole mitään kirjaudu ulos nappia / valikon vaihtoehtoa. Vittu, kohta hajoaa pää. Jos joku Nokian insinöörien ajatustavoista perillä oleva voisi vähän auttaa, olisin kiitollinen.

Helpottaisi jos kertoisit miten se on "kytketty"?
Eli onko se
A) Puhelimen oman sähköpostiohjelman kautta
B) Nettiselaimen kautta
C) Gmailin oman ohjelman kautta?

Edit.
Vastaukset
A) Muistaakseni sähköpostiasetukset, sieltä postilaatikot ja sieltä poista, myös resetointi voi auttaa, eli puhelintilassa *#7780#
ja/tai *#7370#
Suojakoodi on perusasetuksena 12345.
B) Poista kaikki evästeet ym. selaustiedot
C) Sovellustenhallinnasta poista sovellus
 
Viimeksi muokattu:

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Helpottaisi jos kertoisit miten se on "kytketty"?

Edit.
Vastaukset
A) Muistaakseni sähköpostiasetukset, sieltä postilaatikot ja sieltä poista, myös resetointi voi auttaa, eli puhelintilassa *#7780#
ja/tai *#7370#
Suojakoodi on perusasetuksena 12345.
B) Poista kaikki evästeet ym. selaustiedot
C) Sovellustenhallinnasta poista sovellus

Tarkennuksena *#7370# resetoi ja poistaa tiedot ja asetukset
*#7780# resetoi mutta ei poista kaikkia tietoja eikä asetuksia
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helpottaisi jos kertoisit miten se on "kytketty"?
Eli onko se
A) Puhelimen oman sähköpostiohjelman kautta
B) Nettiselaimen kautta
C) Gmailin oman ohjelman kautta?

Edit.
Vastaukset
A) Muistaakseni sähköpostiasetukset, sieltä postilaatikot ja sieltä poista, myös resetointi voi auttaa, eli puhelintilassa *#7780#
ja/tai *#7370#
Suojakoodi on perusasetuksena 12345.
No vittu kun en näin helppoja koodeja eilen muistanut. Kyllä ne nyt ovat taas kirkkaana mielessä... Eli menin tietokoneeltani gmailiin, ja katkaisin sieltä ne yhteydet muihin laitteisiin, vaihdoin vielä salasanankin, että sellainen ratkaisu löytyi sitten kun olin tarpeeksi kiroillut. Kiitos kuitenkin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanokaapattens, että mitä tässä muistokirjoituksessa oikein tapahtuu? Puntti, Puputti, WTF?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tuo erikoinen.

Mutta miksi helvetissä sinä olet lukenut yli kaksi vuotta vanhaa Rauha Puntin/Puputin muistokirjoitusta?

Kaikki alkoi siitä kun katsoin digiboksilta Neljän tähden illallista. Googlasin sitten Ritva Oksasta, ja päädyin lukemaan hänen wikipedia-artikkeliaan. Noh, siitä sitten lukemaan Elämänmeno-televisiosarjan artikkelia, jossa huomioni kiinnitti roolilistauksen viimeisenä oleva Puntti, jolla vähäisestä roolistan tässä sarjassa huolimatta oli oma wikisivu. Siellä mainittiin häneltä useita tv-sarjoja, joita olen katsonut, mutta nimi ei kuitenkaan soittanut mitään kelloja, joten googlasin punttia kuvan toivossa, mutta päädyinkin klikkaamaan muistokirjoituslinkkiä. Että silleen...

MUTTA! Aivan käsittämöttämästi ilman huomiota on jäänyt se seikka, että Neljän tähden illallisessa oli uskomaton tuomarivirhe, nimittäin Joona "kuolleen miehen manageri" Jalkasen pisteet oli väärin laskettu; hän sai yhteensä 30 pistettä, mutta virallisesti pisteiksi oli merkitty 31. Uskomatonta! Tarkistin tämän kuvanauhalta vielä useampaan kertaan kuin uskottekaan. Tällä virheellä olisi voinut olla megalomaaniset seuraukset, sillä ilmoitetulla 31 pisteellä hän oli ennen viimeistä illallista tasapisteissä johtaneen Oksasen kanssa. Voin vain kuvitella millainen skandaali olisi syntynyt, jos Jalkanen olisi päässyt sudden death -nopanheittoon voitosta väärinlasketuilla pisteillä. Kaikkien - paitsi Iltalehden toimittajien - helpotukseksi viimeinen illallisisäntä Osku Joku korjasi potin kotiin 32 pisteellä. Huh-huijjakkaa.

edit: lisäsin sashavoinnit
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jäätyykö vai kiehuuko vesi avaruudessa?

Mitenkään asiaa tuntematta voisin väittää että jäätyy. Eikös siellä ole tosi kylmä ja komeetatkin kai on jäässä? Ja miksi vesi kiehuisi jos siellä on kylmä eikä kuuma? Tosin kysymys saattaa sisältää useamman merkityksen, sillä kyllähän esimerkiksi Maakin sijaitsee avaruudessa ja Maassa vesi voi jäätyä tai kiehua tai olla vaan nestemäistä. Mutta enpä osaa humalassa paremmin vastata :)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miettikääpäs hetken aikaa sellaista asiaa, kuin veden kiehumispisteen riippuvuutta ilmanpaineesta, niin tämäkin asia avautuu teille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jäätyykö vai kiehuuko vesi avaruudessa?
Kiehuu ensin ja jäätyy sitten. Koska tyhjiössä ei ole ilmanpainetta, veden mahdolliset olomuodot avaruudessa ovat kiinteä ja kaasu. Aineen jähmettyminen nesteestä kaasuksi havainnollistunee jollain tavalla tämän videon myötä.
 
Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
En löytänyt sopivaa ketjua tuolta pelipuolelta, vaikka muistelisin, että sielläkin joku sekalaisten kysymystenketju olisi ollut. Ei ole mitään kokemusta PC Joystickeistä ja nyt tuo kakara sellaista kinuaa. Pelaa lähinnä noita Star Wars ja muita avaruuslentopelejä. Tarvitaanko tuollaiselle stickille joku esim. lisäohjelma, vai toimiiko ihan vaan työntämällä kiinni koneeseen. Kone on uudehko Hp ja Windowsin Vista. Tuolta huutonetistä näyttäisi parillakympillä olevan kaupan tuollaisia quick shot vainaan näköisiä pilotti kapuloita. Uskallanko ostaa?

EDIT: Ja siis pelit ovat ns. nettipelejä. Eli eivät levyltä pelattavia. En tiedä vaikuttaako tämä hevon paskaa mihinkään suuntaan, mutta siksi tämä onkin tyhmien kysymysten puolella.

Esim. tällainen siis: Freedom 2.4 cordless joystick, langaton ohjain 19.00 - Peliohjaimet - Tietotekniikka - Huuto.net (avoin)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös