Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 852 874
  • 11 238

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Miten toimitaan, jos lätkäjoukkueen kokoonpanon ulkopuolelle jäävä pelaaja ei pidäkään popcorneista?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi naiset käy papa-kokeessa? Eikö se olekaan isyystesti?
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Jos papa-koe on isyystesti niin miten se isyys sitten miehiltä testataan, jos kerran naisille tehdään "arkeologisia kaivauksia"?

Minkä ihmeen takia tommosia isyyskokeita tehdään? Kyllä ne kuitenki pitkässä juoksussa menee tasan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minkä ihmeen takia tommosia isyyskokeita tehdään? Kyllä ne kuitenki pitkässä juoksussa menee tasan.
No ei ne mene. Mulla on viisi, naapurin putkimiehellä vaan yksi. Pitäisikö sille antaa pari, että olisi tasan? Se saattaisi kyllä luulla että epäilen jotain.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
No ei ne mene. Mulla on viisi, naapurin putkimiehellä vaan yksi. Pitäisikö sille antaa pari, että olisi tasan? Se saattaisi kyllä luulla että epäilen jotain.

Ei ne kotitaloudessa olevat lapset mene tasan, vaan se että jos muutama henkilö A:n kotitaloudessa asuvista lapsista onkin henkilö / henkilöiden X:n tekemiä, niin on A:n naapurustossa sen verran hänenki tekemiä, jotka siis asuu muiden kontolla. Eli pitkässä juoksussa menee "vieraisiin tehdyt" tasan.

E: siis vähän niin ku omat maalit, tuuri pokerissa tai tuomarin viheltämät väärät tuomiot
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Otin tänään pipon päästä töihin ajellessani siinä vaiheessa, kun kameli alkoi lämmetä tarpeeksi. Tunnustelin päänahkaani ja tuntui, että pääni on pehmeä kuin mikä. Johtuuko pään pehmeneminen pipon käytöstä, vai onko se syy, miksi pidän pipoa ajoittain?

En ole gangsta dädä tai vastaava löysäpöksy.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mulla oli tänään mielessä joku juttu jota en jaksa lähteä googlaamaan vaan ajattelin kysyä täältä. Unohdin, perkele.

a) miksi unohdin sen?
b) mikähän se mahtoi olla?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla oli tänään mielessä joku juttu jota en jaksa lähteä googlaamaan vaan ajattelin kysyä täältä. Unohdin, perkele.

a) miksi unohdin sen?
b) mikähän se mahtoi olla?
a) se oli kiusallinen
b) päästit märän pierun
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jakaako kukaan "ongelmaani"? Nimittäin sitä, että aina kun on tartuttava imuriin, on myös alettava laulaa Queen-klassikkoa "I Want To Break Free"? Tai mikäli on ikkunat välttämättä pestävä, käsi rätissä ynnä suihkupullossa pitää tapailla Miljoonasade-hittiä "506 ikkunaa"?

Ignoranteille linkkejä YouTubeen: I Want To Break Free ja
506 ikkunaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös